willemjansen
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Heeft iemand dit ooit gedaan? Hoe was het? Hoeveel kreeg je ervoor?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet gedaan (binnekort) maar alles hangt af van de studie, hoelang het duurt, wat je allemaal moet doen, hoeveel dagen en nachten dat je binnen moet blijven etc etc.
Dit is allemaal te vinden in het consent/contract dat je moet tekenen vooraleer je deelneemt aan de studie.
Je hebt ook studies van de universiteiten, hier verdien je wel minder mee.
Je mag ook geen drugs gebruiken (hangt mss af van de studie) en soms moet je een bepaald protocol goed volgen.
mmmz lijkt me best ruk... dalijk krijg je iets waar je ****ing moe van word als side-effect en ben je de rest van de dag niks waard (ik geef maar een voorbeeld)
Boeit niet echt, je zit in een kliniek gedurende het onderzoek.
Je kan dus ook niet trainen en je voedingsschema volgen, maar dat is geen ramp.
? wat doe je hier nog ...Ken iemand daar werden 'n soort afvalpillen op getest (werd ze van tevoren niet verteld). Maar ze kakte dus flink veel omdat er weinig verteerd en opgenomen werd. Duurde 'n maand, kreeg ie 3000,- voor.
Flinke centjes dus, gaat wel belasting vanaf natuurlijk.
---------- Post added wo 6 jul 2011 at 20:14 ----------
Want?
Al merk je de gevolgen niet gelijk kunnen er altijd nog jaren later complicaties komen, geld komt en gaat je kan het altijd nog op andere manieren verdienen. Maar je gezondheid is niet iets om mee te spotten

3000 euro :| Hell yeah.. daar mogen ze me zelfs voor volgooien met ongeteste tablettenwaar schrijf ik me in?
Ik wil er ook aan mee gaan doen, bij PRA.
Weet iemand hoe het medisch vooronderzoek eruitziet? Ik lees wel een bloed en urinetest en een hartfilmpje.
Maar weet iemand of er ook een haartest wordt afgenomen?