Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je gewoon OK klikt en active X niet installeert.. kun je het bestand nog downloaden KIJK DBC ! dát is het punt waar jij en veel andere mensen instinken !

DBC01 zei:Beste Frenk,
Er staan wederom zoveel zaken in je betoog dat het me simpelweg teveel is om alles weer recht te praten wat er krom aan is. 1 dingetje wil ik er toch even uitlichten.

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zijdelings betrokken bij de ontwikkeling, distributie en onderhoud van dat soort sites en fora ROFLOL dus ga nu niet beweren dat de schoenmaker niet weet hoe ie een schoen repareert!![]()
)Die wilde ik er even uitlichten want dat vond ik de mooiste bewering:
Dat ik in dingetjes als Active-X popupjes en dergelijke trap. Woeha! Het moet niet gekker worden. Graag nodig ik je uit op de Wok om eens normaal te discussieren waarbij we elkaar kunnen verbeteren als we 'poep' beweren want de ene keer zeg je dat je FF wel hebt getest en dan is het weer niet en dan weer wel.
Edit: Ik ben helemaal niet nerveus van de bekendheid etc die IE krijgt. Ik zeg alleen dat je een product dat já-ren-lang bekritiseert is vanwege de ontelbare bugs en gaten, dat achterloopt in layout en snelheid, je niet de hemel hoeft in te prijzen nu er een browser is die het de loef aftseekt op snelheid en gebruikersgemak. Desondanks ben ik wel zo eerlijk om te zeggen dat ik IE7 zeker naast FF ga zetten. Want onpartijdig conclusies trekken over producten is wat ik graag doe, zonder het één af te kraken en het ander de hemel in te prijzen.
Groetjes!![]()

leuk zo'n board.Frenkpie zei:Enigste voordeel aan ff is tabbed browsing imo.. verder is t nix beters dan IE 6.0
Dat tabbed browsing mis ik genees echt maar ik wacht wel op 7.0ipv een buggy FF
) en je start avant weer op dan opent hij netjes alle pagina's die je nog open had staan.. iets wat ik bij FF nog steeds mis.quote mij even waarin ik gezegd heb dat ik nog nooit FF getest heb
dank u !
DBC is helderziende geworden.. ik heb nooit gezegd dat ik maar één enkele versie getest heb
Je gaat weer poep beweren.. ja ik heb FF getest.. en t bevalt me gewoon niet.

DBC01 zei:Ik kan me er ook mee vermaken alleen wordt het wat minder interessant als je, zoals je bij de Brabant-discussie al eerder deed, mensen gaat betichten van 'uitgeluld' te zijn zodra ze niet meer op jouw lange betogen willen ingaan.

Ik moet gaan ploegen tusseen lappen tekst om alsnog eruit te gaan halen wat jij telkens wel dan weer niet beweert. Een voorbeeldje en dan kap ik met aanhalen want ik heb een hekel aan nalezen:
Daar komt ie kerel:
Om even later te zeggen:
Zo zie je maar. De ene keer dit beweren, de andere keer dat.

LEZEN DBC !! LEEZEN ! 
Als jij denkt dat discussieren met mij irl prblemen geeft met zaken als 'wat is er net nog gezegd' dan neem je toch eenscheidsrechter of bandrecorder mee lieverd. En als je mij te min vindt om irl mee te discussieren at all, waarom zou ik dan wel hier moeten discussieren? Je zegt eigenlijk heel duidelijk: Ik respecteer je totaal niet en op het web maak ik een veilige uitzondering voor je. Tja dat betekent gewoon dat ik sta te lullen tegen iemand die me eigenlijk de middelvinger opsteekt. En dat is niet wat ik beoog bij discussiepartners.

Je maakt volgens mij dezelfde 'grap' als bench een tijdje geleden: Hij zei ook dat ie nergens last van had en nooit een popup zag (dat bestáát niet met standaard IE) maar viavia kwam de aap uit de mouw: Meneer zag ze wel maar drukt ze vervolgens handmatig weg met ingestelde F-toetsen. Dus dat je ze niet krijgt is onzin, je haalt ze alleen zelf snel weg. Ik zeg altijd Frenk: discussieren is prima maar hou het wel eerlijk.

Mensen die jouw betoog lezen en begrijpen dat als je je IE popupblocker uit zet en je security uit zet, je ner-gens last van wat dan ook krijgt, die mensen vragen zich allemaal af wat voor kabouter er dan in je PC zit want dat is pertinent onwaar.

Dat is wat ik bedoel: Discussieer erop los, prima en interessant maar ga geen zaken beweren die gewoon te onzinnig zijn om te geloven. En wees es een kerel en kom es langs, gewoon gezellig vraag Bartp je Brabo-broer maar![]()
)
)DBC01 zei:Het kernpunt van alles is dat jij nadelen van FF opnoemt die dateren van vorig jaar ofzo.
ik zeg niet dat IE 100% waterdicht is (is imo onmogelijk). maar wel beter beveiligd dan FF omdat dat er al langer is.. maar doordat het al zo lang bestaat en zoveel gebruik wordt.. wordt het dus ook weer meer "aangevallen"... dus het ligt net aan je internet gedrag welke browser bij je past. 
"Zodra er een zwakke plek wordt ontdekt in onze software, zijn wij beter in het verhelpen van het gat dan Microsoft", aldus Tristan Nitot van Mozilla. Als voorbeeld noemt Nitot een gat dat 6 september werd ontdekt. "Op 9 september was er al een update", stelt Nitot tegenover CNet. "Microsoft daarentegen heeft deze maand zijn patchdag overgeslagen waardoor bepaalde zwakheden gewoon blijven. Zoiets zal bij ons niet gebeuren."
Nitot verwijst tevens naar Secunia. Dit beveiligingsbedrijf stelt dat de lekken in de software van Microsoft kritieker zijn dan die van Mozilla. In de periode van 2003 tot 2005 heeft Secunia 22 veiligheidswaarschuwingen geplaatst over Firefox die in de categorie 'minder kritiek' vallen. In dezelfde periode zijn er 85 gaten gerapporteerd over Internet Explorer die als 'erg kritiek' bestempeld worden. Nitot vergelijkt dit met lichamelijk letsel: "Wat heb je liever: een gebroken vinger of dat je hoofd er af gerukt wordt."
Wat betreft de wok:
Er is eerst een weekdagen-stemming geweest, toen zijn er data genoemd, en zelfs later is het opgeslitst in 2 data en ik geloof niet dat je aan ook maar één van die stemmingen hebt meegedaan. Jammer. Ik denk dat je best 1 van die 2 dagen wat vrij had kunnen maken (al zijn weegschaaltjes not allowed aan tafel)

organiseer het in Eindhoven ! dan ben ik wel van de partij
DBC01 zei:Die laatste zin zegt eigenlijk alles.
't Boerke wil de provincie niet uut en peinst er niet over verder te reizen dan de Grenzen Die hem Zo Lief zijn van het Brabantse land. Joh, verbreedt je horizon een beetje, kom ook eens ergens. Kijk als het om die andere zaken gaat kan ik het me voorstellen maar we konden verwachten dat er een 'geografische drempel' lag zal ik maar zeggen.
). enz enz.. dus ga niet lopen blaaten met je "blalala brabantse boer" Het krijgt zo wel een naam: 'Ze komen nooit tenzij je het naast hun deur organiseerd'. Ik heb zelf 4 uur en 30 minuten gereisd ( 2 keer 2 uur en een kwartier) om bij de BBQ te komen en terug naar huis. Ik denk dat je best wat mag 'doen' voor een meeting.

DBC01 zei:Jarenlang heeft IE liggen slapen bij de MS developers en als FF er niet was gekomen lag IE nou nog net zo diep in coma.

MrJ zei:
Echt niet hoor kerel. IE is continu doorontwikkeld in rap tempo hoor. Dat er geen mindblowing features bijkomen betekend niet dat de ontwikkeling van software stil staat. Veel dingen worden 'onder water' water verbeterd waardoor je misschien het gevoel kan hebben dat een ontwikkeling stil staat, maar dat hoeft dus niet altijd zo te zijn.
http://www.blooberry.com/indexdot/history/ie.htm
Microsoft announces that IE will no longer be released as a stand-alone browser, rather it will only be released with new operating system releases.
)