XXL Nutrition

Medicijnen testen

Nog niet gedaan (binnekort) maar alles hangt af van de studie, hoelang het duurt, wat je allemaal moet doen, hoeveel dagen en nachten dat je binnen moet blijven etc etc.

Dit is allemaal te vinden in het consent/contract dat je moet tekenen vooraleer je deelneemt aan de studie.

Je hebt ook studies van de universiteiten, hier verdien je wel minder mee.

Je mag ook geen drugs gebruiken (hangt mss af van de studie) en soms moet je een bepaald protocol goed volgen.

• Topic Starter Topic Starter
Nog niet gedaan (binnekort) maar alles hangt af van de studie, hoelang het duurt, wat je allemaal moet doen, hoeveel dagen en nachten dat je binnen moet blijven etc etc.

Dit is allemaal te vinden in het consent/contract dat je moet tekenen vooraleer je deelneemt aan de studie.

Je hebt ook studies van de universiteiten, hier verdien je wel minder mee.

Je mag ook geen drugs gebruiken (hangt mss af van de studie) en soms moet je een bepaald protocol goed volgen.

Je bent van plan het te doen? Waar?

Ik zit ook ff op een site te kijken, maar ik zie op het eerste gezicht niet hoelang je moet blijven. Maar dat zal ook wel van het soort onderzoek afhangen.

mmmz lijkt me best ruk... dalijk krijg je iets waar je ****ing moe van word als side-effect en ben je de rest van de dag niks waard (ik geef maar een voorbeeld)

Of iets, waar je ontzettend goed van gaat sporten ;) Das toch leuk meegenomen? :D

mmmz lijkt me best ruk... dalijk krijg je iets waar je ****ing moe van word als side-effect en ben je de rest van de dag niks waard (ik geef maar een voorbeeld)

Boeit niet echt, je zit in een kliniek gedurende het onderzoek.

Je kan dus ook niet trainen en je voedingsschema volgen, maar dat is geen ramp.

Ken iemand daar werden 'n soort afvalpillen op getest (werd ze van tevoren niet verteld). Maar ze kakte dus flink veel omdat er weinig verteerd en opgenomen werd. Duurde 'n maand, kreeg ie 3000,- voor.

Ik zou er nooit aan mee doen :o

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 20:14 ----------

Want?

Al merk je de gevolgen niet gelijk kunnen er altijd nog jaren later complicaties komen, geld komt en gaat je kan het altijd nog op andere manieren verdienen. Maar je gezondheid is niet iets om mee te spotten

3000 euro :| Hell yeah.. daar mogen ze me zelfs voor volgooien met ongeteste tabletten :) waar schrijf ik me in?

Al merk je de gevolgen niet gelijk kunnen er altijd nog jaren later complicaties komen, geld komt en gaat je kan het altijd nog op andere manieren verdienen. Maar je gezondheid is niet iets om mee te spotten

Hangt van het niveau van de studie af..

Zo'n studies worden ook onderworpen aan verschillende veiligheidsregels. Er wordt meestal ook uitgelegd in welk niveau de studie zit (vaak ook te zien aan de som geld die je er voor krijgt). Niveau zoveel (geen idee 1,2 of 3) is bvb getest op dieren maar niet op mensen (risicovoller bvb dan bij een studie die al een test heeft gehad bij mensen).

Ik krijg elke week 2 aanbiedingen voor zo'n studies, gaande van 1000-5000 euro. Natuurlijk moet je voldoen aan bepaalde criteria (BMI, man/vrouw, roker/niet roker,...) en je kan misschien maar 2-3 studies doen per jaar (omdat er tussen 2 studies een bepaalde periode moet zitten zodanig dat er geen beinvloeding van de ene op de andere studie gebeurt).

@TS: Ik zie dat jij van NL bent, ik van BE, dus ik heb daar andere sites :)

3000 euro :| Hell yeah.. daar mogen ze me zelfs voor volgooien met ongeteste tabletten :) waar schrijf ik me in?

Is wel bruto he, op hoge bedragen gaat er ook aardig wat belasting vanaf.

[Link niet meer beschikbaar]

Hier heb ik zojuist ff wat rondgekeken, er zijn nog genoeg andere sites maar dat moet je maar ff googlen dan.

Ik wil er ook aan mee gaan doen, bij PRA.

Weet iemand hoe het medisch vooronderzoek eruitziet? Ik lees wel een bloed en urinetest en een hartfilmpje.

Maar weet iemand of er ook een haartest wordt afgenomen?

Zou het wel willen doen. Werken is toch niet aan mij besteed en als ik er wat kan mee verdienen waarom niet. Nadeel is wel dat je zelf niets van medicatie mag nemen dus val ik voorlopig uit de boot.

ik heb een keer een oproep gezien waar ze aas gaven aan mannen voor gedurende 2 weken :D Mocht dat nog een keer gebeuren en het wordt op dbb vermeld gaan ze zeker een slectie dag houden door te veel aanmeldingen :roflol:

2 weken maar?
Jammer...:D

Terug
Naar boven