scheurijzer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben nu een weekje onderweg met dit:
1-6 Dbol 50mg ed
1-12 test e 500mg ew
1-12 mast e 400mg ew
Zooitje biergist en b5 bijgehaald.
Iemand belang bij een logje?
+1 de anabole werking van dbol is voor een groot deel juist via oestrogeen en het zet ook om naar DHT. Terwijl een teveel aan DHT in dit topic juist als probleem gezien wordt.
Ben nu een weekje onderweg met dit:
1-6 Dbol 50mg ed
1-12 test e 500mg ew
1-12 mast e 400mg ew
Zooitje biergist en b5 bijgehaald.
Iemand belang bij een logje?

Intressant!!
Als iedereen links gaat ga ik altijd rechts.
Ik snap wat jullie bedoelen maar zie dit toch als een experiment en wil toch is wat nieuws proberen.
Zal het een beetje proberen uit te leggen:
ten eerste is deze kuur bedoeld als "clean bulker"
De combi dianabol/test is hierin bedoeld om massa mee te bouwen!
Aangezien ik geen ari of iets tegen oestrogeen in deze kuur wou laten meedraaien heb ik gekozen om mast daarvoor in te zetten om zo is te kijken wat daar nou het effect van is tegenover bijvoorbeeld proviron/ari etc.
Nogmaals het is geen kuur uit het "boekje" maar ik denk graag out of the box.
Mischien ben ik over 14 weken compleet teleurgesteld, maar zou het nooit afschuiven op de gear. Dat zit namelijk wel goed![]()
Hahaha er is een verschil tussen eigenwijs en gewoon stom. Dbol pakken maar vervolgens mast tegen 't vocht nemen? Pak dan winny of voor mijn part tbol. Of kickstart met TestP, da's nog beter.
Bij mijn kuur heb ik mast erbij gepakt naast test-e en tren om oa. oestrogeenvorming tegen te gaan, vrijwel geen gynovorming. Heb ook gemerkt dat iedere vijf dagen zetten ipv iedere week voor minder hormoonschommelingen zorgt waardoor je ook minder last krijgt van gyno en minder acne.
Biergist heb ik zelf tegen acne gebruikt, wat beter werkt is vitamine B5. Goedkoop te bestellen op http://www.bulkpowders.co.uk/catalogsearch/result/?q=B5, althans dat is waar ik het haal.
Succes!