XXL Nutrition

Mast prop tren, toedienen

Maar moet er daarom elke thread opnieuw over geklaagd worden?

Help hem gewoon en dan weet hij het wel. Zijn lichaam, zijn keuzes.

dus jij vind normaal dat iemand met 0.0 kennis blijkbaar die middelen in ze reed stopt en dan paar dagen later komt janke met onzin klachten die hij kon weten door dingen op te zoeken. en wtf sfeer? in de tijd dat hij deze topic opende kon die het antwoord al hebben dus beetje bullshit.

Als iedereen dingen kon opzoeken, dan was er geen nood aan een forum

Heb je wel een klein beetje research gedaan?

Is dit een troll ofzo @Redalert ?? Hoe de f**k kun je met deze vragen zitten als je een kuur start? Zou het niet een beetje verstandig zijn geweest om eens eerst wat achtergrond info over AAS en injecteren uit te zoeken ipv zomaar wat doen?

t*ring zeg, dit is echt om te janken.

• Topic Starter Topic Starter
Jah ik heb mijn research gedaan ;) Mijn enigste vraag was eigenlijk of ik de stack ook samen kon voegen in 1 spuit, kon dit namelijk niet vinden via google.

Ga deze kuur 8weken volgen. En nakuren met nolvadex

Ik doe al 8 jaar aan bodybuilding 4x per week, mijn trainingsschema en voeding is dik in orde ;)

• Topic Starter Topic Starter
ps: Wat vinden jullie van het merk generic suppluments?

mijn test prop is niet helemaal opgelost in de olie (zie nog klein beetje poeder zweven)

het word steeds mooier hier.

maar goed merken mogen NIET besproken worden! geef niet de regels vinden is een zoektocht. (boven aan de pagina)

Nee deze vragen mogen niet maar elke dag komt wel weer dezelfde vraag voorbij over gyno en nolvadex. Daar zegt men dan niks van. :roflol:

Terug
Naar boven