XXL Nutrition

Meer rechts- dan moslimradicalisme

Ah we gaan weer over op laag bij de grondse opmerkingen? :D

Ik maak de opmerking toch niet dat rechts extremisten tenminste niet gekeerd zijn tegen 'ons'. Zoals jij het neerzet lijkt het er toch echt op dat rechts extremistiche acties minder erg zijn omdat die acties tenminste de Nederlandse burger amper raken, terwijl moslim extremisten dat wel willen.

Misschien lees ik het verkeerd, maar het kan ook zijn dat je gewoon verkeerd verwoord hebt.

Misschien verkeerd verwoord.

Maar rechts-extremistische aanslagen komen niet echt voor het zijn meer kleine pesterijen tov onze alochtone medemens (wat ik ook niet goedkeur!). Aanslagen van extremistische moslims zijn puur gericht tegen het westen en pakken alles mee wat ze mee kunnen pakken.....

Misschien verkeerd verwoord.

Maar rechts-extremistische aanslagen komen niet echt voor het zijn meer kleine pesterijen tov onze alochtone medemens (wat ik ook niet goedkeur!). Aanslagen van extremistische moslims zijn puur gericht tegen het westen en pakken alles mee wat ze mee kunnen pakken.....

Er zijn in dit topic al meerder voorbeelden gegeven van aanslagen door rechts-extremisten.
Daarnaast kun je door die zogenaamde pesterijen ook mensenlevens verwoesten. En racistische pesterijen zijn ook tegen alle allochtonen gericht en pakken elke allochtoon mee die ze kunnen krijgen. Zie het topic dat eerder is gestart, over een liberiaans gezin die hun huis is uitgepest.

Komen niet echt voor? Terwijl er in deze thread al diverse voorvallen zijn neergezet waaruit duidelijk wordt dat ook in de rechts extremistische hoek personen schuilen die een serieuze bedreiging vormen voor onze rechtsstaat?

Dat sommige moslim extremisten beter georganiseerd zijn valt niet te ontkennen, maar daarmee zijn rechts extremistische acties natuurlijk niet af te doen als kleine pesterijtjes.

Er zijn in dit topic al meerder voorbeelden gegeven van aanslagen door rechts-extremisten.
Daarnaast kun je door die zogenaamde pesterijen ook mensenlevens verwoesten. En racistische pesterijen zijn ook tegen alle allochtonen gericht en pakken elke allochtoon mee die ze kunnen krijgen. Zie het topic dat eerder is gestart, over een liberiaans gezin die hun huis is uitgepest.

Er zijn in Nederland helemaal geen aanslagen gepleegd door rechts extremisten! Wat lul je nou slap van de drugs afblijven hoor.....

Er zijn in Nederland helemaal geen aanslagen gepleegd door rechts extremistens wat lul je nou slap van de drugs afblijven hoor.....

Buiten de tragische moord op van Gogh, welke aanslagen zijn er hier gepleegd door moslim extremisten?

Ik zie trouwens een brand in een synagoge of school wel als een aanslag, maar daar kan je natuurlijk van menig over verschillen. Een jaar of 30 geleden zag ik het zelf ook als kattekwaad.

Buiten de tragische moord op van Gogh, welke aanslagen zijn er hier gepleegd door moslim extremisten?

Ik zie trouwens een brand in een synagoge of school wel als een aanslag, maar daar kan je natuurlijk van menig over verschillen. Een jaar of 30 geleden zag ik het zelf ook als kattekwaad.

Welke aanslagen zijn er dan gepleegd door rechts-extremisten en welke zij er veredeld??? Alleen van extremistische moslims toch???

Welke aanslagen zijn er dan gepleegd door rechts-extremisten en welke zij er veredeld??? Alleen van extremistische moslims toch???

Ik ben nog op zoek naar die aanslag van extremistische moslims eerlijk gezegd. Zelf ben je weer teruggegaan naar Nederland als uitgangspunt en behalve de aanslag op van Gogh kom ik niet echt verder.

Brandstichtingen in scholen, moskeeen, synagoges etc zie ik ook als aanslagen maar jij klaarblijkelijk niet. Waarschijnlijk vind je een aanslag pas een aanslag als er doden bij vallen of minimaal wat gewonden.

Dan nog, de Hofstadgroep is gepakt en het lijkt er toch op dat de grootste dreiging voorbij is. Net zo als de dreiging van extreem rechts voorbij lijkt omdat er diverse kopstukken van Blood and Honour vastzitten.

Keep it cool verder heren, persoonlijke aanvallen achterwege laten!

Ik ben nog op zoek naar die aanslag van extremistische moslims eerlijk gezegd. Zelf ben je weer teruggegaan naar Nederland als uitgangspunt en behalve de aanslag op van Gogh kom ik niet echt verder.

Brandstichtingen in scholen, moskeeen, synagoges etc zie ik ook als aanslagen maar jij klaarblijkelijk niet. Waarschijnlijk vind je een aanslag pas een aanslag als er doden bij vallen of minimaal wat gewonden.

Dan nog, de Hofstadgroep is gepakt en het lijkt er toch op dat de grootste dreiging voorbij is. Net zo als de dreiging van extreem rechts voorbij lijkt omdat er diverse kopstukken van Blood and Honour vastzitten.

Keep it cool verder heren, persoonlijke aanvallen achterwege laten!

Maar wat als de Hofstadgroep niet gepakt was........................

Zijn er aanslagen van diezelfde omvang veredeld van de kant van de kaalkoppen ??? Nee dus.....

Maar wat als de Hofstadgroep niet gepakt was........................

Zijn er aanslagen die zo'n omvang vereld van de kant van de kaalkoppen ??? Nee dus.....

Aan wat als hebben we weinig. We weten net zo goed niet wat die mafketels van Blood and Honour van plan waren. Er zijn signalen geweest dat ze aanslagen wilden plegen op linkse politici o.a.

Als we potentiele aanslagen gaan vergelijken komen we dus niet echt verder. Ook al krijg ik het idee dat je extreem rechts nog steeds ziet als tandeloze tijger. Terwijl er dus genoeg feiten op tafel liggen dat er ook in die hoek figuren rondlopen die iets verder willen gaan dan wat plagerijtjes.

De toekomst zal uitwijzen welke groepering de grootste gestoorden bevat ook al kan je maar beter beide groepen zo hard mogelijk bestrijden. Beide groepen bevatten personen die ziek in de kop zijn. Extremistisch gesteld, ze verdienen het niet om te leven.

Er zijn in Nederland helemaal geen aanslagen gepleegd door rechts extremisten! Wat lul je nou slap van de drugs afblijven hoor.....

Belediging was misschien wat overdreven. Maar was wel persoonlijk aanval, zonder ook maar inhoudelijk op mijn post in te gaan.

Kan je neit schrijven Dislktiesch? Arme jij

De sarcasme je ontgaan? Treurig. En dan zeggen dat de rechts-extremisten een laag IQ hebben....Dan lijkt het me nu wel duidelijk waar we jou toe kunnen rekenen.

Grouphug, of zo. Ik geloof dat ik wel duidelijk ben geweest toch? Discussie op het scherpst van de snede is prima, maar persoonlijke aanvallen zijn onnodig.

Belediging was misschien wat overdreven. Maar was wel persoonlijk aanval, zonder ook maar inhoudelijk op mijn post in te gaan.

De sarcasme je ontgaan? Treurig. En dan zeggen dat de rechts-extremisten een laag IQ hebben....Dan lijkt het me nu wel duidelijk waar we jou toe kunnen rekenen.

Ik denk hoger dan de groep tot waar jij toe behoort :D Inkomsten vergelijken? In ben verkeersleider en jij?

De mensen die dit bepaald hebben moeten keihard in de kont gedoet worden door een marokaan.

Terug
Naar boven