MuscleMeat

me eerste kuur

timetje3

Cool Novice
Waardering
0
hey ,medesporters

ik ga deze week beginnen met mijn eerste kuur ik hoop dat het iets gaat worden ik wil zeker me vetpercentage omlaag hebben is nu 14 % en me massa wil ik flink omhoog gaan werken .. zoals je ziet is het nog nie zo geweldig

de kuur die ik ga pakken is test,prop.
3x per week inj
2ml per x

ik ga ook veel aan voeding doen tips zijn altijd welkom want daar blijven nog altijd meningsverschillen in

mijn stats zijn :
1,90
90 kg
14% bf

train nu al 2 jaar voornamelijk krachtraining 3x in de week en heb voorheen veel aan vechtsport gedaan ik ga nu tijdens de kuur x per week trainen als t voorbij is zal ik jullie de foto 's laten zien

mvt mij :p

Deze post staat in de verkeerde sectie ;). Maar doe je helemaal geen nakuur en hou je ook geen nolva bij de hand?

Kracht training. zo noemt iedereen het die geen massa aankomt! :p

Maar met jou stats zou test prop 3x2ml nix doen!
weg gegooit geld!!

Je bent ook nog wel een beetje te jong Tim...

• Topic Starter Topic Starter
ik hou zeker wel nova bij de hand en ik ga nakuren met chlomid eerste dagen 2 stuks daarna 1 per dag totaal 21xchlomid.

en hoezo zou test.prop nix bij me gaan doen en waarom zou het wegegooid geld zijn ???

groeten timetje3

Omdat je test prop gebruikt om op te laden. de eerste 3 weken dagelijks 100 mg test prop zetten. Vanaf week 1 met test enth of sus beginnen, dan na 3 weken kickt je test enth in en ga je zo door. Test prop is dus te duur om 10 weken te gaan zetten en onhandig als je elke dag moet prikken.

zal jij denken dat ik geen effect zal gaan krijgen .???

want mijn doelstelling is om iets vet eraf te krijgen en wat meer spiermassa te krijgen en niet zo abnormaal veel ik ga prop 3 weken gebruiken in 20 ml totaal ......

groeten tim

ps: ik had een foto erbij gedaan maar ik kan m nie zien hoe kan dat "???

Waarom ga je dan niet aan de Winny als je je bf omlaag wilt hebben en wat extra massa erbij. van test kom je toch ook deels vet aan en je houd water vast

Originally posted by timetje3
.... want mijn doelstelling is om iets vet eraf te krijgen en wat meer spiermassa te krijgen en niet zo abnormaal veel ....

Dus niet kuren .... maar een goed dieet en goed trainen dat zijn de sleutels in deze.

Groet Smalluser :thumb:

maar de spiermassa zou toch wel omhoog gaan met de prop lijkt mij .......

en de meningen over dat het water vast houd en dat het vet aankomt is wel verschillend hoor want vertrouwlijke antwoorden bestaan volgens mij niet over a-s iedereen heeft andere meningen

maar zal me spiermassa nou wel of niet omhoog gaan ?

Het zal vast wel omhoog gaan maar hoe lang je het houd? Je gaat toch niet je hele systeem op zijn kop gooien om 3 weken test te kuren. veel zal je er niet aan overhouden. Doe een deftige kuur of geen kuur. Als je droger wilt worden toch echt liever winny als test prop. je bent nu iig niet slim bezig. Het beste is wat SU zegt gewoon een goed dieet. maar als je perse wilt kuren ga dan geen kuur van 3 weken test prop doen.

kan ik er niet wat bij gaan doen dan na die 3 weken prop ..???

ik vindt het echt tof van jullie dat ik deze info van jullie krijg .......
maar die dieten en nog meer trainen zie ik niet meer zitten heb ik al zo vaak gedaan ....

ik hoef echt nie echt zo'n droge spiermassa te hebben hoor want mijn spieren zijn nu ook al zkr wel zichtbaar maar ik moet gewoon bijvoorbeeld me borst voller hebben en me rug want met de winny zal ik lang nie zoveel massa kunnen winnen als met prop ....... toch ?????

en wat de voeding betreft heb je nog handige tips voor tijdens de kuur hoeveel calorieen zou ik ongeveer naar binnen moeten werken ??

Met 3 weken prop zal je veel water vasthouden. ik denk dat je niet veel meer als 3-4 kilo zal halen. wat denk ik al veel is. met winny wordt je en droger en kan je in 6 weken toch 5 kilo pakken.

Maar nogmaals doe een deftige kuur en gooi voor een simpel kuurtje je systeem niet in de war

18 jaar, en pas 2 jaar trainen ? sorry hoor, ik houd me niet echt bezig met kuren, maar wat ik erover gelezen heb... in de stickys... dat je toch wel wat ouder moet zijn, en ook echt op een dood punt bent aangekomen, qua groei.

Als je de kuur toch voortzet, succes :)

TEST PROP alone is heel goed voor zijn doel die hij beschrijft!

het word alleen niet vaak gedaan, omdat het vaak per week geinjecteerd moet worden, daarom word er vaker test enanthate gebruikt, dat is maar 1 keer per week spuiten, voordeel van prop is dat je droger en harder word!

PROP zal de truck doen voor je Tim (Al moet ik Appie gelijk geven, 18 is vrij jong, maargoed...) En als je dan toch aan de EOD injecties gaat, waarom gooi je er niet gelijk 75mg FINA EOD bij? Zal helpen massa te verkrijgen, te behouden, en op te drogen + het kost (vrijwel) nix!!

(Moet eerlijk zijn, is 1 van mijn favorieten!! PROP+FINA)

Just my 2 cc's!

Mike.

Iemand met zijn kennis aan dat soort steroiden?? compleet geschift... neem een goed dieet met stackers en je doel heb je bereikt..

Niet bedoeld als belediging timetje; maar je bent echt te jong en weet er veels te weinig van af!

''maar die dieten en nog meer trainen zie ik niet meer zitten heb ik al zo vaak gedaan''

je trained pas 2 jaar dus zo vaak zou je het niet gedaan hebben.

''ik hoef echt nie echt zo'n droge spiermassa te hebben hoor want mijn spieren zijn nu ook al zkr wel zichtbaar maar ik moet gewoon bijvoorbeeld me borst voller hebben en me rug''

ga eens deftig eten, en stel eens een goed trainingsschema samen. Om deze doelen te berijken of je echt niet te gaan kuren vriend.

Nog maals: ik zeg dit niet om je een hak te zetten, maar gewoon als advies. Als je nu eens wacht tot je 21 bent en meer verstand van zaken hebt zul je ons achteraf dankbaar zijn.

heb je je trainings en voedingsschema al eens gepost? Doe dat eerst eens en kijk of je daar geen aanpassingen aan kan maken.

anyways, suc6 met wat je ook doet :)

Originally posted by Mike_NL
PROP zal de truck doen voor je Tim (Al moet ik Appie gelijk geven, 18 is vrij jong, maargoed...) En als je dan toch aan de EOD injecties gaat, waarom gooi je er niet gelijk 75mg FINA EOD bij? Zal helpen massa te verkrijgen, te behouden, en op te drogen + het kost (vrijwel) nix!!

(Moet eerlijk zijn, is 1 van mijn favorieten!! PROP+FINA)

Just my 2 cc's!

Mike.
Fina? De kits met pellets dus?

Terug
Naar boven