MuscleMeat

TEST E only cycle

Het enige wat je hier bereikt Perzik is dat TS het forum zal verlaten zonder enige extra kennis/info, en dus met 0 extra info zit. TS stelt een beleefde vraag. Hij doet dus wat je verlangt: zoeken naar info.
Normaal gezien zou hij deze hier toch moeten vinden of op zijn minst op weg geholpen moeten kunnen worden?

Schei toch uit met die onzinnige "iedereen is welkom" mentaliteit. Dat is leuk op het schoolplein, niet als je over de gezondheid van anderen praat. En wie ben jij om te bepalen wat het beste is om in zo'n geval te doen, op welke feiten baseer je dat, of maak je die ook op basis van wat assumpties en wat die kerel gepost heeft?
Zodoende kan je allerlei soorten misbruik wel normalizeren kerel. Het zou TS sierem om zich goed in te lezen, hard te trainen, veel Chinees eten, en alle nodige vooronderzoeken laten doen voordat 'ie met naalden gaat spelen.

Onnodig AAS gebruiken is wel oké, maar dit dan weer niet? Ik maar denken dat dit een inclusieve pony club is.

Ga jij op ander fora ook zo de held uithangen? Of is dat enkel hier?

Dat kan, maar dat is een assumptie, en van @CerebralGains mogen we geen aannames maken.

Ik ga ook eens een assumptie maken (leuk hé): ik denk dat jij vooral anderen ook wil tegenhouden om te groeien omdat je dan nog harder gaat achterlopen met je gemiddelde fysiek.
Je kan het niet verkroppen dat je zelf je natuurlijke potentieel maar niet lijkt te bereiken en gaat dan tegen andere zeggen dat ze zéker nog niet op hun genetische potentieel zitten, want als die beginnen kuren worden ze misschien wel nog groter.

Het enige wat je hier bereikt Perzik is dat TS het forum zal verlaten zonder enige extra kennis/info, en dus met 0 extra info zit. TS stelt een beleefde vraag. Hij doet dus wat je verlangt: zoeken naar info.
Normaal gezien zou hij deze hier toch moeten vinden of op zijn minst op weg geholpen moeten kunnen worden?
De vragen die TS stelt zijn al talloze keren behandeld, er zijn zelfs aparte subforums voor gemaakt
https://forum.bodybuilding.nl/fora/leerzame-stickys-discussies-en-artikels.65/ en https://forum.bodybuilding.nl/fora/nakuren.424. Als TS echt zoekende naar info zou zijn, had 'ie die allang kunnen vinden.
Ga jij op ander fora ook zo de held uithangen? Of is dat enkel hier?

Ik ga ook eens een assumptie maken (leuk hé): ik denk dat jij vooral anderen ook wil tegenhouden om te groeien omdat je dan nog harder gaat achterlopen met je gemiddelde fysiek.
Je kan het niet verkroppen dat je zelf je natuurlijke potentieel maar niet lijkt te bereiken en gaat dan tegen andere zeggen dat ze zéker nog niet op hun genetische potentieel zitten, want als die beginnen kuren worden ze misschien wel nog groter.
Ben je nu aan het projecteren? Vgm kan jij je natuurlijke potentie niet waarmaken, jij zit aan de aas, ik niet.

De vragen die TS stelt zijn al talloze keren behandeld, er zijn zelfs aparte subforums voor gemaakt
https://forum.bodybuilding.nl/fora/leerzame-stickys-discussies-en-artikels.65/ en https://forum.bodybuilding.nl/fora/nakuren.424. Als TS echt zoekende naar info zou zijn, had 'ie die allang kunnen vinden.

Ben je nu aan het projecteren? Vgm kan jij je natuurlijke potentie niet waarmaken, jij zit aan de aas, ik niet.
Was het dan zoveel moeite om die linkjes even te posten en hem wat wegwijs te maken op het forum?
Of gaf het je meer voldoening om hem even te kakken te zetten?

Was het dan zoveel moeite om die linkjes even te posten en hem wat wegwijs te maken op het forum?
Of gaf het je meer voldoening om hem even te kakken te zetten?
Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden, als ik in al mijn mediocrity zo'n zelfde topic als TS zou aanmaken met de statement dat ik ga kuren zou ik niet gepampert willen worden.
Ik heb meer dan 10 jaar natty ervaring en heb als natural op het podium van het Belgisch Kampioenschap gestaan. Oeps.
Je laat wel een hoop informatie achterwege, doe je dat expres?

Dus ik daar naar toe, zweet droop onder m'n oksels vandaan. Kom daar binnen, en ik vraag om "olie" (codewoord hé, je weet hoe dat gaat), en die kerel maar schaapachtig kijken, dus ik herhaal nog een keer "olie", en maakte er een soort van halve front double biceps van. Had ik dus niet moeten doen hé, volgens mij hebben ze daarna drie uur moeten dweilen om die stank weg te krijgen. Desalniettemin liep die naar achter, haalde daar een fles olie, 8 euro, sambal bij? Ik gaf hem vijf euro en zei "nee bedankt, de rest mag je houden". Ik keihard naar huis gerend, onderweg op station wat naalden gehaald, en nu al twee weken aan het injecteren. Niks geen gainz hè, en branden dat m'n billen doen. De dokter had het over een abscess ter grote van een golfbal, en iets met seksueel overdraagbare ziektes. Daarna kregen we ruzie over mijn beenverleng operatie.
Jij weet het wel te verkopen. Denk dat ik de naald er ook maar in beuk dan.

Wereldwijde statistieken zijn niet heel relevant voor west Europeanen, de gemiddelde west Europeaanse man is 1m77, en de gemiddelde noord Europeaanse man 1m79. In Nederland en België liggen die gemiddelden nog hoger, dus ook met 1m75 en met mijn glorieuze 1m73 ben je een klein opdondertje. Ik kan goed kan inschatten hoe iemand van die lengte en dat gewicht eruit ziet, omdat ik dezelfde stats heb. TS zal er vast niet slecht bij staan, maar bij lange na niet goed genoeg om aan de AAS te beginnen. Als 'ie 'n echte (genetische) schoonheid zou zijn, zou die al meer gewogen hebben, en als 'ie een zogenaamde hyper responder is dan tekent hij voor een sporters hart en misschien wel een vroege dood.
TS verkondigd zonder twijfel dat 'ie gaat kuren, en toont met zijn vragen aan dat zelfs de basis aan kennis nog ontbreekt. Hij stelt geen vragen over bloedonderzoek, hartfilmpje of andere preventie technieken, en verteld niks over z'n geschiedenis, training en ambities in de sport. Tevens merk ik op dat er in dit topic er geen enkele "grootgebruiker" TS onder de vleugels neemt, dat zegt ook wel wat. Al met voor mij genoeg redenen om TS een eigenwijze drol te vinden, die zonder kennis van zaken z'n eigen leven verder gaat verpesten, en zodoende heb ik ook gereageerd.

Gemiddelde
ChatGPT zei:
"Gemiddeld" betekent in dit geval de gemiddelde (ofwel: gemiddelde) lengte, oftewel het rekenkundig gemiddelde van alle lengtes in een bepaalde populatie.

Hoeveel % zit onder de gemiddelde lengte?

Bij een normale verdeling (zoals lengte meestal verdeeld is) geldt:

Ongeveer 50% van de mannen zit onder de gemiddelde lengte.

Ongeveer 50% zit erboven.

Maar dit betekent niet dat de verdeling perfect symmetrisch is. In sommige populaties kunnen er meer mensen net onder of boven het gemiddelde zitten, waardoor de verdeling iets kan afwijken.

Wil je weten hoe de lengtes precies verdeeld zijn, dan kijk je naar de mediaan (de lengte waarbij 50% van de mensen eronder zit) en de standaarddeviatie (die aangeeft hoe verspreid de lengtes zijn rond het gemiddelde).

Mediaanlengte
ChatGPT zei:
De mediaanlengte van mannen in België en Nederland is ongeveer:

Nederland: ca. 182 cm

België: ca. 176 cm

Wat betekent dit?

In Nederland is 50% van de mannen kleiner dan 182 cm en 50% groter.

In België geldt hetzelfde voor 176 cm.

De mediaan ligt vaak dicht bij het gemiddelde, maar als er veel uitzonderlijk lange of korte mensen zijn, kan het iets afwijken. In Nederland is de verdeling relatief normaal, dus de mediaan en het gemiddelde liggen dicht bij elkaar.

Standaarddeviatie
ChatGPT zei:
De standaarddeviatie van mannelijke lengte in Nederland en België ligt meestal rond de 6 tot 7 cm. Dit betekent dat ongeveer:

68% van de mannen binnen ±6-7 cm van het gemiddelde valt.

95% van de mannen binnen ±12-14 cm van het gemiddelde valt.

Concreet:

Voor Nederlandse mannen (gemiddeld ~183 cm, mediaan ~182 cm, standaarddeviatie ~7 cm):

68% is tussen 176 cm en 190 cm.

95% is tussen 169 cm en 197 cm.

Voor Belgische mannen (gemiddeld ~176 cm, mediaan ~176 cm, standaarddeviatie ~6 cm):

68% is tussen 170 cm en 182 cm.

95% is tussen 164 cm en 188 cm.

Dus als je boven de 190 cm in Nederland of boven de 182 cm in België bent, zit je al in de langere groep! En als je onder de 170 cm in Nederland of onder de 164 cm in België zit, behoor je tot de kortere groep.

Vergeleken met 1m75
ChatGPT zei:
Om de kans te berekenen dat een man in Nederland of België een bepaalde lengte heeft, gebruiken we de normale verdeling.

Laten we aannemen dat:

Nederland: Gemiddelde = 183 cm, standaarddeviatie = 7 cm

België: Gemiddelde = 176 cm, standaarddeviatie = 6 cm

Voor een man met een lengte van 1m75:

In Nederland: Ongeveer 12,7% van de mannen is kleiner dan 175 cm.

In België: Ongeveer 43,4% van de mannen is kleiner dan 175 cm.

In Nederland: Ongeveer 87,3% van de mannen is groter dan 175 cm.

In België: Ongeveer 56,6% van de mannen is groter dan 175 cm.

Dus in Nederland ben je met 175 cm korter dan de meeste mannen, terwijl je in België vrij gemiddeld bent.

Percentage mannen 1m75
chatgpt zei:
Het percentage mannen met een lengte van 1m75 is ongeveer:

Nederland: ~2,97%

België: ~6,56%

In België komt 1m75 dus vaker voor dan in Nederland, waar het onder het gemiddelde ligt.

Verhuizen is altijd een optie als dat gemiddelde belangrijk is
ChatGPT zei:
Een lengte van 1m75 ligt boven het gemiddelde in veel landen, vooral in Azië, Latijns-Amerika en delen van Afrika. Hier zijn enkele voorbeelden waar de gemiddelde man kleiner dan 175 cm is:

Azië

Indonesië: ~164 cm

Filipijnen: ~165 cm

Vietnam: ~168 cm

China: ~172 cm

India: ~166 cm

Japan: ~171 cm

Zuid-Korea: ~174 cm

Latijns-Amerika

Peru: ~165 cm

Colombia: ~170 cm

Mexico: ~169 cm

Guatemala: ~164 cm

Afrika

Nigeria: ~167 cm

Ethiopië: ~169 cm

Zuid-Afrika: ~169 cm

Europa

De meeste Europese landen hebben een gemiddelde boven 175 cm, behalve sommige Zuid-Europese landen:

Portugal: ~174 cm

Spanje: ~174 cm

In deze landen zou een man van 1m75 langer dan gemiddeld zijn.

Laatst bewerkt:
Niks mis met de olie vd chinees hoor 😂
Dat ik de naalden van mijn buurthuis recycle wilt ook niet gelijk zeggen dat ik een soa krijg toch?

Had je niet gewoon een berichtje kunnen neerzetten met vragen over de ambities etc ipv ragen als een gefrustreerd mannetje @Perzik ? Je komt nu nogal over als een kl***zak ipv iemand die hem wilt helpen.

Mijn advies:
400mg klinkt prima, maar heb je de rest op orde? Zo niet: niet beginnen tot je alles op orde hebt 🫶

Dus jij bent met die stats wel goed op weg om je natuurlijke potentie waar te maken? 29 jaar oud en je stage weight zou net 60kg zijn mocht je een prep doen, maar hier wel moraalridder spelen voor iemand die zichzelf probeert in te lezen voor deze grote beslissing (Waarmee hij al voorloopt op het overgrote deel van AAS gebruikers)

Terug
Naar boven