AndroidHealthClinic

Maximale belasting korte olympische halterstang

DjangoVaal

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
108kg
Vetpercentage
20%
Ik was vandaag bij Helisports om een indoor cycle te kopen en heb daar ook gelijk eens naar de maximale belasting van de olympische halterstang van 180cm van hun gevraagd. Deze bleek maar 175kg te zijn. Niet dat ik daar nu al aan zit... maar het blijft weinig, voor de hardcores ;)

thnx for the info ;)

Lijkt me sterk, want mijn zielige 30 mm stangetje van een paar euro kan 200 kilo aan :P

Ik was vandaag bij Helisports om een indoor cycle te kopen en heb daar ook gelijk eens naar de maximale belasting van de olympische halterstang van 180cm van hun gevraagd. Deze bleek maar 175kg te zijn. Niet dat ik daar nu al aan zit... maar het blijft weinig, voor de hardcores ;)
Ik heb er ook zo een, maar gebruik die enkel voor te benchen en squatten. En het zal nog ff duren voor ik aan zoveel zit :D

Toch bedankt voor de info :)

korte zou wel meer als 175 aan moeten kunnen ondanks kwaliteitsverschillen in de stangen tenzij je het laat vallen van een meter ofzo :p

Ik heb precies die 180cm stang van helisports. Ik deadlift er meer dan 180kg mee zonder dat die krom gaat staan of gaat buigen.

bij ons hebben ze ook korte stangen die je echt max kan belasten!

Terug
Naar boven