Fitness Seller

masteron vraag

chikerino

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Hallo mensen ik ben begonnen met mast p en heb ondervonden dat ik het heel de dag warm heb en veel moet zweten terwel ik anders bijna niet zweet

een vraag zonder vraagteken bestaat niet,

maar; mast is vochtafdrijvend, dus dat verklaard een hoop.

heb je je ingelezen over wat je gebruikt?

• Topic Starter Topic Starter
Ja tuurlijk ik lees altijd voor dat ik iets ga gebruiken lijkt me normaal gebruik het nu een week en merk wel dat ik al droger word ja het zal wel vocht zijn wat ik aan het verliezen ben maar ik hen nog steeds niet echt een antwoord op mijn vraag

heb nooit masteron gebruikt maar ik weet wel dat je in algemeen veel zweet van aas elke dag is me bed een zwembad en als ik stukje ga lopen dan druipt het zweet van me hoofd..
en laatste dagen is al zeer benauwd buiten

• Topic Starter Topic Starter
Jaa klopt kerel ik heb precies het zelfde vooral nu met dit weer lijk net een zeehond soms

een vraag zonder vraagteken bestaat niet,

maar; mast is vochtafdrijvend, dus dat verklaard een hoop.

heb je je ingelezen over wat je gebruikt?

Ik zou toch zweren dat dit je vraag beantwoord? maar moest je dan toch een beetje achterlopen.

doordat mast VOCHTAFDRIJVEND is, zal je lichaam dus meer water willen afvoeren. Water in de vorm van zweet dus. Je lichaam zal dus bij kleine inspanningen al beginnen zweten. Hieruit kun je dus ook concluderen waarom je het dan ook warmer hebt. Je lichaam moet werken voor je vocht af te voeren.

Vrij logisch.

Wat zou zout voor na- of voordeel hebben tijdens voeding met Mast in kuur?

Ik zou toch zweren dat dit je vraag beantwoord? maar moest je dan toch een beetje achterlopen.

doordat mast VOCHTAFDRIJVEND is, zal je lichaam dus meer water willen afvoeren. Water in de vorm van zweet dus. Je lichaam zal dus bij kleine inspanningen al beginnen zweten. Hieruit kun je dus ook concluderen waarom je het dan ook warmer hebt. Je lichaam moet werken voor je vocht af te voeren.

Vrij logisch.

Hoe kom je erbij dat masteron vochtafdrijvend werkt?

Je dient exogene hormonen toe..hier moet je lichaam aan wennen.
daarnaast moet je zien dat je "systeem" op alle fronten enhanced functioneerd, zodoende dat je schildklier beter functioneert, zodoende ook de thermische functies van je lichaam en is het dus logisch dat je meer transpireert.

bij sommige mensen houd dit heel de kuur aan, bij andere is dit met name de eerste weken totdat het lichaam hier gewend aan raakt.

nothing to worrie about, tenzij je koorts krijgt.

Gaan we anti-e's en AI dan ook vochtafdrijvers noemen?

Niemand heeft ook maar iets gezegd over het noemen van vochtafdrijvers. Maar of ze vochtafdrijvend werken? Ja, dit wel ja.

Oestrogeen is meerendeels de oorzaak van het vasthouden moest je dit niet weten. anti-e's en AI blokkeren dit. Gaan ze dus vochtafdrijvend werken? JA

Als je mast dan tezamen met deca zet.. Hou dan minder vocht vast?
Kom dat soort cycles hier niet tegen. In engeland en USA wel.

Als je mast dan tezamen met deca zet.. Hou dan minder vocht vast?
Kom dat soort cycles hier niet tegen. In engeland en USA wel.

Je zou in principe minder vocht vasthouden dan met test ja. Maar deca houd zoveel vocht vast dat je dit niet kan vermijden hoor.

maar idd, dit soort cycles zie je niet vaak want ze werken elkaar tegen. Je wilt het 1 of het ander. je pakt deca voornamelijk voor massa fases. masteron wordt dan alweer meer in cutting cycles gebruikt en voor hard te komen staan.

Wil je ze toch combineren voor de werking van deca zonder vocht en droog te komen wordt meer npp en mast prop gedaan.

Ok interessant iets. Thnx

Niemand heeft ook maar iets gezegd over het noemen van vochtafdrijvers. Maar of ze vochtafdrijvend werken? Ja, dit wel ja.

Oestrogeen is meerendeels de oorzaak van het vasthouden moest je dit niet weten. anti-e's en AI blokkeren dit. Gaan ze dus vochtafdrijvend werken? JA

Je zou er goed aan doen weer te beginnen bij de basis, want je snapt een aantal basisprincipes niet.

Bovendien is de primaire functie van zweten niet het afdrijven van vocht. Zie verder de post van G21 mbt de oorzaak van het overmatig zweten in dit geval.

Vrij logisch.

mast werkt vocht afdrijvend... kerel heb je je zelf wel eens horen praten.
waarom reageer op je op deze topics als je totaal niet weet waar je over praat?
omdat jij veel zweten heb ervaren met mast, is het vocht afdrijvend.
jongens,iets nieuws, mast werkt vocht afdrijvend, haaaat kan je uitleggen waarom!! :rolleyes:

je kan je beter maar weer even in gaan lezen, en dan over een jaar of 2 weer reageren.
bedankt voor je input man.
je heb de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 11:58 ----------

Je zou in principe minder vocht vasthouden dan met test ja. Maar deca houd zoveel vocht vast dat je dit niet kan vermijden hoor.

maar idd, dit soort cycles zie je niet vaak want ze werken elkaar tegen. Je wilt het 1 of het ander. je pakt deca voornamelijk voor massa fases. masteron wordt dan alweer meer in cutting cycles gebruikt en voor hard te komen staan.

Wil je ze toch combineren voor de werking van deca zonder vocht en droog te komen wordt meer npp en mast prop gedaan.

****ing hell....
als je clean eet.... hou je bijna geen vocht vast....
vocht vast houden heeft t.a.t. te maken met je zout inname.
deca houdt wel wat vocht vast, zoals alle AAS, maar zal 99% vanuit je voeding komen.

Laatst bewerkt:
mast werkt vocht afdrijvend... kerel heb je je zelf wel eens horen praten.
waarom reageer op je op deze topics als je totaal niet weet waar je over praat?
omdat jij veel zweten heb ervaren met mast, is het vocht afdrijvend.
jongens,iets nieuws, mast werkt vocht afdrijvend, haaaat kan je uitleggen waarom!! :rolleyes:

je kan je beter maar weer even in gaan lezen, en dan over een jaar of 2 weer reageren.
bedankt voor je input man.
je heb de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 11:58 ----------

****ing hell....
deca houdt wel wat vocht vast, zoals alle AAS, maar zal 99% vanuit je voeding komen.
Mr wiki!!
Roid rage?!
Reageer ff relaxed anders. Heb nog geen normale post van je voorbij zien komen.

Doe ff chill..

****ing hell....

Jij hebt makkelijk praten man :P jij bent altijd droog als een mofo van jezelf.
Ookal eet ik clean krijg ik altijd een plofkop tenzij ik keto ga.

Terug
Naar boven