XXL Nutrition

Masteron/sust/winny

ja tot 10-11-12% dan is het allemaal goed

Toch geen bulk kuur gaan doen met testos die gebruikt worden als cutkuur, en 16%vp is zoieso veel te hoog om al te beginnen denken aan te kuren.
Begin alvast eerst met een deftig cut dieet en neem er desnoods clen of efdedrine bij, maar als je die kuur gaat nemen zoals jij ze hebt opgemaakt gaat helemaal niet het effect geven dat jij ervan verwacht, heb je deze kuur trouwens zelf bedacht of was dat op aanraden van je dealer ?

• Topic Starter Topic Starter
Het aanraden van mijn dealer was mast/bold/sust , maar vond dit precies iets te zwaar als eerste kuur ,

---------- Toegevoegd om 06:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:42 ----------

Toch geen bulk kuur gaan doen met testos die gebruikt worden als cutkuur, en 16%vp is zoieso veel te hoog om al te beginnen denken aan te kuren.
Begin alvast eerst met een deftig cut dieet en neem er desnoods clen of efdedrine bij, maar als je die kuur gaat nemen zoals jij ze hebt opgemaakt gaat helemaal niet het effect geven dat jij ervan verwacht, heb je deze kuur trouwens zelf bedacht of was dat op aanraden van je dealer ?

Denk dat je me
Verkeerd begrijpt mijn fout , ik ga dit niet gebruiken als bulk kuur , maar als cutkuur in de zomer

Het aanraden van mijn dealer was mast/bold/sust , maar vond dit precies iets te zwaar als eerste kuur ,

---------- Toegevoegd om 06:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:42 ----------

Denk dat je me
Verkeerd begrijpt mijn fout , ik ga dit niet gebruiken als bulk kuur , maar als cutkuur in de zomer
mijn foutje dan, was omdat ik las je doel van de kuur 5kg bij te komen ,ik zou voor tren gaan ipv mast, mast geeft een mooi resultaat wanneer je al echt droog staat, aan tren ga je echt veel meer hebben denk ik

't Is zijn 1e kuur en de enige reden die ie heeft waarom ie deze kuur doet is omdat zijn dealer hem meer aanraadde maar dat vond ie te veel :') Moet ook niet veel beroerder worden hier soms.

't Is zijn 1e kuur en de enige reden die ie heeft waarom ie deze kuur doet is omdat zijn dealer hem meer aanraadde maar dat vond ie te veel :') Moet ook niet veel beroerder worden hier soms.
Ik denk dat zijn dealer die mast kwijt moest, nu niet echt iets om aan te prijzen aan iemand die op 16%vp. staat:p

Zoals eerder genoemd raad ik je echt aan om eca stack te gebruiken.. Is sowieso super spul je traint erop als een beer en je ziet je vet een stuk sneller verdwijnen. Je hebt het nu toch al gekocht dus het enige wat je nog kan doen om je kuur te redden is ons advies opvolgen ;) wij hebben het namelijk al wat vaker gebruikt en lezen zowat alles van iedereen mee hier

Kan ik dan ook beter de winstrol niet nemen en vervangen voor boldonone ?

Zeker door de werking op je eetlust. Jezelf nog meer kwellen tijdens kuur.

Bold geeft bij mij 0 extra eetlust. Bij jullie wel dan ? Ik heb dit enkel op tren.
als ik aan cutten ben heb ik nooit niet echt last van grote eetlust men maag is dan na een weekje zo gekrompen dat ik vrij snel vol zit, en als ik honger heb dan eet ik gewoon iets een 500gr. Kwark en een kom queker oats is al meer dan voldoende voor mij, na de training heb ik wel altijd om een of andere redenen zin in een mars of snicker die ik dan ook comsumeer je leeft trouwens toch maar 1 keer he

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Die super susta van welk ug lab is die, en is die etiket er rond geel want als dat het geval moest zijn dan zou je er best een foto van plaatsen op het forum real/fake want er is iets mis mee waardoor je telkens na injectie een ontsteking krijgt? Kan zijn dat het ik verkeerd ben maar die was ook hoger gedoseerd dan de de gebruikelijke 250 en noemde ook ultra of super de deca ervan was blauw etiket geloof ik of net omgekeerd in ieder geval blauw of geel effe posten in topic real/feak als het zo is !

Het etiket is blauw ,

---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

En van Gg

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

Waarom ? :) omdat ik vind voor eerste kuur niet te zwaar gaan ofnwat hzb je nou ? :) dit forum
Is om info te winnen niet om
Mensen hun vragen op die manier te beantwoorden :)
Dat was helemaal niet de enige reden , ik wou eerst enkel sust doen met daarna 6 weken winny , maar ik las op elk fora dat spieren overreageren op enkel sust dat kk het beter kon verdunnen ,
Dus wou ik eerst verdunnen met deca (massakuur ) maar uiteindelijk wil je in de zomer leekker droog staan , zonder bijwerkingen als emo worden etc , dus koos ik voor masteron :) lijkt me een prima eerste kuur , weinig side effects en niet al te veel massa door dat de mast het vocht van de susta ook weer wegneemt neem ik aan ? Zo kan ik ook kijken of ik Wel of niet goed reageer op aas in de toekomst . Mijn hoeveelheden zijn mischien nog niet 100% maar de eerste week ga ik op die hoeveelheid , en bouw de sust en mast op naat 500 mg e3d

Laatst bewerkt:
Het etiket is blauw ,

---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

En van Gg

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

Waarom ? :) omdat ik vind voor eerste kuur niet te zwaar gaan ofnwat hzb je nou ? :) dit forum
Is om info te winnen niet om
Mensen hun vragen op die manier te beantwoorden :)
Dat was helemaal niet de enige reden , ik wou eerst enkel sust doen met daarna 6 weken winny , maar ik las op elk fora dat spieren overreageren op enkel sust dat kk het beter kon verdunnen ,
Dus wou ik eerst verdunnen met deca (massakuur ) maar uiteindelijk wil je in de zomer leekker droog staan , zonder bijwerkingen als emo worden etc , dus koos ik voor masteron :) lijkt me een prima eerste kuur , weinig side effects en niet al te veel massa door dat de mast het vocht van de susta ook weer wegneemt neem ik aan ? Zo kan ik ook kijken of ik Wel of niet goed reageer op aas in de toekomst . Mijn hoeveelheden zijn mischien nog niet 100% maar de eerste week ga ik op die hoeveelheid , en bouw de sust en mast op naat 500 mg e3d

Waar heb je die onzin gelezen/gehoord? Sust verdunnen met deca? :roflol:

Mast is alleen leuk als je laag in bf staat. Als eerste kuur is test only gewoon een goede keuze. Sust en daarna winny gaat ook nergens over. Lees eerst maar eens wat meer op de juiste plek over aas, want je hebt echt geen idee wat het is en hoe het werkt volgens mij.

Ik heb het mischien verkeerd geexpliceerd , sust alleen vormt de dag na injectie een pijnlijke reactie , enkel als je er wat bijneemt gaat die bijwerking weg heb k gelezen

Ik heb het mischien verkeerd geexpliceerd , sust alleen vormt de dag na injectie een pijnlijke reactie , enkel als je er wat bijneemt gaat die bijwerking weg heb k gelezen

Er staan wel wat meer vreemde dingen in. Spieren overreageren op sust, winny na de sust.

Ook je schema zou ik niet doen. Als eerste kuur wil je opbouwen maar 500 sust en 500 mast e3d. Waarom pak je niet gewoon simpel test e 500/week voor week of 10/12. Eventueel kickstart met winny.

:popcorn2: tjonge tjonge zazou je doet me lachen, dit is leuk om effe door te lezen.
Trouwens niet negatief bedoeld hoor vind je gewoon een grappige kerel :thumb:

Kan opzich, pijn komt door de Prop in sust, voor sommigen doet dit meer pijn, ik had nergens last van toen ik Prop zette.

Ik raad je aan om gewoon TestE te bestellen, eventueel winny als kickstart. Sust is gewoon k*t om mee te beginnen aangezien je dit EOD moet zetten. Als je gevoelig bent voor de PIP loop je dan gewoon 2 weken te k*tten met trainen en dat is vernken van je kuur imo. Mast heb je nergens voor nodig en Bold ook niet. TestE is voor bijna elke kuurder de basis van zijn volgende kuren dus het is belangrijk te weten hoe je daar op reageert voor je andere spullen gaat toevoegen.

En die testE ook 10/12 weken nemen ?

Terug
Naar boven