MuscleMeat

masteron

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
99
Lengte
1m80
Jongens Ben al 11 weken bezig met masteron op 400 mg, erg lekker goedje ben goed hard geworden alleen denk ik dat masteron mijn oestrogenen gehalte erg heeft verlaagd.

ben wel erg geil constant maar als ik klaarkom komt er haast geen sperma uit en dit komt naar mijn mening door masteron.

Nou ben ik 1 week al begonnen met hcg maar zie geen vordering kwa meer sperm hoeveelheid is het een mogelijkheid om clomid mee te laten lopen.

Ga de masteron droppen en test verhogen naar 750 mg

zie post over primo, komt waarschijnlijk omdat de lf en fsh plat ligt

• Topic Starter Topic Starter
zie post over primo, komt waarschijnlijk omdat de lf en fsh plat ligt

daarom de hcg dus, maar komt dit na me kuur wel in orde maak me wel een beetje zorgen nu

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 09:23 ----------

heb je link naar thread van primo

hoezo zou je clomid nemen om alleen meer zaad te hebben???
hoe belangrijk is dat meer zaad nou? dat komt vanzelf na je kuur weer goed, lijkt me niet slim om daar medicatie voor te gaan nemen.

Mast only?

nee geen only, heb 500 test en 400 mast en slik nu ook 50 mg provi ernaast , maar heb deze week de mast gedropt en ga nog 3 weken kuren met 750 mg test e heb nog 1 laaste vial en die wil ik ook opmaken

Wat heb je gegained tijdens deze kuur? Ben ik wel benieuwd naar.

5 kilo gegained en 4 procent in vet verlaagd had ook super dmz gebruikt

dat vind ik wel netjes man

vind ik ook ben enorm droog en hard geworden, wat me opviel is dat ik overal aders kreeg zelfs op me benen en die aders die ik al had die zijn enorm dik geworden.
maar zal masteron nooit meer gebruiken me gewrichten doen echt veel te pijn omdat het water uit je spieren trekt.

vind ik ook ben enorm droog en hard geworden, wat me opviel is dat ik overal aders kreeg zelfs op me benen en die aders die ik al had die zijn enorm dik geworden.
maar zal masteron nooit meer gebruiken me gewrichten doen echt veel te pijn omdat het water uit je spieren trekt.

zoek dat maar eerder in overbelasting. de test zorgt nog voor voldoende vocht hoor. en dat je bijna geen zaad slingert is vrij normaal midden in een kuur.

Terug
Naar boven