MuscleMeat

Mat's Road to Arnold Classic Europe Madrid October 2013

man jij bent groot voor jouw leeftijd :eek:

RESPECT..;)

Hahahaha holy shit man, ben blown away. En dat op 22 jaar i

Hele sterke fysiek , wens je hierbij veel succes met je komende wedstrijd ;)

• Topic Starter Topic Starter
[/COLOR]

Dank je kerel ! en laten we hopen he zolang ik kan blijven doen wat ik graag doe is het alemaal goed voor me en we zien wel waar we uitkomen he :)[/QUOTE]

Exact!! Zo lang alles leuk is lekker genieten van al het moois...trainen zullen we altijd blijven doen...met of zinder wedstrijden. ik wist het al een tijdje van je AC uitnodiging...top gewoon!

Nice man.

Ook nog junior, veel potentie.

Veel suc6 met je prep.

Hoeveel % sta je nu?

Thanks mack, ivm % weet ik niet ik weeg/meet me nooit nog nooit gedaan en zzal ook niet doen ik ga op de spiegel af en wat er in praktijk gebeurt/ziet dat is wat telt

Gefeliciteerd,

ik heb een vraagje over voeding, wat zijn je macro's momenteel. En hoe belangrijk vind je vetten, welke neem je en wanneer ?

En wanneer je op wedstrijddieet bent, doe je dat voornamelijk met koolhydraten of vetten of houd je alle macros en verlaag je gewoon je totale calorieën.

Yo, macro's enzo houd ik alemaal niet bij..
Nooit gedaan en nu ook niet, voeding word geregelt nu door Ray Simon dus volg gewoon wat hij zegt :)
Ivm wedsstrijddieet, heb voorbereiding voor maart 5.5week gedieet ( vanaf week 1 gelijk 2eiwitdagen, week 2 3eiwitdagen,.. zo opbouwen naar wedstrijd toe ) En nu voor wedstrijd afgelopen december heb ik aleen laatste week eiwitdagen gedaan dus heb tot week voor wedtrijd gewoon carbs blijven eten :)

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 17:06 ----------

thanks bro !

Die schouders, die armen:eek:

Ook een volle borst, dat vind ik wel knap met zulke schouders, vaak zie je dan dat borst minder is.

Je onderarmen lijken in de plaatjes en je gallerij iets minder, of komt dat gewoon door de hoeken???

Hoe dan ook streeffysiek, en ik denk dat ik niet de enige ben

Fototje van vandaag
2s0jr5d.jpg

Grappig die abb bij je kippenbotje! Psies in het midden.

En respect voor je jacuzzi ^^

Zieke schouders man en de rest is ook gewoon perfecto
nicee, succes

Hehe thx gozer !

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 09:34 ----------

Die schouders, die armen:eek:

Ook een volle borst, dat vind ik wel knap met zulke schouders, vaak zie je dan dat borst minder is.

Je onderarmen lijken in de plaatjes en je gallerij iets minder, of komt dat gewoon door de hoeken???

Hoe dan ook streeffysiek, en ik denk dat ik niet de enige ben

Dank je man..
Onderarme train ik niet dus zijn idd niet zo groot als de rest ( zou dit eens moeten beginnen doen )
En volle borst.. ja en neen, heb vooral een minder ontwikkelde bovenkant en geen diepe aanhechting tussen beide kanten daardoor valt men borst minder op dan iemand die een diepe aanhechting heeft

Doe je veel incline werk nu dan?

:P:P:P:P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brute schouders hoor.

Succes man, werd tijd dat wij Belgen op bodybuilding vlak nog eens echt iemand hadden om naar uit te kijken. Make us proud! :cool:

Zieke schouders en de rest ook! ik ben zeker een fan van je fysiek
succes met je voorbereiding!

Terug
Naar boven