Jij leest mij als 'n open boek Henk.. Iedereen hier pochen met gear van de Chinees. Dus ik daar naar toe, zweet droop onder m'n oksels vandaan. Kom daar binnen, en ik vraag om "olie" (codewoord hé, je weet hoe dat gaat), en die kerel maar schaapachtig kijken, dus ik herhaal nog een keer "olie", en maakte er een soort van halve front double biceps van. Had ik dus niet moeten doen hé, volgens mij hebben ze daarna drie uur moeten dweilen om die stank weg te krijgen. Desalniettemin liep die naar achter, haalde daar een fles olie, 8 euro, sambal bij? Ik gaf hem vijf euro en zei "nee bedankt, de rest mag je houden". Ik keihard naar huis gerend, onderweg op station wat naalden gehaald, en nu al twee weken aan het injecteren. Niks geen gainz hè, en branden dat m'n billen doen. De dokter had het over een abscess ter grote van een golfbal, en iets met seksueel overdraagbare ziektes. Daarna kregen we ruzie over mijn beenverleng operatie.
Schei toch uit met die onzinnige "iedereen is welkom" mentaliteit. Dat is leuk op het schoolplein, niet als je over de gezondheid van anderen praat. En wie ben jij om te bepalen wat het beste is om in zo'n geval te doen, op welke feiten baseer je dat, of maak je die ook op basis van wat assumpties en wat die kerel gepost heeft?