AndroidHealthClinic

Massa kuur

Rouan

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Ik zal mij even voorstelle ben 25 jaar weeg 87 kg. Train 3 jaar serieus heb eerder 2 lichte kuurtjes gedaan namelijk anavar en winstrol. Ik wil nu een massa bulk kuur gaan doen. ik zit te twijfelen tussen test 500mg - dianabol kuur en een test 250 deca 200 - dbol kuur. Nu heb ik al
Verschillende dinge gelezen ; - test op 500mg volgens sommigen te hoog voor eerste keer ? Deca op 200mg is te weinig reden deca is ook lichte blessure waar ik vanaf wil
komen

Wat voor blessures heb je op dit moment? niet geheel onbelangrijk. En wat heb je aan je var + winny gehad?

test op 500 is niet "te hoog" maar als eerste prik kuur kun je imo met 250/375 meer dan genoeg behalen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor blessures heb je op dit moment? niet geheel onbelangrijk. En wat heb je aan je var + winny gehad?

test op 500 is niet "te hoog" maar als eerste prik kuur kun je imo met 250/375 meer dan genoeg behalen.

Schouderpees. Kan je test en deca in 1 spuit zetten? Dus met 1 naald
Test/deca optrekken en natuurlijk met nieuwe spuiten

Test 250 en deca 200 als eerste prikkuur is prima. Zou zeker niet meer pakken.

Het is mijn eerste inject kuur en inderdaad ik twijfel. De test (250 of 375 of 500) dbol ks. Of test 250 deca 200 dbol ks. Kan my advies hierover geven

Ik zou gewoon lekker test only 500mg zetten voor 12wk.

Kun je altijd bij een volgende kuur gaan stacken met deca en/of kickstarts.

Hou het lekker simpel 12 wk test only 500 is prima 1e injectkuur.
Heb deze ook gedaan en uiteindelijk kg of 6 aan blijven zitten.

Ik zou gewoon lekker test only 500mg zetten voor 12wk.

Kun je altijd bij een volgende kuur gaan stacken met deca en/of kickstarts.

Hou het lekker simpel 12 wk test only 500 is prima 1e injectkuur.
Heb deze ook gedaan en uiteindelijk kg of 6 aan blijven zitten.

Om blessures (tijdelijk) te verhelpen lees je inderdaad vaak dat deca 'kan' helpen. Als je toch al overweegt dit te stacken zou ik het zeker doen, waarom niet. De cycle met test,deca en dboll lijkt mij prima. En als je met 250 mg test begint kan je altijd nog verhogen naar 500 mg mocht je dat nodig vinden. Succes!

Om blessures (tijdelijk) te verhelpen lees je inderdaad vaak dat deca 'kan' helpen. Als je toch al overweegt dit te stacken zou ik het zeker doen, waarom niet. De cycle met test,deca en dboll lijkt mij prima. En als je met 250 mg test begint kan je altijd nog verhogen naar 500 mg mocht je dat nodig vinden. Succes!

Wellicht is het beter om die blessure gewoon te laten genezen oid, en daarna te gaan kuren. Tijdens kuur train je zwaarder en kqn er voor zorgen dat je juist blessure krijgt omdat je pezen etc er niet op berekend zijn.

Ook is het slim om af te vragen hoe ts aan blessure kom, misschien verkeerde uitvoering oid?

Blessure komt door overbelasting. Als de blessure aanhoud tegen de tijd
dat ik wil kure test deca dbol, als blessure hersteld is test dbol (test dosering nog niet over uit). Dbol denk op 30mg
graag suggesties

Komt door overbelasting zeg je, denk je niet dat je tijdens je kuur alles nog extra gaat belasten?

Zou verstandiger zijn om dit the natural way te laten genezen, door wat rustiger aan de doen en/of te ontzien.

Ik zou gewoon rustig beginnen met alleen test en dbol, maar uiteindelijk zal het zo'n verschil niet maken.
Ik zou trouwens, zoals de rest ook zegt, eerst die blessure eens uitzitten. Voor je het weet ga je een PR pushen en raak je een stuk verder van huis.

Test, Deca, Dbol :thumbs: Ga ik ook doen :D

Ik zou gewoon rustig beginnen met alleen test en dbol, maar uiteindelijk zal het zo'n verschil niet maken.
Ik zou trouwens, zoals de rest ook zegt, eerst die blessure eens uitzitten. Voor je het weet ga je een PR pushen en raak je een stuk verder van huis.

Het is ook de bedoeling om de blessure natural te laten genezen maar als het te lang duurt wil ik toch deca erbij gaan gebruiken. dbol op 30mg verdeeld over 3 innames ?

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 23:31 ----------

Test, Deca, Dbol :thumbs: Ga ik ook doen :D
Wat ware voorgaande kuren? Wat is je doel welke doseringen

wk 1-4 40 mg dbol
wk 1-8 400 mg deca
wk 1-10 500 mg test
wk 2-11 50 mg proviron
wk 1-16 3 iu HGH

Dit is een geschikte en niet overdreven zware kuur kuur waarbij de kans op massabehoud hoog ligt.

Het is ook de bedoeling om de blessure natural te laten genezen maar als het te lang duurt wil ik toch deca erbij gaan gebruiken. dbol op 30mg verdeeld over 3 innames ?

Deca nemen puur als hulp bij een blessure gaat misschien een beetje ver imo, maar als je het doet kan je beter vanaf het begin nemen.
Dbol 1-6 30mg
Deca 1-10 400mg
Test 1-12 500mg

Dat zou wel een zeer merkbaar verschil met zich meebrengen. Je kan het ook halveren.
Dbol 3x per dag is prima, de halveringstijd is ongeveer 8 uur.

Zodra je stopt met deca komt blessure weer terug;)

Daarom geen deca nemen

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 07:33 ----------

wk 1-4 40 mg dbol
wk 1-8 400 mg deca
wk 1-10 500 mg test
wk 2-11 50 mg proviron
wk 1-16 3 iu HGH

Dit is een geschikte en niet overdreven zware kuur kuur waarbij de kans op massabehoud hoog ligt.

Dit was jou 1e kuur? :)

Test 250MG dk 200mg en d-boll op 30mg is de ultieme bulkkuur voor beginners;)

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 10:47 ----------

Zodra je stopt met deca komt blessure weer terug;)

Daarom geen deca nemen

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 07:33 ----------

Dit was jou 1e kuur? :)

Inderdaad,heftig eerste kuurtje....

Test 250MG dk 200mg en d-boll op 30mg is de ultieme bulkkuur voor beginners;)

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 10:47 ----------

Inderdaad,heftig eerste kuurtje....

zou je de dbol dan op 3 of 4 weke zetten? En jouw kuur verkiezen boven de test500? By gyno 10 of 20mg nemen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven