Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat MJ betreft is het geen vergelijking maar om aan te tonen dat mensen serieus raar kunnen gaan doen door een foute opvoeding.Zelfmoord plegen, jezelf verwonden, fimpjes op youtube waarin je je broertjes tegen een elecktrische draad laat springen, en een klein kind zo brutaal vermoorden zijn toch symptonen van een geesteszieken. Totaal niet te vergelijken met normaal probleemgedrag.
En Michael J hiermee vergelijkenDat was een weirdo die bij mijn weten geen brutale moorden heeft gepleegd.
Echt een voorbeeldgezin, en haar voogd heeft blijkbaar ook nooit ingegrepen toen ze de eerste tekenen van abnormaal gedrag ging vertonen. Dit is duidelijk een geval van slechte opvoeding, als gevolg daarvan uit de hand gelopen emo gedrag, als gevolg daarvan compleet psycho worden.Her mother Michelle Bustamante has a history of drug and alcohol charges and her father Ceasar Bustamante is serving several more years in a Missouri prison on assault charges.
Wat MJ betreft is het geen vergelijking maar om aan te tonen dat mensen serieus raar kunnen gaan doen door een foute opvoeding.
'Normaal probleemgedrag'? Jij denkt serieus dat door een slechte opvoeding je niet héél erg abnormaal kan gaan doen, inclusief verkrachten en moorden?
Dit zijn de feiten:
Echt een voorbeeldgezin, en haar voogd heeft blijkbaar ook nooit ingegrepen toen ze de eerste tekenen van abnormaal gedrag ging vertonen. Dit is duidelijk een geval van slechte opvoeding, als gevolg daarvan uit de hand gelopen emo gedrag, als gevolg daarvan compleet psycho worden.
Wat natuurlijk niet uitsluit dat ze ook een aangeboren afwijking kan hebben.
1) Hoe weet jij dat sniperx een goede opvoeding heeft gehad? 2) ik heb nooit iets anders beweert maar in veel (de meeste) gevallen gaat het wel al mis bij de opvoeding.zelfs bij een goede opvoeding kunnen mensen heel erg abnormaal gaan doen, kijk maar naar sniperx
1) Hoe weet jij dat sniperx een goede opvoeding heeft gehad? 2) ik heb nooit iets anders beweert maar in veel (de meeste) gevallen gaat het wel al mis bij de opvoeding.

Wat MJ betreft is het geen vergelijking maar om aan te tonen dat mensen serieus raar kunnen gaan doen door een foute opvoeding.
'Normaal probleemgedrag'? Jij denkt serieus dat door een slechte opvoeding je niet héél erg abnormaal kan gaan doen, inclusief verkrachten en moorden?
Dit zijn de feiten:
Echt een voorbeeldgezin, en haar voogd heeft blijkbaar ook nooit ingegrepen toen ze de eerste tekenen van abnormaal gedrag ging vertonen. Dit is duidelijk een geval van slechte opvoeding, als gevolg daarvan uit de hand gelopen emo gedrag, als gevolg daarvan compleet psycho worden.
Wat natuurlijk niet uitsluit dat ze ook een aangeboren afwijking kan hebben.
Erg pavlov, john locke(tabula rasa)-aanhang, Grote T.1) Hoe weet jij dat sniperx een goede opvoeding heeft gehad? 2) ik heb nooit iets anders beweert maar in veel (de meeste) gevallen gaat het wel al mis bij de opvoeding.
Vorig jaar postte ze een bizar fimpje op YouTube. Daarin is te zien hoe ze zichzelf opzettelijk tegen een elektrisch geladen hek gooit,
Zelfs als jij niet gelooft in het psychisch effect van een minder dan optimale tot uiterst slechte opvoeding, dan nog is het in dit geval duidelijk dat de grootouders onvoldoende in staat waren om tijdig in te grijpen (bepaalde fysieke en geestelijke veranderingen waar te nemen en dit te erkennen als gevaarlijk). Mij maak je nooit wijs dat een kind van 15 die in deze mate veranderd bij een verstandige en oplettende ouder/voogd geen vraagtekens doet rijzen en wellicht psychologische hulp doet inschakelen.Erg pavlov, john locke(tabula rasa)-aanhang, Grote T.
De tabula rasa-gedachtegang is allang outdated. Natuurlijk was d'r opvoeding geen zoals die van een prinsesje maar je maakt alsnog je eigen keuzes. Ik had ook geen opvoeding en ken nog een aantal mensen die een gare jeugd hadden maar die plegen toch ook geen moorden? Ik denk wel dat haar gedrag en haar neiging tot moorden tot op zekere hoogte te controleren was maar zo'n neiging en zulke dwanggedachtes zijn niet altijd te verhelpen zonder medicijnen en intensieve therapie.
Kom op zeg ze houd gewoon even het strikdraad vast.!De advocaat van Alyssa Bustamante wil haar echter onmiddellijk laten opnemen in een psychiatrische kliniek. Dat ze mentaal ziek is, blijkt ook uit het onderzoek. In 2007 probeerde ze al zelfmoord te plegen. Ze werd behandeld voor een depressie en zelfverminking met een mes. Ook op internet draaide ze door. Vorig jaar postte ze een bizar fimpje op YouTube. Daarin is te zien hoe ze zichzelf opzettelijk tegen een elektrisch geladen hek gooit, waarna ze haar twee jongere broertjes dwingt hetzelfde te doen. In haar (ondertussen verwijderd) profiel op YouTube vulde Bustamante in bij hobby's: "Mensen vermoorden en snijwonden toebrengen". Het leek op een overdrijving van een tiener, maar helaas voegde ze de daad bij het woord.
Putten gegraven
Aan een agent bekende ze dat ze vijf dagen voor de moord al twee putten gegraven had die als graf moesten dienen. Daarna vermoordde ze Elizabeth "omdat ze wilde weten hoe dat voelde". Eind oktober bracht Bustamante de speurders naar de plaats waar ze haar slachtoffer begraven had na de gruwelijke moord. (kh)
http://hln.be/hln/nl/960/Buitenland...-moorden-als-hobby-op-en-doodt-9-jarige.dhtml
Aangeboren psychische aandoeningen zijn eerder uitzonderlijk, de meeste problemen ontstaan gedurende de opvoeding. Erfelijke factoren zullen wellicht meespelen, gezien beide ouders al niet zuiver zijn, wellicht hebben ze dit ook doorgegeven, zowel via genen als via opvoeding.Niet beginnen hoe dit zo gekomen is jongens, laat dat aan psychiaters over..
Wist je dat een pak afwijkingen erfelijk zijn? Schizofrenie bvb, wordt doorgeleverd in 50% van de gevallen. Goeie ouders kunnen daar vaak weinig aan doen (behalve op tijd ingrijpen met de juiste medicatie, en zelfs dan..).
ja al was ze nou geil... dan kon ik het misschien nog wel door de vingers zien.