Gouwetonny
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 315
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kaft wordt van het koren gescheiden.
Ga werken.

Als je student bent en hier aan meedoet ben je een r*tard en moeten ze je van je studie af stampen.
Maat van mij heeft het een paar keer gedaan.
Van een weekje voor een euro of 700 tot 2-3 weken voor een kleine 2000 euro.
Als je gelukt hebt krijg je niet eens het medicein wat ze testen maar een placebo.
Iemand die weet of er een haartest wordt afgenomen bij het vooronderzoek?
Ja hoor het is helemaal veilig!!!!
Waarom worden die medicijnen getest?
O gewoon, of ze veilig zijn.
Wait whut?

Bij pijn of ongemak (of eender welke reden) kan men altijd uit de studie stappen. (later kanker krijgen of andere long term effects bvb kan door verschillende oorzaken zijn en moet je bvb niet op een of andere studie steken imo.)
Er zijn dan ook verschillende verdragen en codes waaraan een studie moet voldoen (ich, nuremberg code, declaratie van helsinki, belmont report) en in belgie heb je dan ook nog eens een ethische commissie die waarneemt om een studie al dan niet gevaarlijk/ethisch is.
Moesten de studies dan zoo gevaarlijk zijn, waarom zijn de bedrijven dan niet failliet/gesloten door een of ander instantie?
Misschien maakt het TS niet uit of het gevaarlijk is of niet, misschien wil hij de maatschappij een dienst bewijzen door deel te nemen aan deze studie?
Beetje kort door de bocht voor een geneeskunde student (als ik het me juist herinner).
Waarom raadt hij het af dan... Onderzoek is zodanig dat het risico niet groter mag zijn dan algemeen aanvaarde maatschappelijke risico's. Elke dag dat je leeft heb je een minimale kans om iets te overkomen, denk aan een bus die je aanrijdt. Statistiek wijst uit dat geneesmiddelenonderzoek even veilig is als een dag op kantoor zitten.Omdat ik weet in welke fase die onderzoeken zitten en waar die fases voor dienen. Mijn advies is kort door de bocht, de redenatie er achter niet. Had ik al verteld dat een hoogleraar farmacologie het afraadde?