Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
wat is wat vitaminen betreft het beste fruit om te nemen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is mij altijd verteld dat een kiwi bv. meer vitamines bevat dan een mandarijntje.
Hoe en wat? Dat blijf ik je verschuldigd.
SC
Je hebt zoiets gehoord daarom doe je het gewoon? (zonder naar een bron te vragen)Ik las dan laatst weer iets in de trand dat kiwi's eiwitten zouden afbreken? Heb sindsdien ook geen kiwi meer aangeraakt. Ik hou het zelf het liefst bij bananen en sinasappelen.
Ik las dan laatst weer iets in de trand dat kiwi's eiwitten zouden afbreken? Heb sindsdien ook geen kiwi meer aangeraakt. Ik hou het zelf het liefst bij bananen en sinasappelen.
Kiwi's bevatten net zoals ananas "bromaline", bromaline is een enzym dat ervoor zorgt dat eiwitten uit voeding beter verteerd en opgenomen worden. Als je lichaam eiwitten verteert dan breek het lichaam ze af en gebruikt ze al die kleine stukjes (aminozuren) voor spiergroei en andere zaken. Bromaline helpt hierbij.
Bromaline is dus iets positiefs voor een bodybuilder.
Thanks!
Ananas en kiwi dus regelmatig (elke dag?) eten.
wat is wat vitaminen betreft het beste fruit om te nemen?
een fruitmand.
(waarom kiezen voor 1 als je ook kunt varieren... ananas bevat nu eenmaal andere stoffen dan druiven)