AndroidHealthClinic

Meest Androgeen

firedsoul

Competitive Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m83
Ik vroeg me af of iemand een lijstje ergens heeft van op een rij van meest androgene to minst androgene anabolen. Ik vroeg me ook af welke het meest androgeen is.

tren is het meest androgeen

• Topic Starter Topic Starter
Ok thanks maar heeft iemandje misschien nog een lijstje van meest androgeen tot minst?

weinig reacties zou verwachten dat je een paar mensen zou hebben hier die het wel weten ???

Niet zo ongeduldig. Het is zondagavond, sommige mensen schijnen een sociaal leven oid te hebben. ;)

Google al geprobeerd?

Anders zelf maar bijv. een lijstje maken aan de hand van bijv. Big Cat steroid profiles of Chemical Muscle Enhancement.

Laatst bewerkt:
MrJ zei:
Niet zo ongeduldig. Het is zondagavond, sommige mensen schijnen een sociaal leven oid te hebben. ;)

Google al geprobeerd?

hahaha zijn er forum mensen met een sociaal leven?? meteen bannen die gasten :p :D

younggod zei:
hahaha zijn er forum mensen met een sociaal leven?? meteen bannen die gasten :p :D

wahahaahah :D. Ja ik heb idd op google gezocht maar ik vind sommige dingen nogal onduidelijk. Zo hoor dat oxy heel erg androgeen is op de ene website en Big cat zegt weer juist dat het mild androgeen is...

Was ik ook benieuwd naar.

Ja ik kan der niet in mr j!

geen rechten ???

bij het kijken naar de mate van androgene binding moet je idd wel onderscheidt maken in het weefsel.

doordat er vaak niet bij vermeld staat (o.a in Big Cat's profiles) om welke androgene receptor het gaat, ontstaat vaak onduidelijkheid.....

daar is hier ook al menig discussie over geweest

MrJ zei:
Wow, dit is precies wat je zoekt: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=10412

Staat alleen in het Elite forum. Stukje van Big Cat genaamd "De relatieve affiniteit van steroiden voor de androgene receptor in spierweefsel.".

:spam:

Ik heb zelf niet zo'n last van dbol als we het over androgeen hebben. Deca niet. Winstrol zeggen ze van niet maar ik kreeg overal puisten en een hele vette huid en dat is een van de androgene bijwerkingen.

Zou met deca kuren als je geen androgene bijwerkingen wil (en 2 maanden impotent wil zijn)

grote voordeel van deca is dat het niet omgezet wordt naar DHT, maar naar DHN, waardoor je veel(!) minder androgene side-effects hebt.
maargoed, DHT is toch wel onmisbaar, dus ik zou nooit met alleen deca kuren.

primobolan zou ook een optie kunnen zijn; wordt omgezet naar DHB;minder androgene side-effects dan bv. testosteron (DHT).

Heb een keer ergens zo'n lijstje gezien, maar weet niet meer waar. zou kunnen dat het hier was: www.ergogenics.org. sowieso veel goeie info daar vind ik zelf. Voor zover ik weet is Oxy WEL een van de meest androgene middelen. samen met masteron en nog een paar. boldenone, Dbol en winstrol e.d. zitten ergens in het midden, tot licht. de minst androgene zijn anavar en deca volgens mij. misschien ka je er iets mee

Oxy zwaar androgeen? O?

Terug
Naar boven