Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
'Meer moslims bekeren zich tot christelijk geloof'
kan ik me goed voorstellen. Als je ervanuit gaat en begrijpt dat de gemiddelde imam in het midden oosten aanspoort tot het plegen van aanslagen, meisjes uit scholen probeert te houden en aanzet tot haat in het algemeen....zou ik me ook bekeren
Welke Islam is wel representatief? Een Islam die niet is opgelegd door een regering?
Zover ik weet is het geloof in Iran absoluut niet polytheïstisch, maar hangen ze juist alleen de Islam aan; welke 1 god heeft (lees: doen alsof om vervolging te voorkomen).
Te lang om uit te leggen, kijk gwn op youtube waarom sjieisme polytheisme is. Ze aanbidden nog 12 andere imams en bepaalde dochters van de profeet. Ze geloven in zoveel dingen waar de islam tegen is. Hun geloof verschilt echt niet veel van de hindoes.
ik ken al genoeg iraniers die bekeert zijn tot christen geloof niet vanwege hun verblijf in NL maar door overtuiging. en zijn in NL al 3 iraanse kerken gesticht door ex iraanse moslims.
Ik zie weinig voordelen. Of ze gaan van het ene geloof naar het andere, wat voor mij geen vooruitgang is zowel voor hun niet als voor de rest van de samenleving. Of ze liegen gewoon om hier te kunnen blijven, waarschijnlijk om aan de ontvangende kant van de overheid te gaan staan. En dan zijn ze stiekem nog steeds moslim en misschien wel radicale moslim.