XXL Nutrition

Me eerste sterkste man wedstrijd

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
Pootje oprekken voor het vrachtwagen trekken.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Door het verkeerde papiertje te trekken moest ik als eerste beginnen :( Daardoor kon ik de vrachtauto nogal klote op gang krijgen, toen ie eenmaal ging wou het wel (ook al bleef het gruwelijk zwaar). Vrachtwagen woog 8000kg en ik deed geloof ik 45sec over 20m.
Daarna wheel flip. Band woog 280kg volgens mij en 10 flips maken. Omdat 1 band halverwege stuk ging konden we niet meer tegen elkaar. Ook dit onderdeel vond ik loodzwaar, helemaal buiten adem. Me tijd weet ik niet meer.
Hier een foto om je een beeld te geven over hoe moeilijk ik het soms wel niet had (zwaar hijgen).
Daarna moesten we 20kg over een stok heen gooien. Door mijn gebrek aan ervaring smeet ik hem veel te ver naar achteren. Wat ook op de foto goed te zien is. Zit veel meer in, volgens mij haalde ik 4m 25 ofzo.
Jarno
523qeer.jpg

En Woud ook ff die gingen op 6 meter.
4yfgcd2.jpg

Daarna conons weel oid? Was 200kg Gruwelijk zwaar onderdeel, totaal buiten adem enzo erna. Heb maar 1,5 rondje volgehouden. Echt heel matig. Stang lag k*t, overal pijn enzo :(
67g972c.jpg

Jarno deed het nog even leuk voor met 3 rondjes. En rustig neerzetten :)
535ikbd.jpg

Daarna hercules hold met 2 acu's.
Hier was ik me traingingsmaatje aan het toeschreeuwen.
Hier zelf bezig.
Daarna hele vage powerstair met paletten :S Vet klote, je moest die gewichten vet ver verplaatsen.
Me riem aan het om doen.
Magnesium fixen.
150kg naar boven lopen zonder neer te zetten :thumbup:
175kg was er ook nog, en als laatste 220kg 5 treden.
Tot slot liet jarno nog even zien hoe je 130kg 10x drukt
67d0i6c.jpg

Felicitaties van Wout.
Vet blij nooit verwacht :) 3e plaats. Kreeg bossie bloemen, een of andere reep, pot creatine, beker en 50 euro!
Nr1 was duidelijk nr1. Zit er over te denken om bij hem in de sportschool te gaan trainen. Heb ook iemand ontmoet die iemand kon die over sterkste man spullen beschikt in veendam. Ben van plan daar 1x in de maand langs te gaan.
Al met al super super toffe dag gehad. Ga dit zeker meer doen :D

Laatst bewerkt:
Gave pics, wat zijn je kracht stats? (om even een beeld te krijgen van doorsnee strongman)

leuke foto's :thumbs: hoe vond je zo'n wedstrijd? mij lijkt het super om een keer zo'n vracht wagen te trekken.

Ziet er gruwelijk uit man :D

nette prestatie man, het niveau was ook een stuk hoger dan vorig jaar vond ik, die junior die eerste is geworden was ook beresterk trouwens! zijn er nog meer hier van dbb wezen kijken?? gefeliciteerd met je 3de plek! en leuke foto's trouwens

respekt hoor :thumbup:

en ja met die chicks op dat onderdeel zou ik ook afgeleid zijn :P ;)

Goed gedaan man.. ziet er leuk uit.. 29 augustus heb ik ook mn eerste wedstrijd, ik heb er zin in :D

Netjes bro! De eerste lijkt me sowieso behoorlijk moeilijk. Zo te zien heb je je behoorlijk laten zien daar.

• Topic Starter Topic Starter
Gave pics, wat zijn je kracht stats? (om even een beeld te krijgen van doorsnee strongman)

Bankdrukken voor me schouderblesure 180kg 1x. Nu 130 3x10 Toppen voelt niet goed.
Squaten, na lange tijd gek*t nu 140kg 3x10
Deadliften doe ik nog maar 1 jaar. Met brakke techniek 220kg 3x3 Maar probeer me techniek nu wat te verbeteren omdat ik nogal last van me rug kreeg.

leuke foto's :thumbs: hoe vond je zo'n wedstrijd? mij lijkt het super om een keer zo'n vracht wagen te trekken.

Ik vond het ook super. Echt helemaal geweldig, sommige dingen waren zo verrot zwaar :thumbup: Ik ging eigenlijk voor de 1 na laatste plaats. Dat was me doel, elke plek er boven was mee genomen :) (heb me ooit al is verkeken op klimmen, wist precies hoe het moest maar kwam maar 2 meter van de grond)

respekt hoor :thumbup:

en ja met die chicks op dat onderdeel zou ik ook afgeleid zijn :P ;)

Ik was eerst ff met ze aan het praten :rolleyes: Ging wout omroepen dat dat ding niet vanzelf vooruit ging :(

Goed gedaan man.. ziet er leuk uit.. 29 augustus heb ik ook mn eerste wedstrijd, ik heb er zin in :D

Succes kerel! Lijkt me toffe wedstrijd, alleen wel 240km rijden.

GEFELICITEERD IVO!!!!!

Donderju.. je bent lekker vooruit gegaan met je kracht !!! Super man !
Ga zo door zou ik zeggen!

Goed man

Ziet er goed uit man, mooie foto's. En super die podium plaats :thumbs:

Netjes Jonge , mooie foto's trouwens ;)

top kerel ! :thumbs:

gefeiliciteerd man! Mooie fotoreportage hoor:thumbs:

Grote klasse man, foto zien er gruwelijk uit net als jij zelf. Leuk die sterke mannen wedstrijden ik ga er steeds vaker heen vooral om de prima sfeer. Hoop nog veel van je te horen.

Groetjes en heel veel succes,

Bodycase

Erg tof, wilde ook graag kijken maar had verjaardag van me zussie :)

Gefeliciteerd met je 3de plaats!

Terug
Naar boven