Mavrickske
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hey, zoals ik al in een andere topic al had gezegd ga ik een log bijhouden van mijn huidige kuur waar ik maandag aan ben begonnen.
De kuur ziet er uit als volgt:
w1-10 200mg deca
w1-12 500mg sust (om de 4dagen 250mg)
w15-18 20mg nolva p/d
Men reëel doel is van de 84kg naar de 90kg te gaan zonder al teveel vocht bij te pakken (quasi onmogelijk maar door op men zoutopname te letten ed gaan we toch proberen)
Maandag men eerste prik laten zetten, voelde precies aan als een kramp in men glute
voor de rest geen enkel probleem alleen wou het goedje er niet zo makkelijk in.. (gebruik 0,8x40 met 5ml spuit)
nu woensdag begin ik precies al wat horny te worden ( misschien zit het in men hoofd, denk het nu wél niet
, tintelling in de jongeheer... )
Dinsdag érg hard getrained alles der uitgehaalt ik dacht dat ze gingen komen vragen om wat stiller te 'kreunen'
(vandaag zwaar herstellen: lekkere spierpijn enz) En donderdag er terug hard tegen aan.
Keep you posted, grtz
De kuur ziet er uit als volgt:
w1-10 200mg deca
w1-12 500mg sust (om de 4dagen 250mg)
w15-18 20mg nolva p/d
Men reëel doel is van de 84kg naar de 90kg te gaan zonder al teveel vocht bij te pakken (quasi onmogelijk maar door op men zoutopname te letten ed gaan we toch proberen)
Maandag men eerste prik laten zetten, voelde precies aan als een kramp in men glute
nu woensdag begin ik precies al wat horny te worden ( misschien zit het in men hoofd, denk het nu wél niet
Dinsdag érg hard getrained alles der uitgehaalt ik dacht dat ze gingen komen vragen om wat stiller te 'kreunen'
Keep you posted, grtz

Het lijkt als of er al wat progressie is qua uiterlijk maar dat zit in men hoofd
Grtz
heb men gewrichtsbanden in men linker ringvinger gescheurd met de dumbbells neer te leggen. Zo zie je maar weer straps hebben voor én nadelen (ligt ook aan de slordige manier hoe ik deze ook had vast gemaakt