AndroidHealthClinic

meer kracht, geen gewicht

Voor wat meer explosieve kracht kun je creatine monohydraat nemen. Hier kom je soms 1-3 kg van aan, beetje persoonsafhankelijk. Van de creatine ethyl vormen kom je vaak minder in nutteloos vocht aan met zelfde of betere resultaten.

Tegengaan van verzuring zou ook een goede optie zijn. Hier is Beta Alanine de beste keuze voor.

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt man ! eenderwelke creatine of hebje een voorkeur ?

Grts

nog een vraagje vriend, kan ik de 2 samen gebruiken ?

Ja dat is geen probleem

Als je in kracht wilt bijkomen dat moet je kracht oefeningen doen.
Squat, Deadlift, Bench, Overhead/Push Press, Rows, Power Cleans, Clean & Jerk etc.

Voor wat meer explosieve kracht kun je creatine monohydraat nemen. Hier kom je soms 1-3 kg van aan, beetje persoonsafhankelijk. Van de creatine ethyl vormen kom je vaak minder in nutteloos vocht aan met zelfde of betere resultaten.

Tegengaan van verzuring zou ook een goede optie zijn. Hier is Beta Alanine de beste keuze voor.

He man, ik heb deze ochtend voor de eerste keer de beta alanine genomen. Het brand enorm op men huid, na wat opzoek werk zie ik dat het bij andere mensen ook zo is. heb jij hier ervaring mee ? kan je er iets aan doen ? gaat het weg ?

Grts

Gho, ik krijg hier wat meer uitleg over het product maar het verklaard de 'pijnlijke' prikkels niet die ik krijg na inname van het product.

Beta Alanine begint zich te binden aan bloed recepteron, om het héél simpel te stellen, dat zijn die prikkels die je voelt. Eigenlijk wordt beta alanine nooit in zo'n grote dosis opgenomen, jij neemt ineens 400-500% van het nodige, snap je?

Terug
Naar boven