AndroidHealthClinic

Maximale duur epistane cycle

Wouter G

Ripped Bodybuilder
Waardering
222
Lengte
1m95
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
Ik zit momenteel in een Epistane kuurtje:

40/40/50/50

En zit er over na te denken om er nog 1 of 2 weken aan vast te plakken.
Mijn vraag is of dat dit verantwoord is of niet?
Zo ja, hoe lang kan ik Epistane eventueel doortrekken?

Kan best, 6 weken cycle is nog wel te doen...
Neem wel liver support en zorg dat je een goede PCT hebt...

P.s.: Had je niet juist een epi kuur gedaan, ben je weer bezig met een nieuwe kuur?:D

Jij begint met 40? kan je niet beter met 10 of 20 beginnen in de eerste week en dan opbouwen naar 50 in week 6?

Ik heb in andere logs gelezen dat risico op shutdown te hoog is op 6 weken en dat daarom bijna iedereen 4 weken doet.
Maar of dat volledig klopt..

Ik zou op 6 weken kuur nolva hanteren omdat je dan dosis nog verhoogt

groeten & veel succes. Laat aub nog weten hoe je het gaat aanpakken ;)

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt voor de reacties.
Dit is mijn tweede Epi kuur dit jaar (eerste was goed bevallen, dus wilde een zwaarder kuurtje pakken).

Ben idd begonnen op 40mg in week 1, maar wel opgebouwd van 10->20->30->40mg.

De reden waarom ik mn kuur wil verlengen is omdat het gewoon lekker gaat, en totaal geen libido daling heb of iets dergelijks.

De PCT is idd mijn enige struikelblok, ik heb namelijk geen Nolva. Ik kan er moeiljik aan komen(maar dat is het probleem niet), de andere reden is dat ik Nolva te zwaar vind. Ik denk dat Nolva niet nodig is als PCT bij een Epi kuur, maar dat is een dicussie appart.
Als PCT heb ik Drive en Advanced PCT voor ogen.

Maargoed ik dwaal af, mijn vraag is alsvolgt: is het verstandig om met deze PCT, mijn kuur te verlengen met 1 (maximaal 2) week op 50mg?

Alvast bedankt voor de reacties.
Dit is mijn tweede Epi kuur dit jaar (eerste was goed bevallen, dus wilde een zwaarder kuurtje pakken).

Ben idd begonnen op 40mg in week 1, maar wel opgebouwd van 10->20->30->40mg.

De reden waarom ik mn kuur wil verlengen is omdat het gewoon lekker gaat, en totaal geen libido daling heb of iets dergelijks.

De PCT is idd mijn enige struikelblok, ik heb namelijk geen Nolva. Ik kan er moeiljik aan komen(maar dat is het probleem niet), de andere reden is dat ik Nolva te zwaar vind. Ik denk dat Nolva niet nodig is als PCT bij een Epi kuur, maar dat is een dicussie appart.

Maargoed ik dwaal af, mijn vraag is alsvolgt: is het verstandig om met deze PCT, mijn kuur te verlengen met 1 (maximaal 2) week op 50mg?

In principe kun je de kuur best verlengen tot 6 weken, mits je daarna je lever minimaal een half jaar rust geeft. Dat betekent ook onthouding van alcohol.

Wat Nolva betreft: Ik begrijp best dat je het liever niet neemt, maar wat als je ineens gynaecomastie begint te ontwikkelen na je kuur? Wat dan? Als je Nolvadex bij de hand houdt kun je het makkelijk behandelen. Als je te laat bent met behandelen helpt geen enkel medicijn meer en moet het operatief verwijderd worden en dat moet je zelf betalen(ga maar uit van 1000 euro per kant). De kans dat je na epi gyno ontwikkeld is waarschijnlijk vrij klein, maar hij is er wel.

1000 euro per kant voor een gyno operatie. dan spreek je toch over een echte afzetter. er zijn zeker dokters waar je nog geen 1000 euro betaalt voor beide kanten.

Heb zelf niet zoveel verstand van PH gebruik, maar ik zou er sowieso niet aan beginnen als ik geen nolvadex had.. ook al word er overal verteld dat het eigenlijk niet nodig is na epistane. Je weet maar nooit he. Als ik jou was zou ik het toch ergens proberen te regelen voor je cycle klaar is.

Waarom doe je nu eigenlijk gelijk zo een zware kuur? Ik heb je vorige log ook gelezen en heb gezien dat je erg veel spierwinst had. Is het dan zo dat je op eenzelfde kuurtje niet meer zo goed groeit als de eerste keer?

Heb zelf niet zoveel verstand van PH gebruik, maar ik zou er sowieso niet aan beginnen als ik geen nolvadex had.. ook al word er overal verteld dat het eigenlijk niet nodig is na epistane. Je weet maar nooit he. Als ik jou was zou ik het toch ergens proberen te regelen voor je cycle klaar is.

Waarom doe je nu eigenlijk gelijk zo een zware kuur? Ik heb je vorige log ook gelezen en heb gezien dat je erg veel spierwinst had. Is het dan zo dat je op eenzelfde kuurtje niet meer zo goed groeit als de eerste keer?

Op 50 a 60 mg ging ik het beste, dus waarom zou je dat gevoel maar 3x per week hebben...als het ook 7keer per week kan:)

in principe kun je de kuur best verlengen tot 6 weken, mits je daarna je lever minimaal een half jaar rust geeft. Dat betekent ook onthouding van alcohol.

Wat nolva betreft: Ik begrijp best dat je het liever niet neemt, maar wat als je ineens gynaecomastie begint te ontwikkelen na je kuur? Wat dan? Als je nolvadex bij de hand houdt kun je het makkelijk behandelen. Als je te laat bent met behandelen helpt geen enkel medicijn meer en moet het operatief verwijderd worden en dat moet je zelf betalen(ga maar uit van 1000 euro per kant). De kans dat je na epi gyno ontwikkeld is waarschijnlijk vrij klein, maar hij is er wel.
+1

Zonder nolva vind ik een 4 weken full cycle al kantje boordje, ik vind het dus niet verstandig nee, IMO moet je het toch ten minste hebben liggen...

Ja jullie hebben een punt, ik doe het alsvolgt:
- verlengen met 1 week @ 50mg
- nolvadex aanschaffen

1000 euro per kant voor een gyno operatie. dan spreek je toch over een echte afzetter. er zijn zeker dokters waar je nog geen 1000 euro betaalt voor beide kanten.

Aha, dan heb ik het blijkbaar verkeerd onthouden. Maar het gaat om de boodschap en een potje nolvadex is 20 keer goedkoper.

Terug
Naar boven