- Waardering
- 22
Hoeveel extremisten hebben zich opgeblazen in Nederland![]()
Er zijn wel plannen gevonden van Moslim-extremisten en nog niets van die kaalkoppen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal leuk en wel Eric maar blazen rechts-extremisten onschuldige mensen opDie extreme moslims behalen daarna 72 maagden .................
Opgeblazen niet, maar gemoord wel. En dan heb ik het over linkcoïtustremisten (Pim Fortuyn) en moslimextremisten (Theo van Gogh). Rechtcoïtustremisten hebben zicht voor zover ik weet niet bezondigd aan meer dan wat vernielingen, waar ik overigens niet mee wil zeggen dat je die kaalkopjes niet keihard moet aanpakken.
Hoeveel mensen had die extreem-rechtse gek uit Belgie neergeschoten? Alle radicalen zijn in staat om mensen te doden, dus de ene radicale is niet minder erg dan de andere.
Hoeveel mensen hadden die extremistische gekkken in Londen opgeblazen? Of in het WTC 
Kan me toch wel een aantal racistisch getinte moorden herinneren. Net zo weinig voorkomend als aanslagen op publieke figuren, maar daarom niet minder erg.
Net zo als geflipte Blood and Honour leden nog wel eens overgaan tot geweld, ook al zijn de links extremisten waardoor ze getart worden net zo zielig natuurlijk.
Dat is waar. Misschien is het onterecht maar ik heb toch vaak de indruk dat het bij die gevallen meer gaat om persoonlijke frustraties dan dat er sprake is van een achterliggende beredeneerde ideologie, maar goed, het blijft even erg natuurlijk en ik wil dat allerminst goedpraten.
Haha het gaat hier toch om NederlandHoeveel mensen hadden die extremistische gekkken in Londen opgeblazen? Of in het WTC
Loser..........
Nederland en België zijn vergelijkbaar. Je hoeft niet zo gefrustreerd te reageren broeder, je begrijpt toch wel dat iemand een loser te noemen op het internet totaal nutteloos is?
Ja maar bluffen met een heel tragisch iets is nog erger broeder........
Bluffen? Mijn punt is alleen dat het ene radicalisme niet erger is dan het andere en ik hoop dat je het hiermee eens bent. Ook onder de mom van extreem-rechts zijn er doden gevallen. Als jij de WTC erbij haalt kan ik de tweede wereldoorlog erbij halen, maar op die manier discussie voeren gaat natuurlijk nergens over.
Nogmaals: het ene radicalisme is niet erger dan het andere.
Het gaat om deze tijd !!! Dat je de 2e wereld oorlog erbij haalt zegt wel wat over je.......
Het gaat om deze tijd, het gaat om nederland, het gaat om....
Er konden evengoed plannen van grootschalige aanvallen zullen geweest zijn van rechts-extremisme.
Noem dan eens grootschalige aanvallen van recht-extremisme ? Ik kan maximaal counteren met links-extremitische aanvallen.................
Beetje gelul om niks dit heren. We zijn het er volgens mij over eens dat beide groepen een bedreiging zijn.
Een jaar of 3(?) geleden planden een groep rechts- extremisten een aanslag op Filip de Winter en Abou Jah Jah om de land te ontwrichten.
Nieuws in een notendopje, maar ik herinner me het nog vaag. Anderen van België zullen heus weten waarover ik het heb. Zal het ook eens opzoeken.
De 2e wereldoorlog erbij halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat om deze tijd !!! Dat je de 2e wereld oorlog erbij haalt zegt wel wat over je.......
Beetje gelul om niks dit heren. We zijn het er volgens mij over eens dat beide groepen een bedreiging zijn.