- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tja dan zal ik maar nie komen he ik ben nie van daar ..ik versta da zelfs nie da taaltje en wa is den datum roxxe want da buitenlands van au da verstoa ik nie

dus 11 oktober, om 18u30 aan de st george (café)
te vinden op
http://maps.google.com/maps?saddr=S...50.948748,3.131973&spn=0.004015,0.011373&z=17
ligt op een skete van het station van roeselare
dan gaan we goe boefen in de bon vivant, goed restaurant dat ernaast ligt, menus rond de 20 euro maar dan krijg je echt deftige stukken vlees of vis of pastas
wat zal dat geven.we kunne eerst nog halfuurke "vergadere" in de st-george en dan gaan ete, ge kunt altijd nog bestelle dan
hoeveel man/vrouw kome er nu?
, jaammer, is nochtans interessant enekle mensen in real te leren kennen, en ik woon dicht bij Roeselare ( Staden)ge kunt ook gewoon halfuurke kome naar de st george ervoor?is jammer dat het een zaterdagavond is, dan heeft de vrouw liever dat we samen iets doen, k zou zeggen k breng de vrouw en de zoon mee, maar k denk niet dat de vrouw zich zou amuseren als het heel de tijd over BB gaat, jaammer, is nochtans interessant enekle mensen in real te leren kennen, en ik woon dicht bij Roeselare ( Staden)
Er zitten hier ook enkele gasten op het forum die in het sportstadion trainen, k ga es horen of zij zin hebben
ik ga er enkel de vrijdagavond, nee ik weet niet of ik je broer er al gezien hebge kunt ook gewoon halfuurke kome naar de st george ervoor?
en btw ge zult m'n broer misschien al kennen, 18jarig beest (zie pics)