tsjerno187
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m77
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, je kan er je a:e ratio mee verleggen.
Dat mast en test een vetverbrandende werking heeft is nieuw voor mij.
Ik zit zelf nu op 250mg test met 400tren en 400mast icm met 75mcg t3.
Erg lekker, in een paar weken tijd naar de 10% gegaan en nu rustig door tot minimaal 8.
Heb er nog nooit zo hard bij gestaan als nu, die tren en mast geeft je echt de hardste look ever.Enigste side is het zweten snachts. Eerste keer tren voor mij, love it!
Zit in weekje 6 en kom van de 14-15%.
Begon met carbcycling, dat werkte erg goed voor me in eerdere cuts. Maar nu ik ook t3 gebruik doe ik niks fancy en eet ik gewoon max 2300kcal. Vvm massa zet ik helaas niet aan en verlies eerder wat omdat ik erg weinig eet voor mij doen. Maar alle verloren massa heb ik toch zo weer terug wanneer ik stop met de cut. Ik behoud mijn kracht wel. [emoji5]️

Heren wat verkiezen jullie voor te cutten? Mast-E of mast-P? Ik zou zelf voor mast-p gaan maar als je hetzelfde resultaat kan behalen met 1 inject mast per week is me dat liever eigenlijk
Persoonlijk zou ik de enanthaat nemen. Ook afhankelijk van hoe lang je kuur gaat lopen. 12 welen bijv dan E. 6-7 weken? Dan prop.@Bain: heb je een onderbouwing hiervoor of is dat persoonlijke keuze/ervaring? Ben ook aan't twijfelen tussen mast-e en mast-p. Ik zou in eerste instantie voor mast-p gaan maar als ik hetzelde kan doen met 1 inject waarom dan niet?
Alright, ik wil zo veel mogelijk cutten dus misschien toch maar de prop dan. Was het niet ook zo dat er bij prop per ml eigenlijk meer werkzame stof in zit ofzoiets? Misschien verklaart dat het betere resultaat. Achja, prop is ook nog goedkoper ook![]()
dat weet je toch?
Alright, ik wil zo veel mogelijk cutten dus misschien toch maar de prop dan. Was het niet ook zo dat er bij prop per ml eigenlijk meer werkzame stof in zit ofzoiets? Misschien verklaart dat het betere resultaat. Achja, prop is ook nog goedkoper ook![]()
Dus ofwel geef je meer knaken uit. Heb ik het vaker zetten dus meer spuiten gebruiken nog niet meegerekend.Tuurlijk niet. Als je 't naar kosten gaat vertalen is een potje P 2 keer zo duur als een potje E ( bij mijn supplier is E even goedkoop als P maar zit er alleen de helft aan mg/ml in ). Denk je dat er in P 2 x zoveel werkzame stof zit als in E? Ik denk nl van nietDus ofwel geef je meer knaken uit. Heb ik het vaker zetten dus meer spuiten gebruiken nog niet meegerekend.