MuscleMeat

Meisje 90 keer verkracht in één weekend

Je hoort steeds ergere verhalen vanuit dat eiland komen, begint daar serieus uit de hand te lopen als je't mij vraagt.

Stuk voor stuk 20 jaar cel op water en brood lijkt me wel gepast. (in before '20 jaar maar?' ja 20 jaar maar, ze leeft nog).

Je hoort steeds ergere verhalen vanuit dat eiland komen, begint daar serieus uit de hand te lopen als je't mij vraagt.

Stuk voor stuk 20 jaar cel op water en brood lijkt me wel gepast. (in before '20 jaar maar?' ja 20 jaar maar, ze leeft nog).

Water alleen is ook goed. Anders worden ze veel te dik van die carbs

Nouja ze leeft nog.... ze ademt nog ja maar echt een leuk leven zal ze niet meer hebben

Gewoon van de klif af gooien, goedkoop en gelijk t probleem opgelost

Reproductie van dat soort personen wordt dan ook gelijk voorkomen

• Like
Waarderingen: Vonk
+1 beetje kortzichtig mss maar wel effectief.

Tuig moet gewoon verdwijnen..

Als je als volwassen man met meerdere mensen een 16 jarig meisje gaat verkrachten ben je gewoon ziek in je bol en volkomen gefaald in de maatschappij. Afmaken is misschien wel extreem maar balletjes er af en regelmatig controle dat je geen test spuit is voor zulke lui in mijn ogen geheel gerechtvaardigd.

Zouden jullie nog met een meisje kunnen gaan, die 90 keer verkracht is?

Een relatie aan kunnen gaan

Wat is er daar gaande aan de andere kant vant kanaal..

Dat krijg je ervan....korte rokjes aan doen. Dan vraag je er om

20 jaar maar?

soms hebben ze wel een schattig accentje, zo een upperclass meisje :o

Hngg ja die paardesmoel van Plain Jane heeft een accent om te steigeren, net als die chick die Ashton K*tcher heeft in zijn eerste seizoen van Two and a half men.

louise-roe-plain-jane-06.jpg

Laatst bewerkt:
Hngg ja die paardesmoel van Plain Jane heeft een accent om te steigeren, net als die chick die Ashton K*tcher heeft in zijn eerste seizoen van Two and a half men.

Dat is idd best een leuk wijfie, alleen die benen van haar zien er zo breekbaar uit. Een net geboren hert is er niets bij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

net ff opgezocht.. beetje zo'n bekakt accentje idd.. me gusta

Terug
Naar boven