XXL Nutrition

Match Alistair Overeem vs. Junior dos Santos. (postponed)

Ik vond hem in round 1 and 2 juist de bovenliggende partij..

Hij hield alleen constant zijn dekking laag en dat kwam hem in round 3 duur te staan!

Mee eens, De match deed me denken aan de partij tegen Werdum. Niet te opzichtig voor de k.o. gaan. Puntjes maken en zo na 3 ronden winnen. Dit ging gewoon goed tot ronde 3 hoewel hij beter op zijn dekking kon letten. Als dit goed was blijven gaan had niemand er iets over gezegd. Ook Joe Rogan was te spreken over Overeem t/m ronde 2.

Vond het toch wel bizar hoe het mis ging. Een simpele combi van silva die niet eens leken op mokerslagen deed Overeem al duizelen. Ik weet niet of test gebruik ook invloed heeft op de sterkte van je kin maar dit deed me denken aan Jerome le Banner.

ik zie eerlijk gezegt overeem niet meer terugkomen.. Dat lage test heeft hier zijn bijdrage aan. En psychologisch lijkt mij het heel k*t om zo lang ''stil'' te zitten als vechter wetende dat je nu toch echt moet gaan presteren

Pfff die gozer moet nu echt terug gaan komen. Straks heeft ie maar 1 match in 2 jaar gevochten. Schiet niet op zo

Terug
Naar boven