Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch geen bulk kuur gaan doen met testos die gebruikt worden als cutkuur, en 16%vp is zoieso veel te hoog om al te beginnen denken aan te kuren.
Begin alvast eerst met een deftig cut dieet en neem er desnoods clen of efdedrine bij, maar als je die kuur gaat nemen zoals jij ze hebt opgemaakt gaat helemaal niet het effect geven dat jij ervan verwacht, heb je deze kuur trouwens zelf bedacht of was dat op aanraden van je dealer ?
mijn foutje dan, was omdat ik las je doel van de kuur 5kg bij te komen ,ik zou voor tren gaan ipv mast, mast geeft een mooi resultaat wanneer je al echt droog staat, aan tren ga je echt veel meer hebben denk ikHet aanraden van mijn dealer was mast/bold/sust , maar vond dit precies iets te zwaar als eerste kuur ,
---------- Toegevoegd om 06:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:42 ----------
Denk dat je me
Verkeerd begrijpt mijn fout , ik ga dit niet gebruiken als bulk kuur , maar als cutkuur in de zomer
Ik denk dat zijn dealer die mast kwijt moest, nu niet echt iets om aan te prijzen aan iemand die op 16%vp. staat't Is zijn 1e kuur en de enige reden die ie heeft waarom ie deze kuur doet is omdat zijn dealer hem meer aanraadde maar dat vond ie te veel :') Moet ook niet veel beroerder worden hier soms.

wij hebben het namelijk al wat vaker gebruikt en lezen zowat alles van iedereen mee hierKan ik dan ook beter de winstrol niet nemen en vervangen voor boldonone ?
Zeker door de werking op je eetlust. Jezelf nog meer kwellen tijdens kuur.
Zeker door de werking op je eetlust. Jezelf nog meer kwellen tijdens kuur.
als ik aan cutten ben heb ik nooit niet echt last van grote eetlust men maag is dan na een weekje zo gekrompen dat ik vrij snel vol zit, en als ik honger heb dan eet ik gewoon iets een 500gr. Kwark en een kom queker oats is al meer dan voldoende voor mij, na de training heb ik wel altijd om een of andere redenen zin in een mars of snicker die ik dan ook comsumeer je leeft trouwens toch maar 1 keer heBold geeft bij mij 0 extra eetlust. Bij jullie wel dan ? Ik heb dit enkel op tren.
't Is zijn 1e kuur en de enige reden die ie heeft waarom ie deze kuur doet is omdat zijn dealer hem meer aanraadde maar dat vond ie te veel :') Moet ook niet veel beroerder worden hier soms.
omdat ik vind voor eerste kuur niet te zwaar gaan ofnwat hzb je nou ?
dit forum
lijkt me een prima eerste kuur , weinig side effects en niet al te veel massa door dat de mast het vocht van de susta ook weer wegneemt neem ik aan ? Zo kan ik ook kijken of ik Wel of niet goed reageer op aas in de toekomst . Mijn hoeveelheden zijn mischien nog niet 100% maar de eerste week ga ik op die hoeveelheid , en bouw de sust en mast op naat 500 mg e3dHet etiket is blauw ,
---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------
En van Gg
---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------
Waarom ?omdat ik vind voor eerste kuur niet te zwaar gaan ofnwat hzb je nou ?
dit forum
Is om info te winnen niet om
Mensen hun vragen op die manier te beantwoorden
Dat was helemaal niet de enige reden , ik wou eerst enkel sust doen met daarna 6 weken winny , maar ik las op elk fora dat spieren overreageren op enkel sust dat kk het beter kon verdunnen ,
Dus wou ik eerst verdunnen met deca (massakuur ) maar uiteindelijk wil je in de zomer leekker droog staan , zonder bijwerkingen als emo worden etc , dus koos ik voor masteronlijkt me een prima eerste kuur , weinig side effects en niet al te veel massa door dat de mast het vocht van de susta ook weer wegneemt neem ik aan ? Zo kan ik ook kijken of ik Wel of niet goed reageer op aas in de toekomst . Mijn hoeveelheden zijn mischien nog niet 100% maar de eerste week ga ik op die hoeveelheid , en bouw de sust en mast op naat 500 mg e3d

Ik heb het mischien verkeerd geexpliceerd , sust alleen vormt de dag na injectie een pijnlijke reactie , enkel als je er wat bijneemt gaat die bijwerking weg heb k gelezen
Ik heb het mischien verkeerd geexpliceerd , sust alleen vormt de dag na injectie een pijnlijke reactie , enkel als je er wat bijneemt gaat die bijwerking weg heb k gelezen