XXL Nutrition

Verkocht Materiaal ivm aankoop cable-cross

• Topic Starter Topic Starter
als dat lat pulley crap op mijn powercage past wil ik die gerust kopen ...

100€ ofzo? :D

mijn powercage is van helisports
BodyCraft Power Rack

Haha, zal niet lukken...
Ik wil die olympische dumbbellstangen en die 6x10 schijven wel kopen van je. Eventueel nog die 8x5. EZ-bar gaat niet weg als ik het goed begrijp?
Hoeveel vraag je ervoor? En waar woon je? Kan ook via PM.

Check pm ;)

die 8*5 schijven wil ik ook wel ... zijn ze 50mm?

Is allemaal 50mm, maar ik ga niet beginnen met hier en daar eens een plaat te verkopen.

Hoeveel zou je eventueel vragen voor de gewichten en 1 barbell en dumbbellhalters, daarin ben ik wel geintresseerd:

2 olympische dumbbellhalters, 6 omrubberde 10kg schijven, 8 omrubberde 5kg-schijven, 8 omrubberde 2.5kg schijven, 6 omrubberde 1.25kg schijven en 6 omrubberde 0.5 kg schijven en 2 olympische barbbells tot 500kg belastbaar.
thx

De dumbbellhalters en de 5 en 10kg schijven zijn al verkocht. De BBs heb ik nog wel, doe maar via PM als je geïnteresseerd bent.

Ik heb interesse in je barbells. De welke zijn het? Welk merk en van waar heb je ze gekocht? Als je 1 barbell wil verkopen met schijven aan blackadder dan heb ik wel interesse in je tweede barbell.

Nieuw kan je via musclepower al voor 100 euro een olympische barbell aan huis krijgen dus daar zal je toch wel onder moeten gaan.

Waar woon je trouwens?

Ik heb interesse in je barbells. De welke zijn het? Welk merk en van waar heb je ze gekocht? Als je 1 barbell wil verkopen met schijven aan blackadder dan heb ik wel interesse in je tweede barbell.

Nieuw kan je via musclepower al voor 100 euro een olympische barbell aan huis krijgen dus daar zal je toch wel onder moeten gaan.

Waar woon je trouwens?

Het zijn barbells van het merk body-solid. Ze zijn wel tot 500kg belastbaar.

Krafttrainingsgeräte und Heimtrainer von Body-Solid - Fitnessgeräte - Multi Fitness Stationen, Power Racks, Hantelbänke, Hanteln, Laufbänder - Fitnessgeräte von simple products gmbh - Body-Solid OB86/500 Chrome Olympic Bar / Hantelstange OB86/500 Chr

Ik heb eens gekeken op die site van musclepower en ze zijn daar idd goedkoper. Voor 75euro/st doek ik ze dan wel weg. De gewichten zijn al verkocht btw.

Ik ga ook nog wat ander materiaal verkopen waar ik niet meteen gebruik van maak. Nl 2paar muscleclamps op de pic staat er maar 1paar maar ik heb er 2 te koop), een korte olympische halter, een squat-attachment (manta-ray) en een buikspier attachment voor de cable

254146568.jpg

Laat maar weten via PM of je geïnteresseerd bent.

Rack, 1 BB en de rest van de schijven is ook al verkocht.

Ik heb nog het preacherbankje, 1 BB, muscleclamps, korte BB en het squat-attachment.

Die 2 paar clamps heb ik wel interesse in hoeveel + verzendkosten?
Is beter dan die veren....Houden die clamps op olympic dbs de schijven goed op hun plek?

Die 2 paar clamps heb ik wel interesse in hoeveel + verzendkosten?
Is beter dan die veren....Houden die clamps op olympic dbs de schijven goed op hun plek?

Iets van een euro of 50 voor de 2 paar incl verzendkosten. Het sluit wel een pak beter als veren maar voor het halterwerk dat ik doe heb ik ze eigenlijk niet nodig. Voor dumbbellwerk gebruik ik ander materiaal. Bij de olympische dbs zullen ze ruim voldoen al moet je er wel rekening mee houden dat ze vrij veel plaats innemen.

wat gebruik jij voor db werk dan voor sluiters?
En zou je een pic kunnen posten met die db+gewicht +clamps (of zijn je dbs al opgehaald). Opzich is 50euro denk ik niet teveel, dus ff wachten tot vandaag/ morgen me salaris gestort is dan laat ik het weten!

wat gebruik jij voor db werk dan voor sluiters?
En zou je een pic kunnen posten met die db+gewicht +clamps (of zijn je dbs al opgehaald). Opzich is 50euro denk ik niet teveel, dus ff wachten tot vandaag/ morgen me salaris gestort is dan laat ik het weten!

Ik gebruik gewone spinlocks met stangen van 40cm. Ze zijn compacter, sluiten nog steviger en voelen imo ook gewoon steviger aan. Mijn dbs zijn al verkocht, maar de klemmen zijn 5cm breed dan kan je het ongeveer nagaan. Als je de stang helemaal verticaal houdt dan houden ze zo'n 20kg zonder iets te bewegen.

Spinlocks zijn gewoon van die draai sluitingen die je op die 30mm stangetjes vind?
Iig deal is on 50euro die 2 paar sluitingen @ me maar ff op msn ofzo (zit wel in de nachtdienst, dus na 18u lig ik ff te maffen, maar vannacht ben ik weer online )

Bekijk je je PM guardian....

Powerrack al verkocht ?? Zonee hoeveel moettie zijn ??

Aah jammer nou ja maar verder kijken :) Barbell heb ik al igg bedankt en suc6 met de rest verpaffen

Je hebt mijn sms toch gekregen vorige week guardian?

Ja ik heb em ontvangen. Ik had al een vermoeden dat je dr niet geraakt was.

hoeveel voor preachercurl bankje (met of zonder gewichten?)

gewoon uit interesse, bij goede prijs koop ik het mss wel...

Terug
Naar boven