Fitness Seller

Massa kuur

• Topic Starter Topic Starter
Weet niet eens wat het is, lijkt me gewoon iets om je ballen niet mee te laten krimpen?

Denk dat ik gewoon voor de winny en test 500 ga. Winny wellicht op het einde om gyno, vocht, etc weg te krijgen.
Creatine en winny, gaat dat samen?

Winny doet helemaal niks tegen gyno en vocht. van winny worden je spieren harder. (kwalitiet spieren wordt het ook wel genoemd)

Ja dat ook maar is geen must in een kuur want je ballen komen er na ook weer op normale grote. Hoe minder medicatie hoe beter.

Ja dat ook maar is geen must in een kuur want je ballen komen er na ook weer op normale grote. Hoe minder medicatie hoe beter.

je testes hoeven niet eerst te herstellen voordat ze weer volledig testosteron kunnen produceren. En zonder HCG wel, dit betekent dus dat je eerder weer op hoge test waardes van jezelf bent. Het heeft dus wel degelijk zin.

Maar je neemt het tijdens de kuur en na de kuur stop je ook gelijk weer met hcg met als gevolg dat als nog je test productie in kakt, of werkt het niet zo. Zo kakt je waarden ook weer in na de nakuur met nolvadex. Mijn ballen krimen gelukkig niet van test maar wel weer van winstrol.

Terug
Naar boven