XXL Nutrition

Mavrickske's Deca Sustanon kuurlog

Mavrickske

Cool Novice
Waardering
0
Hey, zoals ik al in een andere topic al had gezegd ga ik een log bijhouden van mijn huidige kuur waar ik maandag aan ben begonnen.

De kuur ziet er uit als volgt:
w1-10 200mg deca
w1-12 500mg sust (om de 4dagen 250mg)
w15-18 20mg nolva p/d

Men reëel doel is van de 84kg naar de 90kg te gaan zonder al teveel vocht bij te pakken (quasi onmogelijk maar door op men zoutopname te letten ed gaan we toch proberen)

Maandag men eerste prik laten zetten, voelde precies aan als een kramp in men glute
biggrin.gif
voor de rest geen enkel probleem alleen wou het goedje er niet zo makkelijk in.. (gebruik 0,8x40 met 5ml spuit)
nu woensdag begin ik precies al wat horny te worden ( misschien zit het in men hoofd, denk het nu wél niet
tongue.gif
, tintelling in de jongeheer... )
Dinsdag érg hard getrained alles der uitgehaalt ik dacht dat ze gingen komen vragen om wat stiller te 'kreunen'
biggrin.gif
(vandaag zwaar herstellen: lekkere spierpijn enz) En donderdag er terug hard tegen aan.

Keep you posted, grtz

• Topic Starter Topic Starter
Zo vandaag opnieuw getrained en met name:
-Rug
-Schouders
-Benen
-Buik

Trainen ging precies gemakkelijker kon met lateral shoulder raise met men laatste setje 3kg meer dan normaal..
Alle andere oefeningen gingen beter met ongeveer dezelfde verhoging qua kg. Benen iets meer.
Morgen gaat men eerste deca er in samen met nog eens de sust en ik hoop de werking hiervan snel te ondervinden.. Binnenkort ook hopenlijk wat pics, zodat het niet altijd bij woorden blijft hé.. grtz

Ik ga je log zeker bij houden.
Mijn kuur ziet er nml ongeveer hetzelfde uit, 400 deca/500 sust p/wk.
Ik zit nu in week 3 en begin al duidelijk te merken dat ik juice in mijn lijf heb rond pompen.... :D
Ik heb er vanaf deze week proviron bijgepakt. Kijken of dit o.a. de "bloat" een beetje kan bedwingen...

Gain ze & ik hou je log bij !

:thumbs:

Thx for de reply's en om een verder in detail te gaan:
- Deca: Van Norma Hellas
- Sustanon: Van Karachi
- Nolvadex: Van EPL

Dus normaal zal het wél knallen worden of niet! :knipoog:

Ik ga je log zeker bij houden.
Mijn kuur ziet er nml ongeveer hetzelfde uit, 400 deca/500 sust p/wk.
Ik zit nu in week 3 en begin al duidelijk te merken dat ik juice in mijn lijf heb rond pompen.... :D
Ik heb er vanaf deze week proviron bijgepakt. Kijken of dit o.a. de "bloat" een beetje kan bedwingen...

Gain ze & ik hou je log bij !

:thumbs:

@ Loenatik

En hoe zit het met jou, al gains ed en de krachtwinst zal nu ook al zijn kick hebben gegeven zeker:D grtz

-Rug
-Schouders
-Benen
-Buik

dit op één dag trainen, lijkt mij wat teveel van het goede kerel !
Als ik mijn benen serieus train, moet ik daarna zelfs niet meer denken aan een andere spiergroep !!!
Idem voor schouders eigenlijk, ik kan na mijn schouders nog een kleinere spiergroep aan, zoals triceps, maar meer kan niet !

Post je volledige trainingschema eens aub...

Deze week was het in 2keer door tijdsgebrek omdat ik de andere dagen tot 22u moet werken en in de voormiddag van alles om handen heb:

* Dinsdag:

-Borst
-Triceps
-Biceps
-Buik

* Donderdag:

-Rug
-Benen
-Schouders
-Buik

Vanaf volgende week is het terug:

Ma:

Rug:
- Pull downs
- Pull downs (achter hoofd)
- Dumbbell shrugs
- Upright rows

Biceps:
- Barbell curls
- Cable curls
- Preacher curls

Wo:

Borst: - incline barbell bench press
- flat bench press
- cable crossovers
- dumbbell flys
(- peck deck butterflies en/of decline dumbbell flys)=alterantief

Triceps:
- Lying triceps extentions
- overhead dumbbell extentions
- pushdowns

Vrij:

Schouders:
- Standing shoulder press
- Front raises
- Lateral raise
- Rear delt raise

Benen:
- Leg presses
- Calf raises
- Squats

-Rug
-Schouders
-Benen
-Buik

dit op één dag trainen, lijkt mij wat teveel van het goede kerel !
Als ik mijn benen serieus train, moet ik daarna zelfs niet meer denken aan een andere spiergroep !!!
Idem voor schouders eigenlijk, ik kan na mijn schouders nog een kleinere spiergroep aan, zoals triceps, maar meer kan niet !

Post je volledige trainingschema eens aub...

Here you go:)

Ben nog aant twijfelen om er een schouder oefening uit te laten want je hebt er volgens mijn gevoel maar drie nodig.. Welke denken jullie het beste er uit te laten?

Hey, gisteren heb ik de 2de prik gezet (200mg deca en 250mg sust), deze voelde ik toch wel wat meer (beetje stijf gevoel in de spier en vandaag ook nog), maar voor de rest alles ok:D alleen nog al snel een moe gevoel 's avonds. Elke dag veel honger, ik hoop dat ik me aan men voeding hou, wat heb écht véél honger:p Het lijkt als of er al wat progressie is qua uiterlijk maar dat zit in men hoofd:p. Ik zal van de week is een foto nemen en die posten is idd altijd leuker ;) Grtz

Laatst bewerkt:
Hey iedereen.. Pff ik zit nu echt in zak en as.. Ik heb vrijdag (toen ik men 200mg deca en 250mg sust wou pakken) gemerkt dat men moeder al men spullen heeft weggegooid. Nu ben ik ondertussen al alles opnieuw gaan halen. (flinke streep door men rekening) Maar hoe moet ik nu verder? Ik heb een dag overgeslagen en morge moet ik (normaal) opniew sust.. Plz help me..

Hehehe... alles weggesmeten door je moeder.. Wel lullig... maar ik kan het begrijpen vermist ik ook nog thuis woon.
Ik zou gewoon je sust deze keer het dubbel nemen, de overgeslagen dag bij de volgende inspuitdag doen maw. Zal wel voor een kleine hormoonschommeling zorgen maar niets waar je van gaat sterven imo.

Edit: Owja, verbeter je verstopplaats ook wat. Vijs iets open en dump het daar in. Iets meer moeite maar daar kijken je ouders nooit.

Okay thx voor de reply ;) Maar nu zit ik wel met een dilemma :D Nu heb ik het op een andere forum ook gevraagd en daar heeft de mod me aangerade om gewoon de normale dosring verder te pakken :P

Tja... is maar net wat je zelf wil. Als je 250 zet zal er even wat minder test in je bloed zitten, als je 500 zet even wat meer. Ik was dus voor meer gegaan ;)

Die moeders toch van tegenwoordig. Doen alleen maar lastig, gelukkig had de mijne mijn test en tren niet weggedaan.

@ knikker haha wisselen? :D

Haha dat kan ik nu zelf niet écht zegge :D

Maar nu even snel edit over de kuur.. Weeral en zware tegenslag :( heb men gewrichtsbanden in men linker ringvinger gescheurd met de dumbbells neer te leggen. Zo zie je maar weer straps hebben voor én nadelen (ligt ook aan de slordige manier hoe ik deze ook had vast gemaakt :( ) maja ga echt niet stoppen nu ik ben begonnen vind er wel een manier op ;) grtz

Terug
Naar boven