Fitness Seller

Mast droppen of toch erbij gooien???

scheurijzer

Advanced Bodybuilder
Waardering
52
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Begin zondag met de volgende kuur
1-12 test e 500mg ew
1-6 dbol 40mg. Ed
4-12 provi

Doel is cleanbulken.

Nu heb ik nog 3 vials mast e liggen ,zou ik deze erbij zetten op 400mg ew.?
Of heeft dit geen meerwaarde?

Kan goed ja. Waarom dbol en niet winny als je wilt cleanbulken?

Ik zou de masteron lekker bewaren. Doel is cleanbulken daar gaat masteron je geen significante meerwaarde geven. Vooral ook omdat je proviron er al bij hebt.
Goeie kuur, lekker laten zo. Straks bij droogtrainen de masteron pas inzetten.

Ik zou de masteron lekker bewaren. Doel is cleanbulken daar gaat masteron je geen significante meerwaarde geven. Vooral ook omdat je proviron er al bij hebt.
Goeie kuur, lekker laten zo. Straks bij droogtrainen de masteron pas inzetten.

Eens, ik keek over de provi heen.

Mast en dbol vind ik ook niet echt een combinatie. Mast is leuk in de cut.

Mast is een goeie toevoeging aangezien je geen anti e gebruikt zo te zijn.
Minder vet en vocht en meer testosteron aangezien androgenen je shbg verlagen.

• Topic Starter Topic Starter

Kijk aan zo, n antwoord heb ik wat! Thanks testoflesje!

Hoe zit het met acne en masteron? Is het echt zo dat je altijd hardnekkige puisten ervan krijgt of verschilt dit perpersoon?

Heb eerder een kuur test icm met winny (dht) gedaan en had nergens last van.

Alvast bedankt

mast krijg je wel snel acne van ja

Kijk aan zo, n antwoord heb ik wat! Thanks testoflesje!

+1!

Hoe zit het met acne en masteron? Is het echt zo dat je altijd hardnekkige puisten ervan krijgt of verschilt dit perpersoon?

Heb eerder een kuur test icm met winny (dht) gedaan en had nergens last van.

Alvast bedankt

Volgens Cools is het zo dat mast is afgeleid van DHT, maar er niet naar omzet. Mast zet daarnaast niet om naar oestrogeen of DHT, wat de oorzaak is voor de doeltreffendheid van deze middelen in een cut-stack (minder vocht en waterretentie, omdat het hecht aan het aromatase-enzym, waardoor er minder testosteron wordt omgezet in oestrogeen).

Mast is daarnaast minder androgeen dan testosteron, wat testosteron (en de conversie daarvan naar DHT) de boosdoener maakt wat betreft acné.

Van beiden kun je echter wel meer acné krijgen (androgeen). Rode maca helpt deze omzetting naar DHT tegen te gaan op 1000 mg. per dag. Ik gebruik zelf 10 gram b5, en 1000 mg. rode maca on-cycle, en met de puisten valt het goed mee ;)

Cools, correct me if I am wrong :)

Volgens Cools is het zo dat mast is afgeleid van DHT, maar er niet naar omzet. Mast zet daarnaast niet om naar oestrogeen of DHT, wat de oorzaak is voor de doeltreffendheid van deze middelen in een cut-stack (minder vocht en waterretentie, omdat het hecht aan het aromatase-enzym, waardoor er minder testosteron wordt omgezet in oestrogeen).

Mast is daarnaast minder androgeen dan testosteron, wat testosteron (en de conversie daarvan naar DHT) de boosdoener maakt wat betreft acné.

Van beiden kun je echter wel meer acné krijgen (androgeen). Rode maca helpt deze omzetting naar DHT tegen te gaan op 1000 mg. per dag. Ik gebruik zelf 10 gram b5, en 1000 mg. rode maca on-cycle, en met de puisten valt het goed mee ;)

Cools, correct me if I am wrong :)

Mast is vooral androgeen en vrij laag anabool.
En mast is absoluut een ergere acne veroorzaker dan testosteron.

Ik gebruik zelf ook 10 gram b5 en dat werkt idd erg goed, maar helaas niet bij iedereen.

Nuttige info!!! Waar kan ik die b5 halen?

De tabletten. Hoezo vind je ze tegen vallen?
Tis gewoon de poeder maar dan samengeperst

Testo, zou je in een dikke test-only kuur ook mast erbij pakken om bovengenoemde redenen? Is dan uiteraard geen test only meer maar goed, zeg op 1000 mg test EW en hoger? Wil dit namelijk zelf over een tijdje weer doen hehe.

De tabletten. Hoezo vind je ze tegen vallen?
Tis gewoon de poeder maar dan samengeperst

Bij mij gaat het bijvoorbeeld na 3 weken op mn rug weg en krijg ik ineens kleintjes op mn borst en dan gaat het op mn borst weg en komt het op mijn rug weer

Bij mij gaat het bijvoorbeeld na 3 weken op mn rug weg en krijg ik ineens kleintjes op mn borst en dan gaat het op mn borst weg en komt het op mijn rug weer

Ik denk dat dat toeval is, want de poeder en de pillen zit hetzelfde in.

Ben nu een weekje onderweg met dit:
1-6 Dbol 50mg ed
1-12 test e 500mg ew
1-12 mast e 400mg ew

Zooitje biergist en b5 bijgehaald.

Iemand belang bij een logje?

Terug
Naar boven