XXL Nutrition

mast e dosering

• Topic Starter Topic Starter
dus heeft het in zekere zin wel waarde voor mij toch.. dat was ook meer de kerngedachte achter mijn vraag..
ik wil zo min mogelijk last van "groeiende" gyno hebben dmv mast, caber en AI's
maar goed bedankt voor alle feedback!

Erg lekker, in een paar weken tijd naar de 10% gegaan en nu rustig door tot minimaal 8.
Heb er nog nooit zo hard bij gestaan als nu, die tren en mast geeft je echt de hardste look ever.Enigste side is het zweten snachts. Eerste keer tren voor mij, love it!

Erg lekker, in een paar weken tijd naar de 10% gegaan en nu rustig door tot minimaal 8.
Heb er nog nooit zo hard bij gestaan als nu, die tren en mast geeft je echt de hardste look ever.Enigste side is het zweten snachts. Eerste keer tren voor mij, love it!

Nice man! Ik heb tren e op de plank staat voor over een tijdje maar dit soort reacties verleiden mij bijna om de vial cap er af te poppen [emoji16]

In welke week zit je nu? Van welk vet% kw
Je af? Ondertussen ook nog VVM kunnen aanzetten of is de weegschaal wel iets omlaag gegaan?

Zit in weekje 6 en kom van de 14-15%.
Begon met carbcycling, dat werkte erg goed voor me in eerdere cuts. Maar nu ik ook t3 gebruik doe ik niks fancy en eet ik gewoon max 2300kcal. Vvm massa zet ik helaas niet aan en verlies eerder wat omdat ik erg weinig eet voor mij doen. Maar alle verloren massa heb ik toch zo weer terug wanneer ik stop met de cut. Ik behoud mijn kracht wel. [emoji5]️

Zit in weekje 6 en kom van de 14-15%.
Begon met carbcycling, dat werkte erg goed voor me in eerdere cuts. Maar nu ik ook t3 gebruik doe ik niks fancy en eet ik gewoon max 2300kcal. Vvm massa zet ik helaas niet aan en verlies eerder wat omdat ik erg weinig eet voor mij doen. Maar alle verloren massa heb ik toch zo weer terug wanneer ik stop met de cut. Ik behoud mijn kracht wel. [emoji5]️

Dat heb ik dus ook. VVM blijft ongeveer gelijk. 3-4% gezakt in 5-6 weken. Met name sinds toevoegen van t3z

Als ik op mijn gewenste % zit ga ik cals langzaam verhogen en dan pakken de kilo's er zo weer aan, ga ik vanuit. Alleen ff voor zorgen dat het geen vet is ;)

Ik doe ook niks fancy sinds de T3. Alleen onder onderhoud, beetje cardio naast 4x KT.

Ik ga door tot me potje mast op is, en dan ga ik ook langzaam me kcal verhogen.
Heb verder ook geen last van verhoogde bd ofzo dus denk dat ik hierna de mast eruit laat en de test en tren verhoog om zo weer wat massa te pakken. :)

Heren wat verkiezen jullie voor te cutten? Mast-E of mast-P? Ik zou zelf voor mast-p gaan maar als je hetzelfde resultaat kan behalen met 1 inject mast per week is me dat liever eigenlijk

Heren wat verkiezen jullie voor te cutten? Mast-E of mast-P? Ik zou zelf voor mast-p gaan maar als je hetzelfde resultaat kan behalen met 1 inject mast per week is me dat liever eigenlijk

Ligt er aan of je extra vaak prikken fijn vind ;) Persoonlijk zou ik de enanthaat nemen. Ook afhankelijk van hoe lang je kuur gaat lopen. 12 welen bijv dan E. 6-7 weken? Dan prop.

Ben van plan om een goede 10-12 weken te cutten, dan zal ik wel voor de enanthaat gaan dan :)

Ik heb om dezelfde reden ook enanthaat genomen :)

@Bain: heb je een onderbouwing hiervoor of is dat persoonlijke keuze/ervaring? Ben ook aan't twijfelen tussen mast-e en mast-p. Ik zou in eerste instantie voor mast-p gaan maar als ik hetzelde kan doen met 1 inject waarom dan niet?

Persoonlijk aangenamer om de prop te nemen maar iedereen is anders.Vond de prop ook meer resultaat geven dan de enan.100 om de dag

Alright, ik wil zo veel mogelijk cutten dus misschien toch maar de prop dan. Was het niet ook zo dat er bij prop per ml eigenlijk meer werkzame stof in zit ofzoiets? Misschien verklaart dat het betere resultaat. Achja, prop is ook nog goedkoper ook :D

Alright, ik wil zo veel mogelijk cutten dus misschien toch maar de prop dan. Was het niet ook zo dat er bij prop per ml eigenlijk meer werkzame stof in zit ofzoiets? Misschien verklaart dat het betere resultaat. Achja, prop is ook nog goedkoper ook :D

Cutten doe je niet met middelen maar met je dieet ;) dat weet je toch? ;)

Prop of E zal echt niks uitmaken in dit geval.

1 vial is goedkoper maar je moet prop EOD zetten en dan moet je toch echt meer ml's zetten en ben je dus uiteindelijk een stuk duurder uit.

Tuurlijk niet. Als je 't naar kosten gaat vertalen is een potje P 2 keer zo duur als een potje E ( bij mijn supplier is E even goedkoop als P maar zit er alleen de helft aan mg/ml in ). Denk je dat er in P 2 x zoveel werkzame stof zit als in E? Ik denk nl van niet :P Dus ofwel geef je meer knaken uit. Heb ik het vaker zetten dus meer spuiten gebruiken nog niet meegerekend.

Tuurlijk niet. Als je 't naar kosten gaat vertalen is een potje P 2 keer zo duur als een potje E ( bij mijn supplier is E even goedkoop als P maar zit er alleen de helft aan mg/ml in ). Denk je dat er in P 2 x zoveel werkzame stof zit als in E? Ik denk nl van niet :P Dus ofwel geef je meer knaken uit. Heb ik het vaker zetten dus meer spuiten gebruiken nog niet meegerekend.

Precies wat ik al zei :)

Bij mij supplier is mast prop volgens mij 5 euro goedkoper per 10ml.

Genoeg redenen dus op voor mast e te kiezen.

3ml mast E (750 mg) per week moet echt wel zalig zijn. Op 500 mg was het al leuk bij mij. Waarom liggen kloten met ED of EOD injecteren als je ook 1-2 x per week kan prikken....

.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn volgende word ook test + mast. Doseringen moet ik nog even bekijken.

Ik doe nu 300 test 800 mast met hgh t3 :)

Terug
Naar boven