XXL Nutrition

Match Alistair Overeem vs. Junior dos Santos. (postponed)

Precies dat..

Lesnar stelde niks voor, Hij was gewoon een bizar beest vergeleken met de andere heavy weights. Vechten kon die niet.

Niet serieus nemen?:p Oke heb hier met echte pros te maken haha ( joke )

Ja laten we lekker nederlands een mooie overwinning op lesnar bagataliseren. Dat was een top prestatie, als we nu gaan lopen doen alsof lesnar een eitje was dan zitten we op niveau keyboard warrior.

Lesnar was ook een eitje... ik weet niet welk gevecht jij hebt gezien maar overeem ownde lesnar gewoon! punt... en dit heeft dan wel beide te maken met overeems klasse dan wel lesnars gebrek aan skills. Hoe dan ook het was geen prestatie.

Oke meneer de kenner.

geen enkel probleem :)

Ja laten we lekker nederlands een mooie overwinning op lesnar bagataliseren. Dat was een top prestatie, als we nu gaan lopen doen alsof lesnar een eitje was dan zitten we op niveau keyboard warrior.
Neemt niks weg van zijn prestatie. maar een lesnar op z'n top was heel anders geweest. lensar in zijn prime tegen mir en randy couture was een veel grotere uitdaging geweest.
Ali had geen kans gehad op zn rug naar mijn mening tegen lesnar. die ground n pound van hem was niet mis.

bedoel gewoon te zeggen dat lesnar heel erg veranderd was na z'n ziekte.

Zeg dat dan ipv dat hij niet kan vechten en niks voorsteld

meneer heeft het niet bij het rechte eind... dat waren mijn worden

Oh srry mijn gemeende excuses you are right

Zullen we het er maar op houden dat Lesnar ook een goede vechter is alleen simpelweg geen partij was voor overeem???? dan zijn we allemaal blij haha

Fijne dag gewenst heren

Ja inderdaad dikke prima

Zijn "jullie" het er wel OVEReens dat die partij van Overeem vs Bigfoot erg slecht was van Allisters zijn kant???

Zijn "jullie" het er wel OVEReens dat die partij van Overeem vs Bigfoot erg slecht was van Allisters zijn kant???

Ja zeker. daarom zei ik ook dat ik denk dat het er nu erop of eronder is voor Ali. als hij echt dedicated is, en zichzelf helemaal kapot traint. kan hij met een k.o van Jds winnen. dit zou hem weer back to the top brengen.

maar als hij verliest door k.o wat heel goed kan gebeuren tegen iemand als Jds. Dan ziet zijn toekomst er stukken minder rooskleuriger uit ben ik bang. niet alleen staat z'n baan bij de UFC dan op de tocht maar ook mentaal zou dit hem niet goed doen. hij weet zelf ook dat het binnen nu en een aantal jaar moet gebeuren. want ook hij is niet meer de jongste deelnemer.

Laatst bewerkt:

Ik vond hem in round 1 and 2 juist de bovenliggende partij..

Hij hield alleen constant zijn dekking laag en dat kwam hem in round 3 duur te staan!

Ik vond hem in round 1 and 2 juist de bovenliggende partij..

Hij hield alleen constant zijn dekking laag en dat kwam hem in round 3 duur te staan!

Mee eens!
Anders Stond Ubereem op punten er erg goed voor.
De blackzillians hebben iets te vaak gezegd dat Bigfoot toch niet kon stand uppen.
En dat kwam hem inderdaad duur te staan!

Ik weet het niet hoor maar is Overeem misschien niet een beetje overrated in de UFC? Het is een topvechter begrijp me niet verkeerd maar presteren heeft die nog niet erg gedaan?

Maar na het winnen van de Strikeforce Heavyweight Titel, kon hij toch niet anders dan een stap hoger-> UFC?

Ik weet alleen niet of hij 't in zich heeft om UFC Kampioen te worden. Zeker niet na het zien van 't gevecht tegen Bigfoot. Die had hij ZEKER in de eerste ronde Knock Out moeten slaan/schoppen. Ik denk dat ze een verkeerde strategie hadden voor dit gevecht.

Misschien is de stap Titel Strikeforce -> Titelgevecht UFC te groot. En zou hij eerst moeten vechten tegen types op niveau van Stefan Struve.

Hebben jullie het 2e stuk wel gelezen?

Die gozer heeft gevaarlijk lage testosteron levels haha.

Zit je dan met je carriere, zonder testosteron in je lichaam.

Echt jammer, keek zo uit naar dit jaar.

Terug
Naar boven