MuscleMeat

Meer roid acne met warm weer?

Mijn eerste kuur destijds stond ik vol met acne op schouders en rug tijdens de maanden juni tot en met augustus. Kutzomer was dat...

Nu steeds ROA en er is geen acne te bespeuren :)

Ik heb laatst m'n borst buik en rug geschoren en heb nu ook een stuk meer acne op m'n rug en schouders dan normaal :mad: ik ben een beetje laat met roa deze keer.. Was er al een tijdje preventief mee bezig maar aangezien er toch geen puistje te zien was had ik besloten om ze niet meer te pakken en ja hoor nu heb ik ze opeens haha

Hahaha ja daar zeg je wat :roflol: maar op het straat liggen bedoel ik los van de roa xD

Ps: moet wel zeggen dat het bij UG roa wel zou moeten kunnen (zeg ik heel voorzichtig). HG roa is heftig zwaar spul, UG valt wel mee maar het doet vreemd genoeg toch zijn werk

Ik denk omdat 20 mg hg roa maar 10 mg roa ug is :p
En dat is blijkbaar ook vaak genoeg
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, want ik las iets over een permanente verminderde gevoeligheid voor dht in de huid en haarvaten.
Dat risico wil ik niet lopen, daarnaast heb ik liever wat acne dan zo'n zwaar middel te nemen ertegen.

Ik denk omdat 20 mg hg roa maar 10 mg roa ug is :p
En dat is blijkbaar ook vaak genoeg
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, want ik las iets over een permanente verminderde gevoeligheid voor dht in de huid en haarvaten.
Dat risico wil ik niet lopen, daarnaast heb ik liever wat acne dan zo'n zwaar middel te nemen ertegen.
Minder gevoeligheid voor dht in de haarvaten? Nou doe mij dat maar.

Ik zie net dat mn rug opeens ook onder zit.

Ben ook net week on.. En zweet ook meer op mn rug door het weer n snachts. Douche al jaren 2x per dag.

Ga maar weer vitamine b6 bestellen

Terug
Naar boven