Redfish
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mooi k*t man.. het zit wel erg tegen he?
zit je moeder nu niet aldoor tegen je te zeiken nu ze het gevonden heb? of wacht ze tot je er zelf mee kom?
succes en sterkte met je vinger.
En ja de vinger heb dernet geprobeerd te trainen en al bij al valt het nog goed mee alleen altijd wel ff uitkijken dat ik het niet forceer en het niet nog erger maak.

Overal kan ik 10kg meer bij plakken en borst is nu écht wel voller geworden. Alleen begin ik nu ook wat last te krijgen van wat vocht en wat vet.. Nu ga ik dit proberen tegen te gaan met wat snel stappen met een op de loopband met een helling van 5% en men hartslag op 120 proberen te houden, zodat er alleen maar vet word verbrand
Als er iemand nog iets beters weet, ik ben een en al oor
De weegschaal duide gisteren 2kg meer aan en dat gaan we vanavond na de training nog is nameten om te zien of het klopt. grtz
Heb dan ook altijd zo'n woozy gevoel en dan word ik wat moe.is waarsch gewoon de spanning, heb ik ook gehad eerste paar keer b12, haha..
En ik trek ook altijd luchtbelletjes, maakt geen 'reet' uit![]()

ja een beetje lucht in je lichaam kan geen kwaad ... ik vraag me af waarom al die r**ards die luchtbelletjes eruit drukken voor het injecteren![]()

Deze week wel terug als een beest getrained hoop volgende week wat vooruitgang te boeken.. grtz5kilo op 14 dagen... Das mooi. En die 30kg op je bench, is dat op 1 rep?
5kilo op 14 dagen... Das mooi. En die 30kg op je bench, is dat op 1 rep?