AndroidHealthClinic

McGregor vs Poirier II (UFC 257)

  • Topic starter haaii
  • Startdatum
  • Reacties 61
  • Weergaven 9K
  • Volgers 5

Voorspelling afloop main event UFC 257

  • McGregor via beslissing

    Stemmen: 0 0,0%
  • Poirier via beslissing

    Stemmen: 0 0,0%
  • McGregor via finish

    Stemmen: 7 87,5%
  • Poirier via finish

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal stemmers
    8
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic


Chandler is een pak minder welbespraakt als hij gedwongen wordt om direct op de vraag te antwoorden en bijgevolg niet om de haverklap zijn zelfhulpboeken kan citeren.

Conor’s gezicht ziet er oud uit. Ik vraag mij af hoe dat zich vertaalt in de octagon.

Meer vragen voor Hooker AUB!
Conor heeft het gezocht gekregen van iemand die jarenlang keihard grappled.... De " grind" zorgt bij sommige mensen voor die lijnen.
 
Bro, elk gevecht van Conor is lang geleden en irrelevant. Zn fight tegen een oudere journeyman op een ander gewicht is ook niet relevant. Hij was goed en is probably nog steeds goed, maar als we ieders laatste 5 fights pakken (en daar khabib uithalen) dan heeft dustin wins tegen gaethje, (prime) holloway en dan hooker staan; absolute savages. McNugget pakte 2 journeymen (diaz en cowboy) en de champ alvarez (die dustin ook heeft gepakt). Als je hun 1e gevecht niet meerekend, is dustin ruim favo.
CERRONE werd vernietigd. Niemand heeft Cerrondooiy zo makkelijk verslagen. Ook had Cerrone een paar mooie overwinningen aan elkaar gerijgd. Dus dat Cerrone een journey man is volgens jou toont aan dat je naar weinig kennis hebt van mma in de UFC. Kijk eens naar zijn verschillende soorten submission 's.. Naar het aantal significant strikes....
Dustin won tegen Gaetgje omdat Gaethje nog te emotioneel vocht. De Gaethje die Ferguson versloeg daar zou Dustin meer moeite mee hebben. DUSTIN versloeg Holloway omdat Dustin een massieve 155' er is en Holloway een 145' er is. Het krachtverschil en punching power was overduidelijk. EN Holloway was uitgeput indertijd. Zijn coach besprak waarom. Look it up. De Holloway die Kattar versloeg zou Dustin een andere fight geven.
En belangrijker nog: Poirier had zeer veel weerstand van Alvarez. Conor speelde met Alvarez.
Alle mma fighters en experts zeggen dat Conor favoriet is maat jij zegt dat Dustin favoriet is. Dus dan raad ik je een job aan als analyst bij de UFC... je kent deze materie beter dan alle experts..
 
Oude tegenstanders als maatstaaf gebruiken heeft totaal geen zin, Cerrone van 8 jaar terug of die van 2019 is ook een groot verschil. Ook hij heeft trouwens net als Conor een enorm oude kop gekregen, hopelijk is dat voor Conor geen slechte voorbode. Khabib heeft ook vaak genoeg 5 ronden nodig gehad tegen tegenstanders waar Conor in 1 ronde klaar mee zou zijn. Zegt iets over een vechtstijl, niet of iemand daardoor ook wel van een ander zou winnen.

Ik denk dat Conor het in 2 ronden moet afmaken en anders grote problemen krijgt. Het is 50-50 of dat gaat lukken. Hoop niet dat Porier iets teveel respect gaat tonen die eerste ronde en een beetje verlamd zal ogen, zie je toch vaak gebeuren.
Conor mist het vechtershart wanneer hij veel tegenstand krijgt. Het is een opgever. Zal mij niks verbazen als we een soort Ferguson - Gaethje gaan zien, met Conor in de rol van Ferguson en het verschil dat hij zijn nek zal aanbieden om zich te laten tappen in een latere ronde.
 
CERRONE werd vernietigd. Niemand heeft Cerrondooiy zo makkelijk verslagen. Ook had Cerrone een paar mooie overwinningen aan elkaar gerijgd. Dus dat Cerrone een journey man is volgens jou toont aan dat je naar weinig kennis hebt van mma in de UFC. Kijk eens naar zijn verschillende soorten submission 's.. Naar het aantal significant strikes....
Dustin won tegen Gaetgje omdat Gaethje nog te emotioneel vocht. De Gaethje die Ferguson versloeg daar zou Dustin meer moeite mee hebben. DUSTIN versloeg Holloway omdat Dustin een massieve 155' er is en Holloway een 145' er is. Het krachtverschil en punching power was overduidelijk. EN Holloway was uitgeput indertijd. Zijn coach besprak waarom. Look it up. De Holloway die Kattar versloeg zou Dustin een andere fight geven.
En belangrijker nog: Poirier had zeer veel weerstand van Alvarez. Conor speelde met Alvarez.
Alle mma fighters en experts zeggen dat Conor favoriet is maat jij zegt dat Dustin favoriet is. Dus dan raad ik je een job aan als analyst bij de UFC... je kent deze materie beter dan alle experts..
Bro, jij bent een conor fan, ik een conor hater, we gaan het dus nooit eens worden... Ik kijk bijna elke ufc card helemaal trouwens en dat al een jaar of 10. Wins aan elkaar gerijgd? Zijn laatste 2 fights voor McChicken waren losses en zn 2 fights erna ook (en ja ik tel de price fight als loss, ook al was het een draw door puntaftrek). Idd veel wins, subs en kos... maar elke fight tegen een top 3 of champ verloren...

Let maar op vanavond; Dustin wint!
 
Oude tegenstanders als maatstaaf gebruiken heeft totaal geen zin, Cerrone van 8 jaar terug of die van 2019 is ook een groot verschil. Ook hij heeft trouwens net als Conor een enorm oude kop gekregen, hopelijk is dat voor Conor geen slechte voorbode. Khabib heeft ook vaak genoeg 5 ronden nodig gehad tegen tegenstanders waar Conor in 1 ronde klaar mee zou zijn. Zegt iets over een vechtstijl, niet of iemand daardoor ook wel van een ander zou winnen.

Ik denk dat Conor het in 2 ronden moet afmaken en anders grote problemen krijgt. Het is 50-50 of dat gaat lukken. Hoop niet dat Porier iets teveel respect gaat tonen die eerste ronde en een beetje verlamd zal ogen, zie je toch vaak gebeuren.
Conor mist het vechtershart wanneer hij veel tegenstand krijgt. Het is een opgever. Zal mij niks verbazen als we een soort Ferguson - Gaethje gaan zien, met Conor in de rol van Ferguson en het verschil dat hij zijn nek zal aanbieden om zich te laten tappen in een latere ronde.

Eens, behalve met het feit dat je McChicken en El Cucuy vergelijkt. Zelfs zonder mijn anti-conor bril; tony is een matig getalenteerde vechter met het meeste heart wat ik ooit gezien heb, conor is een mega talent en technicus maar een pussy...
 
Eens, behalve met het feit dat je McChicken en El Cucuy vergelijkt. Zelfs zonder mijn anti-conor bril; tony is een matig getalenteerde vechter met het meeste heart wat ik ooit gezien heb, conor is een mega talent en technicus maar een pussy...

Ik bedoel dat de partij hetzelfde verloop zal kunnen gaan krijgen. Conor heeft geen vechtershart nee. Dat breekt hem.
 
Oude tegenstanders als maatstaaf gebruiken heeft totaal geen zin, Cerrone van 8 jaar terug of die van 2019 is ook een groot verschil. Ook hij heeft trouwens net als Conor een enorm oude kop gekregen, hopelijk is dat voor Conor geen slechte voorbode. Khabib heeft ook vaak genoeg 5 ronden nodig gehad tegen tegenstanders waar Conor in 1 ronde klaar mee zou zijn. Zegt iets over een vechtstijl, niet of iemand daardoor ook wel van een ander zou winnen.

Ik denk dat Conor het in 2 ronden moet afmaken en anders grote problemen krijgt. Het is 50-50 of dat gaat lukken. Hoop niet dat Porier iets teveel respect gaat tonen die eerste ronde en een beetje verlamd zal ogen, zie je toch vaak gebeuren.
Conor mist het vechtershart wanneer hij veel tegenstand krijgt. Het is een opgever. Zal mij niks verbazen als we een soort Ferguson - Gaethje gaan zien, met Conor in de rol van Ferguson en het verschil dat hij zijn nek zal aanbieden om zich te laten tappen in een latere ronde.
Ik had het niet over Cerrone van 8 jaar geleden.Hij won tegen Mat Brown in 2016, verloor tegen Masvidal wat geen schande is, verloor tegen LAwler toen Lawler nog een beest was. Verloor tegen Till die veel te groot voor hem was. Won tegen Medeiros die toen een ernstige prospect was .Verloor tegen Leon Edwards, die een van de sterkse 170'er bljkt te zijn. Won ten Mike Perry, een monster, won tegen Hernandez die toen een serieuse prospect was en nog steeds is. won tegen Al Iaquinta die Khabibserieus veel weerstand bood. Verloor tegen Fergoson een number one contender net als GAethje en verloor daarna tegen Conor. ZIjn verlies tegen Pettis is verrassend maar ook niet. Pettis vecht soms super goed en soms superslecht. En een NC tegen Price een monster.
 
Bro, jij bent een conor fan, ik een conor hater, we gaan het dus nooit eens worden... Ik kijk bijna elke ufc card helemaal trouwens en dat al een jaar of 10. Wins aan elkaar gerijgd? Zijn laatste 2 fights voor McChicken waren losses en zn 2 fights erna ook (en ja ik tel de price fight als loss, ook al was het een draw door puntaftrek). Idd veel wins, subs en kos... maar elke fight tegen een top 3 of champ verloren...

Let maar op vanavond; Dustin wint!
Ik beschouw me fan van alle mma fighters. Ik kijk naar de harde feiten en laat me niet leiden door sentimentele kinderlijke gedachten. Je zegt het trouwens zelf: elke fight tegen een champ of top 3 verloren. En jij noemt dat een versleten journeyman....o boy. Dustin wint? Dat kan, dat is MMA, dat je dat zo met 100 % zekerheid zegt, zegt veel over je mma-kennis.
 
Geen vechtershart? Dat zou ik niet durven zeggen. Hij heeft geen "dog" in hem zoals Porier, Rodriguez Diego, Alvarez... maar hij heeft Alvarez en Poirier reeds verslagen in het verleden. Geen dog nodig als je zo technisch bent.
Ik bedoel dat de partij hetzelfde verloop zal kunnen gaan krijgen. Conor heeft geen vechtershart nee. Dat breekt hem
 
Cowboy is ook een versleten journey man, dat vind Dana ook. In zijn laatste interview zei hij ook nog dat ie beter stopt. Wat ik wel met je eens ben, is dat het allemaal relatief is. Cowboy is nog steeds een top 20 vechter in de ufc en dus beter dan 99% van de mma vechters, maar de context is hier mannen als McNugget/Khabib/Dustin/etc. Vergeleken daarmee is hij idd een versleten journeyman. Mike Perry een monster? :roflol:
 
Eens, behalve met het feit dat je McChicken en El Cucuy vergelijkt. Zelfs zonder mijn anti-conor bril; tony is een matig getalenteerde vechter met het meeste heart wat ik ooit gezien heb, conor is een mega talent en technicus maar een pussy...
Tony heeft het vooral ver geschopt omdat hij eindeloze cardio heeft... zonder dat zou hij vaak verloren zijn denk ik. Conor is volgens mij geen pussy maar inderdaad minder een monster als het wat moeilijker wordt. In zijn laatste gevecht tegen Diaz toonde hij in de 5de ronde wel dat hij daar aan heeft gewerkt en gezien hij de afgelopen drie jaar "gegrind" heeft met sambo experts zou ons wel eens voor verrassingen kunnen zorgen.
 
Tony heeft het vooral ver geschopt omdat hij eindeloze cardio heeft... zonder dat zou hij vaak verloren zijn denk ik. Conor is volgens mij geen pussy maar inderdaad minder een monster als het wat moeilijker wordt. In zijn laatste gevecht tegen Diaz toonde hij in de 5de ronde wel dat hij daar aan heeft gewerkt en gezien hij de afgelopen drie jaar "gegrind" heeft met sambo experts zou ons wel eens voor verrassingen kunnen zorgen.
Training zegt al helemaal niks. Sambo experts... Mijn broertje is 3e van Europa sambo (not even a lie, check maar Mistral Janssen) , heb 2000 uur met hem "gegrind" en ik suck nog steeds. Tuurlijk ben ik geen elite atlethe als mcnugget, dus die pakt shit eerder op als ik, maar nog.

Ergens heb je wel gelijk met je; het is mma, alles kan, etc. Maar zo hoort het niet. Je bent voor of tegen man. Ik ben voor Stipe, Khabib en Colby. Als die mannen vechten tegen 1000 man tegelijk zeg ik nog dat ze gaan winnen. Fanboy? You bet! :roflol:
 
Cowboy is ook een versleten journey man, dat vind Dana ook. In zijn laatste interview zei hij ook nog dat ie beter stopt. Wat ik wel met je eens ben, is dat het allemaal relatief is. Cowboy is nog steeds een top 20 vechter in de ufc en dus beter dan 99% van de mma vechters, maar de context is hier mannen als McNugget/Khabib/Dustin/etc. Vergeleken daarmee is hij idd een versleten journeyman. Mike Perry een monster? :roflol:
Perry is inderdaad een monster. Decision loss tegen Ponzinibio, gewonnen tegen Felder EN Oliveira. Kerel, weet je echt zo weinig van MMA? Conor een versleten journeyman terwijl je ziet dat hij enkel verliest tegen top drie"ers. Dana zei dat Cerrone beter zou stoppen gezien zijn leeftijd, het feit dat hij wellicht nooit kampioen zal worden, eindeloos rijk is geworden (er zijn geruchten vanuit serieuse bron dat Dana "took care of him" met een bedrag van 5 miljoen dollar. Als ik de bron vind post ik hem.
 
Training zegt al helemaal niks. Sambo experts... Mijn broertje is 3e van Europa sambo (not even a lie, check maar Mistral Janssen) , heb 2000 uur met hem "gegrind" en ik suck nog steeds. Tuurlijk ben ik geen elite atlethe als mcnugget, dus die pakt shit eerder op als ik, maar nog.

Ergens heb je wel gelijk met je; het is mma, alles kan, etc. Maar zo hoort het niet. Je bent voor of tegen man. Ik ben voor Stipe, Khabib en Colby. Als die mannen vechten tegen 1000 man tegelijk zeg ik nog dat ze gaan winnen. Fanboy? You bet! :roflol:
SAmbo experts uit Dagestan, waar Khabin vandaan komt. de Coach van Khabin zegt zelf dat Conor het moeilijke naar de grond te krijgen is. Je argument dat je 2000 uur hebt gegrind is geen argument omdat je geen begeleiding hebt zoals conor en niet het talent....noch de vermoedelijke "snoepjes", of voedsel...
"je bent voor of tegen"....... ja, dat is de mentaliteit van iemand die een casual fan boy is. Als Poirier wint, met stijl, hart en klasse dan ga ik daar evenveel van genieten dan als Conor wint; Mij gaat het om de kunst, niet om de vechter.
 
Bro, wat noem je me toch de hele tijd casual. Ik volg al 10+ jaar mma, kijk alles van ufc, kijk meeste belator en one. Heb wekelijks gesprekken over mma met Bob Schrijber. Ben heel bekend in de judo scene als coach (coach o.a. mijn broertje dus, 3 voudig nl-kampioen judo en 3e ek sambo). Dit is geen "ik ben bad-ass" post, want in een kooi ben ik totaal useless, maar weet er wel genoeg van af...

En ik zeg hier ook vaak; relatief. Mike Perrys enige goede win is Felder. Cowboy Oliveira (dus niet Charles) suckt ook. Weeral; relatief. Niet vergeleken met de lokale fighters, wel vergeleken met de top uit de ufc. Het is goed van je dat je persoonlijkheid los ziet van het vechten en "de kunst", maar dat maakt mij nog geen casual. Zelfs Bob zelf zegt bijvoorbeeld dat ie niet naar Colby kan kijken, omdat ie het een blaaskaak vind.

Ik heb gewoon een hekel aan Conor. Geweldige vechter, maar shooten op een bjj blackbelt omdat je moe bent/geen tko tegen wil of "its only bussiness" roepen als je slaag krijgt (nadat je iemand maanden belachelijk hebt gemaakt, tot familie en religie aan toe) dan ben je een homo. Ik ken dit hoor, like I said, ik ben geen tough guy. Ik crumble onder druk. Dit had ik als judoka en als strongman. Alleen had ik dan ook geen praatjes. Mijn broertje bijvoorbeeld, is ijskoud en veel "harder en gemener". Echter, dan moet je ook geen mededogen of genade verwachten/eisen als het niet jou kant op gaat en dat doet mc Nugget wel...
 
Bro, wat noem je me toch de hele tijd casual. Ik volg al 10+ jaar mma, kijk alles van ufc, kijk meeste belator en one. Heb wekelijks gesprekken over mma met Bob Schrijber. Ben heel bekend in de judo scene als coach (coach o.a. mijn broertje dus, 3 voudig nl-kampioen judo en 3e ek sambo). Dit is geen "ik ben bad-ass" post, want in een kooi ben ik totaal useless, maar weet er wel genoeg van af...

En ik zeg hier ook vaak; relatief. Mike Perrys enige goede win is Felder. Cowboy Oliveira (dus niet Charles) suckt ook. Weeral; relatief. Niet vergeleken met de lokale fighters, wel vergeleken met de top uit de ufc. Het is goed van je dat je persoonlijkheid los ziet van het vechten en "de kunst", maar dat maakt mij nog geen casual. Zelfs Bob zelf zegt bijvoorbeeld dat ie niet naar Colby kan kijken, omdat ie het een blaaskaak vind.

Ik heb gewoon een hekel aan Conor. Geweldige vechter, maar shooten op een bjj blackbelt omdat je moe bent/geen tko tegen wil of "its only bussiness" roepen als je slaag krijgt (nadat je iemand maanden belachelijk hebt gemaakt, tot familie en religie aan toe) dan ben je een homo. Ik ken dit hoor, like I said, ik ben geen tough guy. Ik crumble onder druk. Dit had ik als judoka en als strongman. Alleen had ik dan ook geen praatjes. Mijn broertje bijvoorbeeld, is ijskoud en veel "harder en gemener". Echter, dan moet je ook geen mededogen of genade verwachten/eisen als het niet jou kant op gaat en dat doet mc Nugget wel...H

Hij gaf zijn nek aan Diaz omdat hij anders KO zou gaan. En dan ben je verplicht om 6 maanden niet te vechten. Dus gaf hij zijn nek om dan te tappen. Dat had je moeten weten. En dat Conor niet zo tough is als Dustion en zo, dat zei ik toch?!!! Maar dat heb je blijkbaar niet nodig als je tegen Alvarez en Dustin vecht. En nogmaals. Dustin won tegen Alvarez maar had het zwaar. COnor speelde met Alvarez....
Sorry als ik je een casual noemde. Is een beetje flauw. Laten we er vannacht om 4 u00 gewoon van genieten. Ik hoop dat Conor wint via grappling zodat hij daarna Khabib kan verleiden tot een rematch.
 
+1 laten we wachten tot morgenvroeg.
MMA math werkt toch voor geen meter.

btw kent iemand een goede VPN of stream of gratis ufc te zien?
 
Het is je vergeven. Ik weet wel uit ervaring, dat er een gigantisch verschil is tussen defensieve grappling en aanvallende grappling. Als ik (zowel judo als grappling) schijt heb aan regels/sportsmanship en gewoon volle macht ga verdedigen, hebben veel gasten het moeilijk iets met me te kunnen. Zeker op mn "top" qua judo (1m90, 122kg, redelijke conditie) was ik een big guy, redelijk sterk en voldoende technische kennis. Niet tegen echte toppers ((inter)nationale top judo, bjj blackbelts van mn eigen size) maar lichtere gasten/subtoppers oefenden graag op mijn omdat ik moeilijk te tappen/werpen was. ECHTER, als ik enige moeite deed om wat terug te doen (zelf gaan voor worpen/passeren/submissions/etc.) werd er met mij gespeeld. Je ziet vaak dat een redelijke grappler een grapple topper redelijk uitschakeld door puur defensief te vechten. Dit is wat Conor deed tegen Khabib en dat maakte het lastig. Echter, als Conor ook maar enigszins zelf wat probeert te doen op de grond, wordt hij binnen 10 sec. getapt of in elkaar geslagen. Daarom denk ik ook niet dat een 2e gevecht anders zou gaan.

Zowel Conor als John Kavanaugh zeggen dat ie aanvallender had moeten zijn. Dat deden Gaethje en Poirier wel en die lagen vrij makkelijk op hun kont en werden daarna met het grootste gemak gepasseerd en gesubd. Als Conor veel aanvallender vecht tegen Khabib,heeft ie kans op een ko (al is khabib nog nooit ko gegaan) maar ook dat ie helemaal geslacht wordt. Een tko tegen een grappler als khabib is al helemaal lastig. Je zag al tegen Diaz dat Conor er niet achteraan wilde gaan voor de tko, omdat een high lvl grappler zelfs groggy nog gevaarlijk is. Iemand als Khabib kan wankelend en met sterretjes voor zijn ogen nog steeds als een bull tegen je aan rennen en je naar de grond trekken, zeker als je voor de tko gaat en minder verdedigt.

Wat ik een verschil vind tov Dustin vs Conor 1 is de size. Dustin ging voor het laatst ko tegen conor en dat was op fw. Op lw is ie echt waaaaay bigger (gerucht gaat dat ie "in cage" 185 pond weegt), waardoor je ook makkelijker een knal kan nemen. Tuurlijk, Conor is ook groter, maar heeft het altijd meer van precisie moeten hebben dan van power. Ik vind het een 50/50 fight. Tel daar bij op dat ik een hekel heb aan conor EN de odds zo goed waren (ik heb 60 dollar ingezet ofzo, krijg 280 dollar terug) dat ik vol voor mn boy poirier ga! :)
 
+1 laten we wachten tot morgenvroeg.
MMA math werkt toch voor geen meter.

btw kent iemand een goede VPN of stream of gratis ufc te zien?
ben je een belg?
 
Back
Naar boven