- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hoort steeds ergere verhalen vanuit dat eiland komen, begint daar serieus uit de hand te lopen als je't mij vraagt.
Stuk voor stuk 20 jaar cel op water en brood lijkt me wel gepast. (in before '20 jaar maar?' ja 20 jaar maar, ze leeft nog).
Je hoort steeds ergere verhalen vanuit dat eiland komen, begint daar serieus uit de hand te lopen als je't mij vraagt.
Stuk voor stuk 20 jaar cel op water en brood lijkt me wel gepast. (in before '20 jaar maar?' ja 20 jaar maar, ze leeft nog).
Gewoon van de klif af gooien, goedkoop en gelijk t probleem opgelost
Reproductie van dat soort personen wordt dan ook gelijk voorkomen
+1 beetje kortzichtig mss maar wel effectief.
Tuig moet gewoon verdwijnen..
Ligt eraan waarheen.Zouden jullie nog met een meisje kunnen gaan, die 90 keer verkracht is?

soms hebben ze wel een schattig accentje, zo een upperclass meisje![]()
Hngg ja die paardesmoel van Plain Jane heeft een accent om te steigeren, net als die chick die Ashton K*tcher heeft in zijn eerste seizoen van Two and a half men.
Hngg ja die paardesmoel van Plain Jane heeft een accent om te steigeren, net als die chick die Ashton K*tcher heeft in zijn eerste seizoen van Two and a half men.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zouden jullie nog met een meisje kunnen gaan, die 90 keer verkracht is?
Zouden jullie nog met een meisje kunnen gaan, die 90 keer verkracht is?