DBC01 zei:
Euh welke layout Frenkpie? Er zijn hónderden skins,
kun je van IE niet zeggen, externe berdijven komen eraan te pas. Verder had je de indruk gewekt dat je FF ooit had getest.
Ik vind het dan ook een beetje schandalig om zo te praten over een product dat je nooit één keer kritisch hebt bekeken en geprobeerd! En over een ' winning team' gesproken: Dat is IE dus echt niet lol

IE is qua layout en traagheid, bugs en zelfs na jaren nog patches te vergelijken met een bejaardenhuis: Afgeschreven maar nog steeds meedraaiende zo goed en zo kwaad als het kan.
Je gaat weer poep beweren.. ja ik heb FF getest.. en t bevalt me gewoon niet. Voorbeelden:
-je kan niet scrollen of sóms wel.. (verschillende pc's getest)
-je moet om de haverklap weer handmatig die k*t updates installeren (2 pc's op school waar FF gebruikt wordt waren gecrashed tijdens het installeren van de update btw

)
- de layout is poep.. en kom nu niet met je zwets van dat je verschillende skins kan zoeken en installeren.. wat is daar nu gebruiksvriendelijk aan.. moet je weer eerst lopen zoeken en testen welke skin het beste bij je past.. nee doe mij maar 1 universele skin die zich aanpast aan je windows vormgeving.
Dus beste DBC IE kun je wel de skins veranderen.. of iig de layout voor een groot deel. Die veranderd automatisch mee met je vormgeving van Windows. Met FF kun je internet weer afstruinen naar een skin die bij je WinXP omgeving past

nee dát is gebruiksvriendelijk !!
Als je 'hier en daar' een beetje reclame ziet lieg je ook of kom je alleen op sites zoals die van het Reformatorisch Dagblad. Jij neemt die bakken reclame op de koop toe, dat mag maar zeg niet dat ze er niet zijn. Ik vind je een kerel met kennis maar soms ga je dingen beweren die faliekant niet waar zijn zoals 'er is geen reclame en geen popup te zien met IE' want miljoenen andere gebruikers beweren het tegendeel.
Quote de text waarin ik beweer dat je
géén reclame en popup te zien krijgt met IE...

Tuurlijk krijg je dat te zien, als je een debiel zomaar wat download/installeert.. dán krijg je al die popups en reclame (180 search, mywebsearch, searchbar, switch enz enz) in je PC en in je IE te zien.
Ik heb alleen gezegd dat ík zelfs na 2 jaar te internetten nog geen 1 x spyware uit me IE of zelfs uit me pc heb hoeven te verwijderen.
Nogmaals.. bakken met reclame.. bwhahaha bullshit.. ligt er net aan welke sites je bezoekt en óf je dan reclame op je pc krijgt.. is maar net hoe handig je erin bent.
Neem nu
www.cracks.am aan.. dat is een warez sites war je cracks kan downloaden.. omheen SUPERVEEL p0rn en banners popups enz enz.. als je dan een crack wilt downloaden krijg je 10 pop ups en reclame... en je krijgt een melding dat je active X moet installeren voor je mag downloaden.
als je gewoon OK klikt en active X niet installeert.. kun je het bestand nog downloaden

KIJK DBC ! dát is het punt waar jij en veel andere mensen instinken !
(zowiezo hoef ik niet meer naar cracks.am oid meer omdat ik nu craagle heb

dus DBC.. beste man ik kom nog steeds op die sites.. om te downloaden maar ik bezoek ze niet meer !

)
En zo kan ik nog uren doorlullen.. het is gewoon DBC dat jij niet weet om te gaan met de publiciteit dat IE heeft en dat veel spyware enz gericht zijn op IE omdat iedereen er gebruik van maakt.. maar als jij weet hoe je daar mee om moet gaan door simpelweg je verstand te gebruiken en te LEZEN ! (hoeveel mensen klikken zomaar ergens op?) hoef je geen alternatieve webbrowser te gebruiken
Het zou misschien eerlijk van je zijn om te zeggen:
Hoi, ik ben Frenkpie, en ik heb
1- m'n internet zó gemaakt dat ik minder/geen last heb van popups heb dan anderen dankzij de kennis die ik heb en zoveel anderen niet die wel klagen;
2- ik heb verder vrede met de reclame die ik zie, dat maakt mij niet uit, maar hij IS er wel
3- ik kom op een beperkt aantal sites en NIET op sites waar je programma's/MP3's en dergelijke kunt downloaden want daar zitten de spyware en virusjes
hoi, ik ben Frenkpie, en ik heb
1-niets aan m'n internet gedaan, alleen de popupblokker uitgezet, de beveiligingsniveau uitgezet en alle updates geïnstalleerd
2- ik zie reclame op websites die ik met FF ook zie
3- ik heb een aantal sites die ik elke dag bezoek. maar struin ook elke dag tientallen andere websites om informatie te winnen over school/sport/leuke software voor m'n pc.
Ik kom wél op sites waar je programma's en mp3's kunt downloaden. In de vorm van bittorrent. én ik maak gebruik van DC++ én limewire
Ik kan je zo een aantal adresjes geven waar je zonder scanner en adblocker in 1 keer volgegooid wordt met troep. Ik vind het dan ook getuigen van weinig eerlijkheid door te zeggen dat er met IE niks aan de hand is en je een goed programma niet moet wisselen.
ja tuurlijk zijn er websites die miss zomaar iets op je pc fl*kkeren zonder jouw toestemming te vragen. maar dat is dus illegaal want als ze iets op je pc zetten zonder jouw toestemming is dat strafbaar... en als je een active X programma moet installeren om de website te kunnen weergeven kunnen ze mij de pot op.. dan is t egwoon een bagger site