MuscleMeat

Meeting vo westvloamingen

done :P

Ik beloof plechtig dat ik kom ;) :D

Laatst bewerkt:
mhr en sepiroth komen toch ook? Hebben zij nog niet bevestigd? ;)

Ok hierbij mijn bevestiging dat ik jammergenoeg niet kan komen. Er is nogal laat op weg iets belangrijkers tussen gekomen waarbij ik na mijn werk naartoe moet.
Sorry gasten!

volgende keer hopelijk!

• Topic Starter Topic Starter
pff allemaal ectopussys die niet willen afkomen :rolleyes:

olé, we zijn dus met vier :o

Hopelijk komen mhr team en Sepirothsnake nog? ;) Sepiroth zei dat mhr team nog moest toestemmen, mss komt Sepiroth alleen?

Mijn laatste trein vertrekt al om 22u in Roeselare dus ik ga de eerste trein in de vroege morgen moeten nemen om 6u tenzij iemand me wil voeren naar Bruhhe :D

Tot morgen! Doet er iemand een fototoestel mee? ;)

ja, dan laten ze best nu iets weten aangezien het toch om een reservatie gaat

no pics of me, heb geen zin om nog met m'n smoel op het internet te staan :P

Met z'n vieren? :p Wat stom, maar laat wel weten hoe het was. :D

dus die meet is aan de gang met 4 personen....

Zo, ik ben net terug van de mini-meeting :cool: We waren inderdaad maar met vier (Roxxe, Roxxe's broer, Powerjunkie, ik) maar dat was voor ons geen probleem. In een kleine groep kan je makkelijk een gesprek voeren hé ;)

Rond 19u30 zijn we eerst iets gaan drinken in een cafétje, het was toen nog vrij rustig. Daarna gaan eten in de Bon Vivant, gezellig restaurantje, niet duur en lekker eten :thumbup: Alle vier hebben we uiteraard steak besteld :D Daarna nog een paar danscafés afgegaan en op een terrasje gezeten.

Bedankt aan Roxxe, roxxe's broer en aan Powerjunkie voor de leuke avond! :)
En ik kan je nu al zeggen dat ik binnekort een meeting zal organiseren in Brugge waar er getrained, gegeten en gedronken zal worden!

En nu mn kwark verder opeten ;)

hehe, goed thuisgeraakt van een geslaagde avond :D

Michiel heeft het verloop hierboven al geschetst... lekker gegeten en daarna nog een leuk stapje gezet... denk dat Roxxe en broeder nu nog aan de toog hangen want die zijn nog wat gebleven

Roeselare is een gezellig stadje met veel mooie single chicks met lekkere kontjes, dat heb ik dan weer gezien :P

de afwezigen hadden ongelijk, de volgende keer dus ook afkomen gasten !

• Topic Starter Topic Starter
ben eindelijk ook thuisgeraakt ^^

voor ons was het gewoon te ver rijden ...

Mooi uur om thuis te komen roxxe :D

Terug
Naar boven