Fitness Seller

Verkocht Materiaal ivm aankoop cable-cross

Ik gebruik gewone spinlocks met stangen van 40cm. Ze zijn compacter, sluiten nog steviger en voelen imo ook gewoon steviger aan. Mijn dbs zijn al verkocht, maar de klemmen zijn 5cm breed dan kan je het ongeveer nagaan. Als je de stang helemaal verticaal houdt dan houden ze zo'n 20kg zonder iets te bewegen.

Wat bedoel je eigenlijk met spinlocks? Idd wat Chewie zei> van die draai sluitingen die je vaak op 30mm spul ziet?
Zo ja, waar heb je dan spinlocks en bijbehorende dumbelstangen voor 50 mm?

hopelijk kun je me hier duidelijkheid over geven, ben namelijk nogal benieuwd.

Gr

• Topic Starter Topic Starter
Wat bedoel je eigenlijk met spinlocks? Idd wat Chewie zei> van die draai sluitingen die je vaak op 30mm spul ziet?
Zo ja, waar heb je dan spinlocks en bijbehorende dumbelstangen voor 50 mm?

hopelijk kun je me hier duidelijkheid over geven, ben namelijk nogal benieuwd.

Gr

Die van mij zijn idd 30mm zoals je zegt. Ik heb ze met een lengte van 350, 400 en 450mm. Ik werk met maximaal 10kg-schijven om het handig te houden. Ik doe er wel geen supersets mee, verstellen duurt daar wat te lang voor.

Die van mij zijn idd 30mm zoals je zegt. Ik heb ze met een lengte van 350, 400 en 450mm. Ik werk met maximaal 10kg-schijven om het handig te houden. Ik doe er wel geen supersets mee, verstellen duurt daar wat te lang voor.

dus blijkbaar het dumbbell werk doe je puur en alleen met 30 mm spul.

• Topic Starter Topic Starter
dus blijkbaar het dumbbell werk doe je puur en alleen met 30 mm spul.

Yep.

Ik heb btw nog steeds dat preacherbankje (perfecte staat, heel zwaar uitgevoerd), wat kleine gewichten, 2 oly-BB's (tot 500kg belastbaar), 1 korte oly-BB en nog wat accesoires die ik niet meer gebruik. Voor een prijsje mogen ze wel weg en al zeker wanneer iemand het allemaal in 1 keer mee wil nemen.

Terug
Naar boven