chikerino
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 11%
Hallo mensen ik ben begonnen met mast p en heb ondervonden dat ik het heel de dag warm heb en veel moet zweten terwel ik anders bijna niet zweet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een vraag zonder vraagteken bestaat niet,
maar; mast is vochtafdrijvend, dus dat verklaard een hoop.
heb je je ingelezen over wat je gebruikt?
Ik zou toch zweren dat dit je vraag beantwoord? maar moest je dan toch een beetje achterlopen.
doordat mast VOCHTAFDRIJVEND is, zal je lichaam dus meer water willen afvoeren. Water in de vorm van zweet dus. Je lichaam zal dus bij kleine inspanningen al beginnen zweten. Hieruit kun je dus ook concluderen waarom je het dan ook warmer hebt. Je lichaam moet werken voor je vocht af te voeren.
Vrij logisch.
Hoe kom je erbij dat masteron vochtafdrijvend werkt?
Doordat het algemeen bekend is dat het vochtafdrijvend werkt en uit eigen ervaring?
Als ik mijn mast even hoog zet als mijn test, hou ik NIKS van vocht vast
Gaan we anti-e's en AI dan ook vochtafdrijvers noemen?
Als je mast dan tezamen met deca zet.. Hou dan minder vocht vast?
Kom dat soort cycles hier niet tegen. In engeland en USA wel.
Niemand heeft ook maar iets gezegd over het noemen van vochtafdrijvers. Maar of ze vochtafdrijvend werken? Ja, dit wel ja.
Oestrogeen is meerendeels de oorzaak van het vasthouden moest je dit niet weten. anti-e's en AI blokkeren dit. Gaan ze dus vochtafdrijvend werken? JA
Ik zou toch zweren dat dit je vraag beantwoord? maar moest je dan toch een beetje achterlopen.
doordat mast VOCHTAFDRIJVEND is, zal je lichaam dus meer water willen afvoeren. Water in de vorm van zweet dus. Je lichaam zal dus bij kleine inspanningen al beginnen zweten. Hieruit kun je dus ook concluderen waarom je het dan ook warmer hebt. Je lichaam moet werken voor je vocht af te voeren.
Vrij logisch.

Je zou in principe minder vocht vasthouden dan met test ja. Maar deca houd zoveel vocht vast dat je dit niet kan vermijden hoor.
maar idd, dit soort cycles zie je niet vaak want ze werken elkaar tegen. Je wilt het 1 of het ander. je pakt deca voornamelijk voor massa fases. masteron wordt dan alweer meer in cutting cycles gebruikt en voor hard te komen staan.
Wil je ze toch combineren voor de werking van deca zonder vocht en droog te komen wordt meer npp en mast prop gedaan.
Mr wiki!!mast werkt vocht afdrijvend... kerel heb je je zelf wel eens horen praten.
waarom reageer op je op deze topics als je totaal niet weet waar je over praat?
omdat jij veel zweten heb ervaren met mast, is het vocht afdrijvend.
jongens,iets nieuws, mast werkt vocht afdrijvend, haaaat kan je uitleggen waarom!!
je kan je beter maar weer even in gaan lezen, en dan over een jaar of 2 weer reageren.
bedankt voor je input man.
je heb de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.
---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 11:58 ----------
****ing hell....
als je clean eet.... hou je bijna geen vocht vast....
vocht vast houden heeft t.a.t. te maken met je zout inname.
deca houdt wel wat vocht vast, zoals alle AAS, maar zal 99% vanuit je voeding komen.
****ing hell....
als je clean eet.... hou je bijna geen vocht vast....
vocht vast houden heeft t.a.t. te maken met je zout inname.
deca houdt wel wat vocht vast, zoals alle AAS, maar zal 99% vanuit je voeding komen.
jij bent altijd droog als een mofo van jezelf.