AndroidHealthClinic

Mast toevoegen bij Bold

Bezoekers in dit topic

Bedoel je uppen tot 400 of vanaf 400 ook nog omhoog?

Ik ga daar maandag mee beginnen.
Laat de mast voor nu even staan. Ben ook niet zo droog als verleden jaar waardoor het wss ook niet het juiste goedje is voor nu.

Hoe denk jij over de 1e 4 weken het opbouwen van 250 test en 200 bold? Zinvol of nutteloos? Dus na 4 weken pas 500/400

Ik ga daar maandag mee beginnen.
Laat de mast voor nu even staan. Ben ook niet zo droog als verleden jaar waardoor het wss ook niet het juiste goedje is voor nu.

Hoe denk jij over de 1e 4 weken het opbouwen van 250 test en 200 bold? Zinvol of nutteloos? Dus na 4 weken pas 500/400
En dan cutten of wat ?

Cutten ja

Interessante topic (voor mij). Ben benieuwd hoe het gaat? Ik zit in dezelfde kuur; 1e 2 weken 250 test e en 200 bold, in de derde week geupt naar 375 test e en 300 bold.

Zit nu in de 4e week en geen sides gehad, kleine 2kg aangekomen.

Ik was dus ook aan het denken om mast erbij te zetten om het aromatiseren een beetje tegen te gaan omdat ik een beetje huiverig ben voor gyno en je pakt gelijk de mast mee..

Ik ben al na een paar weken gestopt. Wil het in okt weer gaan oppakken

Interessante topic (voor mij). Ben benieuwd hoe het gaat? Ik zit in dezelfde kuur; 1e 2 weken 250 test e en 200 bold, in de derde week geupt naar 375 test e en 300 bold.

Zit nu in de 4e week en geen sides gehad, kleine 2kg aangekomen.

Ik was dus ook aan het denken om mast erbij te zetten om het aromatiseren een beetje tegen te gaan omdat ik een beetje huiverig ben voor gyno en je pakt gelijk de mast mee..
Je hebt geen sides tot nu toe dus waarom mast toevoegen je hebt geen gyno dus waarom zou je.

Je hebt geen sides tot nu toe dus waarom mast toevoegen je hebt geen gyno dus waarom zou je.
Klopt, ik had gedacht om het 'preventief' te kunnen doen.

Is het eigenlijk wel een werkende oplossing tegen ontwikkeling voor gyno? Zijn er mensen met ervaring hiermee?

Je kunt beter tamoxifen achter de hand hebben voor als je echt gyno krijgt. sommige krijgen iets lager oestrogeen van Bold, mast of primo. maar je hebt ook oestrogeen nodig om massa aan te komen.
Op 250mg Test zou ik me niet zoveel zorgen maken

Aha oke, had dat met de kuur te maken of persoonlijke overwegingen?
Persoonlijke overwegingen. Als je kuurt moet je er helemaal voor gaan. Zowel voeding trainen als rust en dat was bij mij niet.

Persoonlijke overwegingen. Als je kuurt moet je er helemaal voor gaan. Zowel voeding trainen als rust en dat was bij mij niet.
Ik begrijp het, goede keuze dan 💪🏻

• Like
Waarderingen: Boca
Je kunt beter tamoxifen achter de hand hebben voor als je echt gyno krijgt. sommige krijgen iets lager oestrogeen van Bold, mast of primo. maar je hebt ook oestrogeen nodig om massa aan te komen.
Op 250mg Test zou ik me niet zoveel zorgen maken
Okee, preventief haal k dan wel uit m’n hoofd voorlopig. De tamoxifen ligt al op het plankje.
Ik zit nu op 375/300, eerste keer dat ik op 375 zit, dus hoop dat het ook zonder sides blijft.

Back
Naar boven