Fitness Seller

meet in Valkenswaard

Peiling Peiling datum meet

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
have fun bro's en drink er een op mij, kwou echt dat ik dr bij kan zijn maar maak het alleen moeilijk voor mezelf zo :(:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
ik haak af jongens... ik heb iets anders waardoor ik niet kan komen... gooi mijn bijdrage maar in de drinkpot...

jammer maar goed... ik heb iets anders wat ik niet kan of zeg maar wil missen... ;)

dat is jammer Rene maar ga er maar van uit dat je bijdrage goed besteed gaat worden:klink:

enne Jonko er zijn hier geen fatsoenlijke gyms in de buurt dus dat gaat niets worden :D gewoon het idee van Ries volgen dat is beter.

nog iets meer dan een weekje!!! :D :D

dat is jammer Rene maar ga er maar van uit dat je bijdrage goed besteed gaat worden:klink:

enne Jonko er zijn hier geen fatsoenlijke gyms in de buurt dus dat gaat niets worden :D gewoon het idee van Ries volgen dat is beter.

zal vast toch wel iets zijn in de regio? paar km boeit niet ^^

kevin wilt ook wel zegt ie :D

zal vast toch wel iets zijn in de regio? paar km boeit niet ^^

kevin wilt ook wel zegt ie :D

Rukker!!!!!:roflol:

Moet eerst naar een communie toe, zina kan nie want ze moet werken en kan niets anders doen dan nakomen.

Etentje op communie is rond 6u, kleine wegbrengen etc..etc...Dat gaat wel ff duren jacky.:(

Anders kom ik na met sanca, kan ie me weer volgen, of iig proberen:roflol:Was vorige keer beetje verkeerd gelopen op de terugweg he kerel...:D

goedzo, niet mee wokken, ook wij willen wat te eten.....

kom maar mee stappen iig

Yo Own je moet zeker gaan komen man, zelfs ik ben aanwezig :p

• #1.709
na komen is ook een optie hahaha tja Sanca komt ook na en of ie je deze keer kan volgen weet ik niet...

Rene, p*ssy!!
Wat een afhakers weer.

Ach we drinken er wel een paar:D

Jeetje, 't worden er wel steeds minder zo. :(

:roflol: Jammer dat sommigen niet kunnen maar heb er alsnog goede zin in. Hopelijk ben ik weer beter :D

goedzo, niet mee wokken, ook wij willen wat te eten.....

kom maar mee stappen iig

Hahaha, niet mokken jonge....lekker wokken!!!!Veel krijg ik toch nie naar binnen man, sta op 7% en mn maag is nog even klein als een tennisbal hahaha.

Yo Own je moet zeker gaan komen man, zelfs ik ben aanwezig :p

Regel jij chicks dan:rolleyes::D

na komen is ook een optie hahaha tja Sanca komt ook na en of ie je deze keer kan volgen weet ik niet...

Komt goed bro, anders leg ik hem wel op sleeptouw hahaha.

Jonko,

anders trainen we die zaterdag van te voren ff bij FF:D
Als je in Nijmegen bent dan.

Jonko,

anders trainen we die zaterdag van te voren ff bij FF:D
Als je in Nijmegen bent dan.

:D moeten nog even kijken hoe we dat weekend gaan regelen ja...
en als er samen getraind zou worden stel ik wel andere locatie voor dan FF :p
moet trouwens ook eens kijken wat er op et programma staat dat weekend...

Rukker!!!!!:roflol:

Moet eerst naar een communie toe, zina kan nie want ze moet werken en kan niets anders doen dan nakomen.

Etentje op communie is rond 6u, kleine wegbrengen etc..etc...Dat gaat wel ff duren jacky.:(

Anders kom ik na met sanca, kan ie me weer volgen, of iig proberen:roflol:Was vorige keer beetje verkeerd gelopen op de terugweg he kerel...:D

b*ch :roflol:

Wat waren nu ook weer precies de plannen en de uren?

• #1.720
pffff Sanca kijk eens in de eerste post misschien dat dan iets duidelijk word whahahahaha

Terug
Naar boven