AndroidHealthClinic

Meeting vo westvloamingen

Ik woon in roeselare maar weet niet echt of ik zou afkomen... tussen al die monsters :p

tja dan zal ik maar nie komen he ik ben nie van daar ..ik versta da zelfs nie da taaltje en wa is den datum roxxe want da buitenlands van au da verstoa ik nie

• Topic Starter Topic Starter
den 11den oktober jacky, kom maar af ;)

dan al dat is kort dag en dat is in Roeselare dan te doen??
ja dus eens even kijken hoe ver dat fietsen is och is maar een 200 km van hier af
zal wel eens vergadering gaan houden hier ..

yoyoyo de west vloanderingen!
rond welk uur zou dit georganiseerd worden? Ik zou kunnen komen, maar dan wel wellicht naar de avond toe, want moet tijdens de dag werken tot 18.30u
ben het niet zeker, maar zal wel 90% zo zijn.

En ben met auto, woon in Ruddervoorde, dus half uurtje rijden voor me.
Lijkt me wel leuk.

Enkel niet lachen met mij dat ik terug ecto ben he :(
:d

van 83 naar 70 kg :(

Datum, plek en uur? En k zal zien of k kan komen.

dus 11 oktober, om 18u30 aan de st george (café)

te vinden op

http://maps.google.com/maps?saddr=S...50.948748,3.131973&spn=0.004015,0.011373&z=17

ligt op een skete van het station van roeselare

dan gaan we goe boefen in de bon vivant, goed restaurant dat ernaast ligt, menus rond de 20 euro maar dan krijg je echt deftige stukken vlees of vis of pastas

Moest dat een uurtje later kunnen, kan ik zeker en vast. Djeezz dat zal raar worden, gedropt worden aan een tafel vol onbekenden infeite :) wat zal dat geven.

we kunne eerst nog halfuurke "vergadere" in de st-george en dan gaan ete, ge kunt altijd nog bestelle dan

hoeveel man/vrouw kome er nu?

we kunne eerst nog halfuurke "vergadere" in de st-george en dan gaan ete, ge kunt altijd nog bestelle dan

hoeveel man/vrouw kome er nu?

Ja idd, wat dutchbodybuilding vergaderen. Over koetjes en kalfjes, borst en billen, anaal kabaal en deepthroath geweld, en andere leuke onderwerpen die momenteel erg in opspraak zijn op het gigantische wonderforum van dutchbodybuilding.

Dan doaders serieus woagewied open meugn stoan, dan de biln te stief zin voa ip de renne te zitn, de blaffeteuren open, zunne en steak ip me talore beinst dak kun genietn van wuvvevertier!

Dat is snel geregeld, de vorige Belgenmeeting had vier topics nodig ofzo. :p

Ik probeer er ook bij te zijn:D

ff lijstje gemaakt in de beginpost

ik wil ook komen!

is jammer dat het een zaterdagavond is, dan heeft de vrouw liever dat we samen iets doen, k zou zeggen k breng de vrouw en de zoon mee, maar k denk niet dat de vrouw zich zou amuseren als het heel de tijd over BB gaat :), jaammer, is nochtans interessant enekle mensen in real te leren kennen, en ik woon dicht bij Roeselare ( Staden)
Er zitten hier ook enkele gasten op het forum die in het sportstadion trainen, k ga es horen of zij zin hebben

is jammer dat het een zaterdagavond is, dan heeft de vrouw liever dat we samen iets doen, k zou zeggen k breng de vrouw en de zoon mee, maar k denk niet dat de vrouw zich zou amuseren als het heel de tijd over BB gaat :), jaammer, is nochtans interessant enekle mensen in real te leren kennen, en ik woon dicht bij Roeselare ( Staden)
Er zitten hier ook enkele gasten op het forum die in het sportstadion trainen, k ga es horen of zij zin hebben
ge kunt ook gewoon halfuurke kome naar de st george ervoor?

en btw ge zult m'n broer misschien al kennen, 18jarig beest (zie pics)

moet jammergenoeg werken die dag

Terug
Naar boven