XXL Nutrition

maximize v2

ringo1980

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
88kg
Wie van jullie heeft dit al getest? en wat is jullie bevinding hierover?
zelf zou ik het ook eens willen proberen maar zou eerst wat info willen hierover

mvg ringo

Goed product en geen crash na de training.

Goed product en geen crash na de training.

Geen? Meen je dat, train je wel hard genoeg? :P Ik heb altijd dikke crash met Maximize..

Goed product, doet z'n werk.. maar het lijkt me niet gezond om elke training te nemen omdat er (volgens mij) veel DMAA in zit en je reserves uitput, meende zulk iets gelezen te hebben, misschien weet iemand anders hier meer over?

Geen? Meen je dat, train je wel hard genoeg? :P Ik heb altijd dikke crash met Maximize..

Goed product, doet z'n werk.. maar het lijkt me niet gezond om elke training te nemen omdat er (volgens mij) veel DMAA in zit en je reserves uitput, meende zulk iets gelezen te hebben, misschien weet iemand anders hier meer over?

Ja. Voel me meestal gewoon goed na de training.
Bij Unleash V3 heb ik altijd een crash.

elke pwo is persoonlijk maar merk dat Maximize één van de weinigen is die weinig slechte reviews/ervaring heeft.

Trainde er goed op, maar enkele uren na de training was ik meestal een wrak.
Geen eetlust, vaak gaan pissen, moe...
Dit spul putte me echt uit denk ik (icm een goeie training uiteraard).
Heb onlangs de rest van mijn pot aan een kameraad gegeven.

Het werkt redelijk voor mij, maar je slaapt er zeer moeilijk en slecht van. Ook had ik last van vage rare dromen enzo.

Same here. Heel goed product, ga er erg hard op, pomp is lekker, maar na de tijd ben ik echt kapot. Wil niets anders dan uitrusten/niets doen op dat moment...

Wel behoorlijke crash op zich maar gewoon iets vaker nemen had ik er geen last meer van, slecht slapen klopt helaas (zie tijd v deze post, gelukkig vakantie dus de 8uur slaap red ik wel). Maar versterkt eig ook je stemming, als je vrolijk bent is die crash er ook niet. Voor de rest top spul.

Ik neem het nu al 2 weken in voor elke training, maar ik merk eigenlijk maar bitterweinig verschil. Zal wel persoonlijk zijn zeker...

Ik merk er persoonlijk niks van... Maar bij mij slaan ze dan ook bitter weinig aan

Beste pré-wo vind ik, wel een crash na de training
Grtz

Ik ben er wel over te spreken, merkte vooral een toename in kracht.

Niet zo goed als noxipro, maar toch een tweede plaats in mijn lijstje van pre workout boosters. En geloof me, ik heb er al veel geprobeerd :D

geeft me behoorlijk wat energie, geen merkbare crash, harde pomps en geen nerveus gevoel
smaak (fruit punch): erg vies en mierzoet

Vond de pomp met Maximize wel bruut altijd maar daar houd het wel bij op.

Terug
Naar boven