Fitness Seller

Meer rechts- dan moslimradicalisme

Hoeveel extremisten hebben zich opgeblazen in Nederland ???

Opgeblazen niet, maar gemoord wel. En dan heb ik het over linkcoïtustremisten (Pim Fortuyn) en moslimextremisten (Theo van Gogh). Rechtcoïtustremisten hebben zicht voor zover ik weet niet bezondigd aan meer dan wat vernielingen, waar ik overigens niet mee wil zeggen dat je die kaalkopjes niet keihard moet aanpakken.

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal leuk en wel Eric maar blazen rechts-extremisten onschuldige mensen op??? Die extreme moslims behalen daarna 72 maagden .................

Hoeveel mensen had die extreem-rechtse gek uit Belgie neergeschoten? Alle radicalen zijn in staat om mensen te doden, dus de ene radicale is niet minder erg dan de andere.

Opgeblazen niet, maar gemoord wel. En dan heb ik het over linkcoïtustremisten (Pim Fortuyn) en moslimextremisten (Theo van Gogh). Rechtcoïtustremisten hebben zicht voor zover ik weet niet bezondigd aan meer dan wat vernielingen, waar ik overigens niet mee wil zeggen dat je die kaalkopjes niet keihard moet aanpakken.

Kan me toch wel een aantal racistisch getinte moorden herinneren. Net zo weinig voorkomend als aanslagen op publieke figuren, maar daarom niet minder erg.

Net zo als geflipte Blood and Honour leden nog wel eens overgaan tot geweld, ook al zijn de links extremisten waardoor ze getart worden net zo zielig natuurlijk.

Hoeveel mensen had die extreem-rechtse gek uit Belgie neergeschoten? Alle radicalen zijn in staat om mensen te doden, dus de ene radicale is niet minder erg dan de andere.

Haha het gaat hier toch om Nederland ??? Hoeveel mensen hadden die extremistische gekkken in Londen opgeblazen? Of in het WTC :o

Loser..........

Kan me toch wel een aantal racistisch getinte moorden herinneren. Net zo weinig voorkomend als aanslagen op publieke figuren, maar daarom niet minder erg.

Net zo als geflipte Blood and Honour leden nog wel eens overgaan tot geweld, ook al zijn de links extremisten waardoor ze getart worden net zo zielig natuurlijk.

Dat is waar. Misschien is het onterecht maar ik heb toch vaak de indruk dat het bij die gevallen meer gaat om persoonlijke frustraties dan dat er sprake is van een achterliggende beredeneerde ideologie, maar goed, het blijft even erg natuurlijk en ik wil dat allerminst goedpraten.

Dat is waar. Misschien is het onterecht maar ik heb toch vaak de indruk dat het bij die gevallen meer gaat om persoonlijke frustraties dan dat er sprake is van een achterliggende beredeneerde ideologie, maar goed, het blijft even erg natuurlijk en ik wil dat allerminst goedpraten.

Alsof andersoortig extremisme niet kan voorkomen uit persoonlijke frustraties. Extreem rechtse kaalkopjes worden vaak genoeg aangejaagd door figuren die precies weten hoe ze de groep moeten bespelen. Wat dat betreft hebben ze natuurlijk een goed voorbeeld aan hun historische voorgangers en voorbeelden als Hitler, Goebbels, Hess, Heydrich etc. Achter bijna iedere vorm van extremisme steekt wel een ideologie.

Feit blijft dat de soms als kwajongens voorgestelde rechts extremisten ook een bedreiging kunnen vormen voor onze vrije samenleving. Wiens vrijheid ze daarmee beperken lijkt me verder niet relevant.

Haha het gaat hier toch om Nederland ??? Hoeveel mensen hadden die extremistische gekkken in Londen opgeblazen? Of in het WTC :o

Loser..........

Nederland en België zijn vergelijkbaar. Je hoeft niet zo gefrustreerd te reageren broeder, je begrijpt toch wel dat iemand een loser te noemen op het internet totaal nutteloos is? Ook nog eens negatieve karma geven is natuurlijk helemaal triest, aangezien karma op een internet forum mijn leven totaal niet beïnvloedt. Om te laten zien dat ik erboven sta krijg je van mij positieve karma terug.

Edit: oeps ik kan je op dit moment geen karma geven.

Nederland en België zijn vergelijkbaar. Je hoeft niet zo gefrustreerd te reageren broeder, je begrijpt toch wel dat iemand een loser te noemen op het internet totaal nutteloos is?

Ja maar bluffen met een heel tragisch iets is nog erger broeder........

Ja maar bluffen met een heel tragisch iets is nog erger broeder........

Bluffen? Mijn punt is alleen dat het ene radicalisme niet erger is dan het andere en ik hoop dat je het hiermee eens bent. Ook onder de mom van extreem-rechts zijn er doden gevallen. Als jij de WTC erbij haalt kan ik de tweede wereldoorlog erbij halen, maar op die manier discussie voeren gaat natuurlijk nergens over.

Nogmaals: het ene radicalisme is niet erger dan het andere.

Bluffen? Mijn punt is alleen dat het ene radicalisme niet erger is dan het andere en ik hoop dat je het hiermee eens bent. Ook onder de mom van extreem-rechts zijn er doden gevallen. Als jij de WTC erbij haalt kan ik de tweede wereldoorlog erbij halen, maar op die manier discussie voeren gaat natuurlijk nergens over.

Nogmaals: het ene radicalisme is niet erger dan het andere.

De 2e wereldoorlog erbij halen :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: Het gaat om deze tijd !!! Dat je de 2e wereld oorlog erbij haalt zegt wel wat over je.......

Het gaat om deze tijd, het gaat om nederland, het gaat om....

Er konden evengoed plannen van grootschalige aanvallen zullen geweest zijn van rechts-extremisme.

Zo is er in belgië een aanval gedwarsboomd, maar het scheelde niet veel. Maar jah, dat geldt voor u niet, want dat was in belgië en natuurlijk zijn er immens veel verschillen tussen belgie en nederland op vlak van moslimproblemen enz.:rolleyes:

Het gaat om deze tijd, het gaat om nederland, het gaat om....

Er konden evengoed plannen van grootschalige aanvallen zullen geweest zijn van rechts-extremisme.

Noem dan eens grootschalige aanvallen van recht-extremisme ? Ik kan maximaal counteren met links-extremitische aanvallen.................

Noem dan eens grootschalige aanvallen van recht-extremisme ? Ik kan maximaal counteren met links-extremitische aanvallen.................

Een jaar of 3(?) geleden planden een groep rechts- extremisten een aanslag op Filip de Winter en Abou Jah Jah om de land te ontwrichten.

Nieuws in een notendopje, maar ik herinner me het nog vaag. Anderen van België zullen heus weten waarover ik het heb. Zal het ook eens opzoeken.

Beetje gelul om niks dit heren. We zijn het er volgens mij over eens dat beide groepen een bedreiging zijn.

Beetje gelul om niks dit heren. We zijn het er volgens mij over eens dat beide groepen een bedreiging zijn.

Inderdaad, het boeit niet van welke kant extremisme komt. De geschiedenis bewijst dat je geen enkele groep mag onderschatten.

Een jaar of 3(?) geleden planden een groep rechts- extremisten een aanslag op Filip de Winter en Abou Jah Jah om de land te ontwrichten.

Nieuws in een notendopje, maar ik herinner me het nog vaag. Anderen van België zullen heus weten waarover ik het heb. Zal het ook eens opzoeken.

Wow een aanval op 1 persoon ................. In Nederland is de hofland groep bekend omdat ze aanslagen wilden plegen op onschuldige burgers.......

Maar in jouw ogen is dat waarschijnlijk minder erg ,................

Hofstad groep.

De 2e wereldoorlog erbij halen :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: Het gaat om deze tijd !!! Dat je de 2e wereld oorlog erbij haalt zegt wel wat over je.......

Mijn punt was dus dat de 2e wereldoorlog er bij halen net zo kansloos was als de WTC erbij halen. Lees mijn berichtje anders nog een keer.

Terug
Naar boven