MuscleMeat

me vriendin te snel aankomen na KT

GZHN

Competitive Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m82
Massa
83kg
Mijn vriendin doet 1x in de week krachttraining en dat is niet eens tot de max, gewoon gemiddelde intensiviteit! buiten dat eet ze wat crackers op een dag en een klein maaltijdje met amper wat koolhydraten de rest vlees en wat groente!
voor de rest doet ze nog eens 1x in de week cardio!
ze beweerd dat ze te snel aankomt van de krachttraining dus ze wilt er mee stoppen want ze is afgelope 2 weken 2 kilo aangekomen omdat ze weer krachttraining is gaan doen.

ze wilt me maar niet geloven dat dit niet mogelijk is vanwege de krachttraining!
ze eet amper genoeg om tot haar calorie behoefte te komen, laat staan dat ze genoeg binnenkrijgt om te herstellen en spiermassa aan te komen, ten tweede maken vrouwen te weinig hormonen aan om dit überhaupt te realiseren.

hoe kan ik haar overtuigen dat ze gewoon lekker krachttraining moet blijven doen icm met cardio? zijn er studies of onderzoeken dit bekrachtigen?

laat haar onze blogjes lezen, kan ze zien dat er heel wat vrouwen zijn die zwaar krachttraining doen en toch afvallen ;)

en onthou.... jij kan je vriendin niet overtuigen, dat zal ze zelf moeten doen.
Je kan haar info bezorgen, maar de rest is aan haar.
Is net zoiets als iemand overtuigen dat hij beter kan stoppen met roken, lukt ook niet, tot die persoon het echt zelf wil

proficiat met de zwangerschap

wrm lees ik ''mijn vriendin laat me te snel klaarkomen'' ???

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
ze wilt ma niet geloven dat zoiets niet zo snel kan gaan!
en dat je door krachttraining juist een hogere kalorie behoefte krijgt waardoor ze dus weer kan afvallen en op gewicht kan blijven!
ze wilt nu weer stoppen met de KT

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 19:29 ----------

wrm lees ik ''mijn vriendin laat me te snel klaarkomen'' ???

:roflol:

lol :roflol:

Zeg dat ze liegt en stiekem de doners naar binnen werkt, no way dat ze kilos aankomt als ze KT+ cardio doet en zegt dat ze weinig eet. Call her out

wat is dat toch met vrouwen en niet te zwaar willen wegen.... wat de spiegel zegt, dat is wat telt!
waar blijven de pics btw?

Je vriendin eet meer dan dat ze zegt en dat ze jou laat zien, anders kunnen er geen kilos aankomen. Kracht training of niet.

oow kan wel hoor... ik kwam ook aan van bijna niks eten door de dag (die 1,5 l cola light en zak chips die 's avonds op de bank naast me lagen niet meegetelt ;) )

Je vriendin kan hier niet van aankomen hoor.
Ik train 5 keer per week en doe nauwelijks cardio en ben maar een paar kilo aangekomen.
En ja dt ik combi met niet voldoende eten.
Eet eindelijk beter nu maar sind januari ben ik maar ongeveer 8 kilo aangekomen.
Ik was 48 kilo en zit nu op de 56-57 kg. Maar dan wel spiermassa dus praat haar uit het hoofd dat ze hier van aankomt!

vvm kweken duurt heel lang.
Zal wel vocht zijn.
Heel veel mensen zeggen ik eet niet zoveel maar vergeten de liters koffie met suiker en melk, alle suiker drank troep en koekjes bij de koffie;)

vet % meten en klaar. je moet wel even met feiten komen als ze het allemaal niet snapt he.

Ze is waarschijnlijk gewoon weer ongesteld aan het worden. Dan begint altijd het gebitch op de weegschaal.... Je moet haar gewoon KT laten doen op de laatste dag dat ze ongesteld is. Opeens is ze 2-3 kilo lichter de dag erna...

vrouwen en een weegschaal +random generated ongesteldheid = epic complains incoming.

Van 1x per week halfslachtig wat gewichten verplaatsen ga je echt niet zwaarder worden, of lichter. Ook niet langer.

Gaat nergens over dit.

Zal waarschijnlijk gewoon vocht zijn,vocht en vet.
Zeker als ze al niet echt tegoei eet.

Zeg dat je dan haar vet massa gaat opmeten.
Dan kan je haar massa berekenen.
en dan kan je uitrekenen hoeveel lichter ze is met meer spier en minder vet en zo.

K denk dat je haar niet kan overtuigen...ze zoekt (imo) gewoon een rede om te kunnen stoppen met KT omdat ze er geen lol in heeft.
Als je met bewijzen komt dat ze ongelijk heeft dan zal ze een andere rede zoeken om ermee te kunnen stoppen.

Terug
Naar boven