- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik haak af jongens... ik heb iets anders waardoor ik niet kan komen... gooi mijn bijdrage maar in de drinkpot...
jammer maar goed... ik heb iets anders wat ik niet kan of zeg maar wil missen...![]()

gewoon het idee van Ries volgen dat is beter.dat is jammer Rene maar ga er maar van uit dat je bijdrage goed besteed gaat worden
enne Jonko er zijn hier geen fatsoenlijke gyms in de buurt dus dat gaat niets wordengewoon het idee van Ries volgen dat is beter.

zal vast toch wel iets zijn in de regio? paar km boeit niet ^^
kevin wilt ook wel zegt ie![]()

Was vorige keer beetje verkeerd gelopen op de terugweg he kerel...

Ik zal de aankomende week wat beter eten. Lijkt de ruimte weer wat gevulder![]()

goedzo, niet mee wokken, ook wij willen wat te eten.....
kom maar mee stappen iig
Yo Own je moet zeker gaan komen man, zelfs ik ben aanwezig![]()

na komen is ook een optie hahaha tja Sanca komt ook na en of ie je deze keer kan volgen weet ik niet...
Jonko,
anders trainen we die zaterdag van te voren ff bij FF
Als je in Nijmegen bent dan.
moeten nog even kijken hoe we dat weekend gaan regelen ja...
Rukker!!!!!
Moet eerst naar een communie toe, zina kan nie want ze moet werken en kan niets anders doen dan nakomen.
Etentje op communie is rond 6u, kleine wegbrengen etc..etc...Dat gaat wel ff duren jacky.
Anders kom ik na met sanca, kan ie me weer volgen, of iig proberenWas vorige keer beetje verkeerd gelopen op de terugweg he kerel...
![]()