AndroidHealthClinic

Verkocht Materiaal ivm aankoop cable-cross

guardian

Huge Freak
Waardering
176
Beste DBB-ertjes. Ik ben van plan wat te verkopen, nl; mijn powerrack met lat attachment en weightstack van 100kg, preachercurl-bankje, 2 olympische dumbbellhalters, 6 omrubberde 10kg schijven, 8 omrubberde 5kg-schijven, 8 omrubberde 2.5kg schijven, 6 omrubberde 1.25kg schijven en 6 omrubberde 0.5 kg schijven en 2 olympische barbbells tot 500kg belastbaar.

Alles is zeer degelijk heavy-duty materiaal van nog geen jaar oud en in perfecte staat. Ik wil alles ook in 1 keer verkopen en vertrek van een minimumbod van 1000euro. Nieuw is het zeker 600euro meer waard.

De reden dat ik het weg doe is omdat het eigenlijk geen meerwaarde brengt aan mn trainingen. Squatten, benchpressen, etc doe ik allemaal op mn multipressrack met gunrack en ook safety-spotters. Het is voor mij handiger omdat de posities makkelijker verstelbaar zijn en ik het leuker vind om buiten een kooi te squatten. Preachercurl voer ik ook nagenoeg niet uit omdat mijn armen sowieso voorlopen op de rest. In de plaats ga ik een cable-crossover aanschaffen waarmee ik mijn borst duchtig kan aanpakken en een hoop andere oefeningen op kan uitvoeren, dus ik heb ook opnieuw plaats nodig.

Powerrack
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bar 500kg*2

preacher curl

Hierbij dan nog eens 2 olympische dumbbellhalters en meer dan 100kg rubberschijven.

Als je er een degelijk bankje bijkoopt is het al een vrij complete homegym. Reageer gerust en laat maar weten als je geïnteresseerd bent. Grtz G.

Verkoop je het powerrack ook los? en zo ja, hoeveel moet die dan opleveren?

• Topic Starter Topic Starter
Powerrack los wil ik wel verkopen voor 700euro (dat kost nl mijn cable cross :D). Het pulley-gedeelte met stack zit daarbij inbegrepen aangezien ik dat niet los kan verkopen. Nieuwprijs voor dat rack met pulley en stack was 1000euro, geen slechte deal dus.

Dan zou je dus ook eventueel 4x10kg schijf en een olympic barbell los verkopen?
Waar woont ge ergens?

very nice

600 euro voor je powerrack incl 1 Olympische stang en alle gewichten
wat denk je kerel? BTW ik kan het gerust komen oppikken.

guardian, wat betaal je voor die "cable crossover" ?,ik ben ook van plan er een aan te schaffen

Dan zou je dus ook eventueel 4x10kg schijf en een olympic barbell los verkopen?
Waar woont ge ergens?
Bedoeling is wel dat ik van al het materieel vanaf geraak, en niet voor een tijd met dingen blijf zitten die niet bruikbaar zijn voor mij. Indien je gewichten wil kopen moet je ze allemaal kopen dus. Ik woon btw in Oud-Turnhout dicht tegen Turnhout en ook dicht tegen de nederlandse grens.

600 euro voor je powerrack incl 1 Olympische stang en alle gewichten
wat denk je kerel? BTW ik kan het gerust komen oppikken.

Geen slechte deal, maar je moet er wel het latpull/lowpull gedeelte met stack bijnemen omdat ik dit niet los zal kunnen verkopen. Ik wil met dat rack en pulley ook die cable-cross en het vervoer ervan eruit kunnen halen omdat ik niet van plan ben om nog meer te investeren in mn homegym.

700 euro voor het rack met pulley & weightstack en barbell, redelijk? Nieuwprijs voor dit alles was 1200euro, ben ook niet van plan om het voor minder weg te doen. Gewichten kunnen er eventueel bij voor een extra 100, eerst effe afwachten voor iemand die me daarover een PM gestuurd heeft.

guardian, wat betaal je voor die "cable crossover" ?,ik ben ook van plan er een aan te schaffen

Ik ga deze kopen, 760euro.

252880164.jpg

hoeveel heb je aan losse gewichten? ik check morgen of mijn vakantiegeld gestort is en dan laat ik je iets weten via PM, (als die andere kerel afzegd of minder biedt)

In totaal is het iets meer als 120kg gewichten. Staat in de beginpost welke het zijn. Die andere kerel heeft nog niet bevestigd dus als je nu toezegt wil ik het wel effe voor je bijhouden hoor, geen probleem.

Als je ook het rack gaat komen ophalen zou ik wel aangepast vervoer meenemen. In totaal is het zo'n +370kg, met stang en losse gewichten erbij.

edit; om echt handig met die barbell te werken zou ik er los nog wel wat 20kg schijven bijkoppen als ik jou was.

Laatst bewerkt:
Adder waar moet jij vandaan komen? Anders zouden we misschien wat kunnen regelen kwa vervoer te delen? Mits ik een losse barbell kan bemachtigen...

Losse barbell heb ik er 2 te koop, als jij en adder die willen nemen is dat goed en hou ik ze bij totdat jullie ze komen halen. Gewichten moeten er dan meteen ook maar bijgekocht worden, moeten jullie dan onderling maar regelen. Is mss ook handiger wat betreft die kleineren schijven.

Die barbells doe ik wel weg voor 100euro/st en de gewichten ook voor 100euro.

NEvermind net ff adder zijn post geschiedenis bekeken en gelezen dat hij try outs wilde doen voor het Football team van Gent...Alweer een belg :P
NEvermind i am out...Succes metj e verkoop!

Ok, no problem bro.

@Guardian> he bro, ik heb je wederom gepmt. Ik hoor het snel van je.
Gr.

Ik wil die olympische dumbbellstangen en die 6x10 schijven wel kopen van je. Eventueel nog die 8x5. EZ-bar gaat niet weg als ik het goed begrijp?
Hoeveel vraag je ervoor? En waar woon je? Kan ook via PM.

Terug
Naar boven