- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
Lesnar kun je niet serieus nemen. beter vergeten we die vent snel. vooral na z'n ziekte is hij nooit weer de oude geworden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lesnar kun je niet serieus nemen. beter vergeten we die vent snel. vooral na z'n ziekte is hij nooit weer de oude geworden.
Neemt niks weg van zijn prestatie. maar een lesnar op z'n top was heel anders geweest. lensar in zijn prime tegen mir en randy couture was een veel grotere uitdaging geweest.Ja laten we lekker nederlands een mooie overwinning op lesnar bagataliseren. Dat was een top prestatie, als we nu gaan lopen doen alsof lesnar een eitje was dan zitten we op niveau keyboard warrior.
Waar heb ik dat gezegd? laat mij mij eens zien dat ik zulke woorden gebruikt hebt als hij kan niet vechten of stelt niks voor...Zeg dat dan ipv dat hij niet kan vechten en niks voorsteld
Zijn "jullie" het er wel OVEReens dat die partij van Overeem vs Bigfoot erg slecht was van Allisters zijn kant![]()
Zijn "jullie" het er wel OVEReens dat die partij van Overeem vs Bigfoot erg slecht was van Allisters zijn kant![]()
Ik vond hem in round 1 and 2 juist de bovenliggende partij..
Hij hield alleen constant zijn dekking laag en dat kwam hem in round 3 duur te staan!
Ik weet het niet hoor maar is Overeem misschien niet een beetje overrated in de UFC? Het is een topvechter begrijp me niet verkeerd maar presteren heeft die nog niet erg gedaan?