XXL Nutrition

massa kuur advies

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
Hallo:hello:

Een vriend van mij wil zijn 2e massa kuur doen , 1e kuur was gewoon test e 500 10weken.

Nu wilt hij een kuur doen met korte esters maar met minimaal vocht omdat hij net zoals ik snel last kreeg van te veel vocht (ook last van tintelingen in arm)

Wat is nu echt een lekkere massa kuur dus met minimaal aan vocht.

Zat zelf aan test p met npp te denken

brand maar los:D

(klein vraagje voor mijn kuur, bij mijn vorige kuur kreeg ik acne van de tren a denk ik.
kan je nu wel of niet roa preventief nemen dacht zelf op 10mg ed lees namelijk steeds vaker dat niet kan attans het heeft geen nut)

Laatst bewerkt:
Waarom niet gram test met 100mg provi?

ivm vocht zou test p, mast p en npp een hele mooi combi zijn. ook gunstig qua sides omdat je hiermee een nette A/E kan bewerkstelligen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom niet gram test met 100mg provi?

zou ook kunnen ja alleen hij wil iets anders proberen om te kijken wat dat doet.

ivm vocht zou test p, mast p en npp een hele mooi combi zijn. ook gunstig qua sides omdat je hiermee een nette A/E kan bewerkstelligen ;)

is de mast perse nodig tegen de vocht? npp houd zoizo weinig vocht vast als ik het goed heb. hij wil liever 1 ding te gelijk proberen. Hij is bang dat die zoals mij ineens acne krijg en dat die niet weet van wat het komt.

mast is niet persee nodig tegen vocht nee. vocht kan wel een gevolg zijn van hormonale onbalans en met mast erin ga je toch een wat betere A/E krijgen. hoeveel test, mast en npp je moet pakken om die verhouding top te krijgen weet ik eerlijk gezegd niet, Cools kan je daar wel bij helpen.

maar zoals gezegd met een net dieet hoef je bij test p en npp niet heel erg bang te zijn voor vocht.

1 ding tegelijk proberen? dan gewoon voor test p gaan lijkt me.

maar geen vocht, geen acné.. tja tis kuren hé :P

mast is niet persee nodig tegen vocht nee. vocht kan wel een gevolg zijn van hormonale onbalans en met mast erin ga je toch een wat betere A/E krijgen. hoeveel test, mast en npp je moet pakken om die verhouding top te krijgen weet ik eerlijk gezegd niet, Cools kan je daar wel bij helpen.

maar zoals gezegd met een net dieet hoef je bij test p en npp niet heel erg bang te zijn voor vocht.

1 ding tegelijk proberen? dan gewoon voor test p gaan lijkt me.

maar geen vocht, geen acné.. tja tis kuren hé :P

haha ja bedoelde meer nu heeft hij test geprobeerd nu wil die weer 1 ander middel er bij proberen. bij test kreeg die op vocht nergens last van haha. 150mg npp eod met 100mg test peod is dat wat?

Test en tren.

Low test high tren en mast.

Vocht is voor 80% te beïnvloeden door je dieet. Clean blijven eten en zorgen dat je zout inname stabiel is en niet te hoog.

1) Test P 50mg ED + Tren A 75mg ED + Mast P 50mg ED
2) Test P 50mg ED + NPP 75mg ED + Mast P 50mg ED
3) Test P 150mg ED + Mast P 100mg ED

Vanwaar eigenlijk de keuze om korte esters te blasten?

Vocht is voor 80% te beïnvloeden door je dieet. Clean blijven eten en zorgen dat je zout inname stabiel is en niet te hoog.

1) Test P 50mg ED + Tren A 75mg ED + Mast P 50mg ED
2) Test P 50mg ED + NPP 75mg ED + Mast P 50mg ED
3) Test P 150mg ED + Mast P 100mg ED

Klopt we aten beide clean maar alsnog kregen we er last van . Word dan de test met tren haha

Vanwaar eigenlijk de keuze om korte esters te blasten?
Voor sneller herstel, ook heb ik ergens gelezen dat je meer massa netto overhoud bij korte esters als je alles bereken maar dat weet ik niet meer zeker.

Terug
Naar boven