MuscleMeat

Nieuws Matt damon kruipt terug in huid van Jason Bourne

Heb de box, en vind ze wel goed!
Zullen zien wat de 4de brengt he!

Goede films, Matt Damon is een goede acteur ook.

ik vind het superfilms, hopelijk blijft het niveau even goed

en matt damon doet idd zijn stunts allemaal zelf, eens een reportage over gezien

als je meer coïtus&rock n' roll wilt zien, ga dan de 13 in een dozijn zien die ze in de cinema draaien tegenwoordig

Vond het ook wel coole actiefilms. Mag er best 1tje achteraan komen.

Snap niet wat iedereen zo "geweldig" vind aan die films, ik bedoel, ze waren ok, maar niet om te zeggen "wow wat een topfilms". En nu dat uitmelken, tja, gewoon triest. Vierde op rij flopt gewoonlijk.

Ze waren OK? Die films zijn gewoon te vet. Special effects en acteer prestaties gewoon dik in orde. Vooral de laatste is gewoon meesterlijk. Wat een scenes zitten erin.

Jammer dat ze het uit moeten gaan melken. Tenzij het een andere top film wordt, maar we zullen wel zien.

zolang er maar niet nog 4 vervolgen op komen en het niveau oke is kan ik er mee leven...

geen problemen mee , vond ze :thumb:

Ik ben fan, dus laat maar komen.

Ik vond er weinig aan.

Ik vond ze echt zeer vermakelijk, 1 van mijn favoriete actiefilms! Mag van mij best een 4de deel uitkomen als het nivo zo goed blijft!

Ik vond de eerste erg goed. De andere heb ik geloof ik wel gezien maar herinner ik me weinig van dus die zullen toch minder indruk gemaakt hebben. Maar de 4de film zal toch wel commercieel interresant zijn.

Matt Damon is misschien niet de best uitziende acteur maar natuurlijk wel een erg goede acteur.

Geen van de 3/4 gezien, wil het ook graag zo houden.

ben benieuwd.. vond alle 3 de delen kei-goed :)

Auteur Ludlum is natuurlijk een big-selling point voor die films. M'n vader bv. is helemaal gek van die schrijver, heeft alle boeken minimaal 1x gelezen, hoewel het steeds meer hetzelfde werd zei ie.

Er zijn massa's die alleen maar voor een ludlum verfilming naar de bios gaan. Typisch overigens, dat zoweel Ludlum als die films, alles maar blijven herhalen.

ik vond in deel 2 al die autoachtervolgingen er teveel aan en te langdradig op den duur...

voor de rest dik in orde

Snap niet wat iedereen zo "geweldig" vind aan die films, ik bedoel, ze waren ok, maar niet om te zeggen "wow wat een topfilms". En nu dat uitmelken, tja, gewoon triest. Vierde op rij flopt gewoonlijk.

Rambo IV...Rocky IV?

Terug
Naar boven