AndroidHealthClinic

Mat's Road to Arnold Classic Europe Madrid October 2013

Wat stoer!!

1twyu1.png

Damn die eerste foto is bijna onwerkelijk, dat dere wespentaille. Veel succes iig :D

Ten eerste nice fysiek, maar ik vroeg me af waarom je in andere topics nooit reageert over vragen op je tattoo, ik weet wat het is. Gewoon nieuwsgierig naar de reden waarom je de vragen niet beantwoord. PB mag als je hierop antwoord wilt geven.

Veel succes, :thumb:

mooie slanke taille heb je. dat zie je niet veel meer.

Ten eerste nice fysiek, maar ik vroeg me af waarom je in andere topics nooit reageert over vragen op je tattoo, ik weet wat het is. Gewoon nieuwsgierig naar de reden waarom je de vragen niet beantwoord. PB mag als je hierop antwoord wilt geven.

Waarschijnlijk omdat het al zo vaak gevraagd is, zijn Albanese adelaars als ik het me goed herinner?

• Topic Starter Topic Starter

Thx bro

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 08:06 ----------

Thank you !

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 08:07 ----------

Thx gozer, is men laatste jaar als Junior dus nog proberen iets te behalen daar.. is alvast een 1malige kans dat ik krijg dus

Nice man.

Ook nog junior, veel potentie.

Veel suc6 met je prep.

Hoeveel % sta je nu?

Knallen Mathias! Cool dat je naar de Arnold Classic mag ;-)

grtz Gies

Gefeliciteerd,

ik heb een vraagje over voeding, wat zijn je macro's momenteel. En hoe belangrijk vind je vetten, welke neem je en wanneer ?

En wanneer je op wedstrijddieet bent, doe je dat voornamelijk met koolhydraten of vetten of houd je alle macros en verlaag je gewoon je totale calorieën.

succes bratko

Goede fysiek. Succes met de voorbereidingen!

fok, dit is een nice fysiek

In! Wat een topfysiek!

Hier een impressie van hoe het er in kleren uitziet lol :D
30aq73n.jpg

Thx !

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 19:36 ----------

Thx gozer !

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 19:36 ----------

super fysiek! jij zult nog ver komen!

Dank je kerel ! en laten we hopen he zolang ik kan blijven doen wat ik graag doe is het alemaal goed voor me en we zien wel waar we uitkomen he :)

Zieke schouders man en de rest is ook gewoon perfecto
nicee, succes

Goed fysiek! Wat zijn je krachtstats? Ben vooral ook benieuwd naar je shoulderpress.

Ik ga niet op kracht maar op gevoel/contractie..
En schouders train ik 2maanden off 2maanden on aangezien ze anders te hard gaan voorlopen op de rest

Terug
Naar boven