MuscleMeat

Nieuws Matt damon kruipt terug in huid van Jason Bourne

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Er komt een vierde film rond het CIA-personage Jason Bourne. Matt Damon zou ook deze keer bereid zijn om gestalte te geven aan het personage.

Momenteel zijn er al drie films rond Jason Bourne verschenen: "The Bourne identity", "The Bourne supremacy" en "The Bourne ultimatum". De scenario's waren iedere keer gebaseerd op de romans van misdaadschrijver Robert Ludlum.

Hij overleed in 2001. Sinds zijn dood zijn er nog drie romans over Bourne verschenen, geschreven door thriller-auteur Eric Van Lustbader.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goed , hopelijk komt er nog een 5de ook

Vind de films ook nice. Snap niet waarom zo negatief word gedaan.

milk?

Ahh.. heb alleen de eerste twee gezien.

Karakter bourne heeft zo'n minimale diepte...

Ik vond ze wel vet, maar zonde dat er nu weeeeeeeeeer een deel komt.

mwoah, zolang het niveau vastgehouden wordt, vind ik het prima. leuke films.

Ojee, mensen vinden er te weinig diepgang in zitten. Ben blij dat mij dat nooit zo boeit:D. Wil gewoon een leuke film zien met wat actie en dan vind ik het best.

Alles voor de $$$

Matt Damon = mega-mong**l

verbazingwekkend hoe iemand met zo'n stomme kop altijd rollen krijgt waarin hij de intelligente jongen moet spelen.

gelukkig speelden de filmmakers goed met het licht en schaduw waardoor zijn ****face er toch al wat minder stupide uitzag

spannend kun je heel die reeks trouwens moeilijk noemen. het is allemaal zeer goed in beeld gebracht, maar het verhaal is gewoon gapen
icon13.gif

als er meer coïtus & rock n roll in zou zitten, dan zou ik wel kijken denk ik.

Heb zijn vorige 3 films gezien en vond ze wel goed, maar bij deze mocht het wel ophouden. Als er een 4de komt hoopek dat ie sterft, dat er toch nog wat geloofwaardigheid in zit.

Reacties van mong**l en dergelijke is overdreven, Matt is een goeie acteur die overigens al zijn stunts zelf doet, welke acteur kan dat nog zeggen? Meestal springt er wel iemand voor hen in.

leuke films voor een avondje bankzitten

Ik vind het geniale films, tof dat er nog een deel komt :D

matt damon = mega-mong**l

verbazingwekkend hoe iemand met zo'n stomme kop altijd rollen krijgt waarin hij de intelligente jongen moet spelen.

Gelukkig speelden de filmmakers goed met het licht en schaduw waardoor zijn ****face er toch al wat minder stupide uitzag

spannend kun je heel die reeks trouwens moeilijk noemen. Het is allemaal zeer goed in beeld gebracht, maar het verhaal is gewoon gapen
icon13.gif

+1

Deze filmreeks kan het hebben vind ik: +1

Terug
Naar boven