MuscleMeat

Mavrickske's Deca Sustanon kuurlog

Zonde man, waarom gooi je de dumbbells niet gewoon neer? :P

• Topic Starter Topic Starter
Ze waren blijve hangen aan men straps en ik had deze ook rond men vingers gedaan voor het zweet wat tegen te gaan, maja ga direct vertrekken na de gym en is zien wat ik kan.. Waarschijnlijk zoveel mogelijk met machienes vervangen en met de palmen doen en verder schoulder raises ed ook met palmen naar boven doen :(

mooi k*t man.. het zit wel erg tegen he?
zit je moeder nu niet aldoor tegen je te zeiken nu ze het gevonden heb? of wacht ze tot je er zelf mee kom?

succes en sterkte met je vinger.

mooi k*t man.. het zit wel erg tegen he?
zit je moeder nu niet aldoor tegen je te zeiken nu ze het gevonden heb? of wacht ze tot je er zelf mee kom?

succes en sterkte met je vinger.

Ja ze zit natuurlijk wel constant te zeggen van : ,,je moet niet met je hormonen knoeien ed.'' Maar daar luister ik niet naar hoor :D En ja de vinger heb dernet geprobeerd te trainen en al bij al valt het nog goed mee alleen altijd wel ff uitkijken dat ik het niet forceer en het niet nog erger maak. ;)

FF update over de kuur zelf:

Week 3

Nog niet écht iets merkwaardigs te melden alleen lijkt het alsof men borst wat voller word (is waarschijnlijk te danken aan het meer eten..) Vanavond volgende prik deca en sust erin (deca zal men vinger hopelijk ook weer sneller herstellen) en hoop volgende week al wat progressie te merken. Grtz keep you posted:cool:

Week 4

Hey iedereen, ik zit nu in het midden van week 4 en het begint volgens mij in te kicken ;) Overal kan ik 10kg meer bij plakken en borst is nu écht wel voller geworden. Alleen begin ik nu ook wat last te krijgen van wat vocht en wat vet.. Nu ga ik dit proberen tegen te gaan met wat snel stappen met een op de loopband met een helling van 5% en men hartslag op 120 proberen te houden, zodat er alleen maar vet word verbrand ;) Als er iemand nog iets beters weet, ik ben een en al oor :D De weegschaal duide gisteren 2kg meer aan en dat gaan we vanavond na de training nog is nameten om te zien of het klopt. grtz;)

Overal 10kg meer pakken klinkt lekker!
Ben benieuwd hoe het verder verloopt.

Greetz, Oele.

Hey iedereen nu heb ik is een vraagje..
Heeft er iemand van jullie al 'last' gehad van een extreem heet gevoel (vooral aan je hoofd) en kwartiertje na het injecteren. Want ik heb het nu al elke keer gehad en nu vroeg ik met toch af hoe dat nu eigenlijk komt :p Heb dan ook altijd zo'n woozy gevoel en dan word ik wat moe.

Nu heb ik ook ergens in een ander topic gelezen dat je als je aspireert je geen lucht trekt maar dat je vacuum trekt. Bij mij is dit nu niet het geval.. Is dit erg of geeft het niet echt iets. Grtz

Laatst bewerkt:
is waarsch gewoon de spanning, heb ik ook gehad eerste paar keer b12, haha..

En ik trek ook altijd luchtbelletjes, maakt geen 'reet' uit ;)

Ok thanks bro begon me al wat zorgen te maken voor niets dus :D

Die luchtbelletjes komen omdat je spuit niet strak genoeg om de naald zit.

is waarsch gewoon de spanning, heb ik ook gehad eerste paar keer b12, haha..

En ik trek ook altijd luchtbelletjes, maakt geen 'reet' uit ;)

ja een beetje lucht in je lichaam kan geen kwaad ... ik vraag me af waarom al die r**ards die luchtbelletjes eruit drukken voor het injecteren :rolleyes:

ja een beetje lucht in je lichaam kan geen kwaad ... ik vraag me af waarom al die r**ards die luchtbelletjes eruit drukken voor het injecteren :rolleyes:

Een beetje maakt inderdaad niet uit, en al helemaal niet in een spier.. Als je iets in een ader spuit, ok.. Als je goed aspireert hoef je je geen zorgen te maken..

En er zijn een hoop r**ards die zo paranoia zijn op luchtbelletjes dat ze aan het einde van hun kuur ineens een paar ml juice tekort komen :duh:

Laatst bewerkt:
Hey iedereen het is even geleden dat ik nog is heb gepost en de reden hiervoor is, dat ik nu inmiddels in het begin van week 6 zit en dat der vooruitgang er precies niet echt inzit. Heb vorige week door het werk nauwelijks kunnen trainen, misschien is dit de oorzaak. Zit nu zo'n beetje in zak en as:( Deze week wel terug als een beest getrained hoop volgende week wat vooruitgang te boeken.. grtz

UPDATE!! :D
Het gaat super ik ben sinds mijn laatste sign 5kilo bijgekomen en kracht gaat ook enorm vooruit gistere was de pump echt OVERdreven. De wegschaal duid dus nu 89kg aan. Het benchen heeft het meeste progress met van 80kg naar 100-110kg. Keep you posted ;)

5kilo op 14 dagen... Das mooi. En die 30kg op je bench, is dat op 1 rep?

update ??? hoe gaat t met je nakuur ??? en wat heb je nou tot nu toe gepakt?

gr DD

Terug
Naar boven