AndroidHealthClinic

McDonalds Restaurant Review with Palumbo, Juan Morel, Akim Williams, JTP, & Mike Popkin

the apple pie response lol wtf
wat een gelul xD

Hoeveel zouden ze van McDonalds hebben gekregen om deze bullshit te verkopen :roflol:
Elke dag ?! geloof ik gewoon niet

Palumbo heeft eens zijn eetschema ergens gepost op internet, stond inderdaad een maaltijd bij met cheeseburgers van McD als ik me niet vergis, srs.

Nou een QP'tje gaat er wel in maar..
Liever hotwings van de kfc!

smerige zooi, een 10 voor een hamburger uit een fabriek, gadverdamme.

Je weet dat McDonalds hamburgers vers worden bereid en gegrilled?

BurgerKing is pas zooi, dat zijn inderdaad hamburgers uit een fabriek die dan bij de burgerking even in de magnetron worden gedaan en dan mag je het op eten. :barf::barf:

Je weet dat McDonalds hamburgers vers worden bereid en gegrilled?

BurgerKing is pas zooi, dat zijn inderdaad hamburgers uit een fabriek die dan bij de burgerking even in de magnetron worden gedaan en dan mag je het op eten. :barf::barf:

Volgens mij is het juist andersom, overigens gebeuren er wel smerige dingen in die keukens, ken iemand die een tijdje bij de BK heeft gewerkt (en het was geen n*ger)

Wat een diepgaand review zeg: "ik geef dit een 8"; "ik een 7"; "Mwah... 6".

Hoeveel heeft McDonalds ze hiervoor betaald? :P

Leuke vid bro. Ik kijk nooit op rx voor updates, ff toevoegen aan bladwijzer for daily update check :P\

die negert: ''I'm not a fried chicken guy'' mind=blown

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het juist andersom, overigens gebeuren er wel smerige dingen in die keukens, ken iemand die een tijdje bij de BK heeft gewerkt (en het was geen n*ger)

:D

lekker alle spullen zelf inkopen en thuis bakken die handel, t lekkerste en voordeligste imo, en schoon!

Terug
Naar boven