Fitness Seller

Meisje ontsnapt aan dood nadat iPad-lader ontplofte

1. Omdat veel kinderen tegenwoordig hebberige, verwende kinderen zijn en ook alles nieuw moeten hebben (en ouders gaan erop in).
Lol je hebt zelf zeker geen kinderen. Mijn zoontje is 4 en heeft een iPad, heeft er op leren schrijven nu al en doet andere leerzame spelletjes (naast FiFa en Angry birds). Hij is niet hebberig en heeft niet mijn kop gek gezeurd om die iPad.

Hij slaapt nog net niet met een bal onder zijn kussen en speelt heel veel buiten, dus een walrus is het ook al niet, eerder een gespierde spijker, itt die walrus hierboven. :D

Mooi hysterische artikel weer.

Door de kamer geslingerd lawl.. En ook nog durven stellen dat zijn kind zou komen te overlijden aan de schok. :roflol:

Lol je hebt zelf zeker geen kinderen. Mijn zoontje is 4 en heeft een iPad, heeft er op leren schrijven nu al en doet andere leerzame spelletjes (naast FiFa en Angry birds). Hij is niet hebberig en heeft niet mijn kop gek gezeurd om die iPad.

Hij slaapt nog net niet met een bal onder zijn kussen en speelt heel veel buiten, dus een walrus is het ook al niet, eerder een gespierde spijker, itt die walrus hierboven. :D

Nee, ik heb geen kinderen. En ik zei veel kinderen..niet: ''alle kinderen met zo'n ding''.
Dus pak het niet te persoonlijk op :p Ik bedoel echt: veel kinderen zijn tegenwoordig hebberige, verwende kinderen en ook alles nieuw moeten hebben (en ouders gaan erop in).Dus niet te verwarren met: elk kind dat zo'n ding heeft ís hebberig en verwend :p

Nee, ik heb geen kinderen. En ik zei veel kinderen..niet: ''alle kinderen met zo'n ding''.
Dus pak het niet te persoonlijk op :p Ik bedoel echt: veel kinderen zijn tegenwoordig hebberige, verwende kinderen en ook alles nieuw moeten hebben (en ouders gaan erop in).Dus niet te verwarren met: elk kind dat zo'n ding heeft ís hebberig en verwend :p
Ik denk dat je conclusies trekt door ervaringen in je eigen omgeving, vanuit je eigen werkelijkheid. Ik ken heel veel gezinnen met (kleine) kinderen en herken dat van die verwende kinderen die alles willen hebben totaal niet.

Big T heeft aandelen in Apple, het kan niet anders:D

Ik denk dat je conclusies trekt door ervaringen in je eigen omgeving, vanuit je eigen werkelijkheid. Ik ken heel veel gezinnen met (kleine) kinderen en herken dat van die verwende kinderen die alles willen hebben totaal niet.

Natuurlijk trek ik conclusies door ervaring in eigen omgeving, waar haal je anders zulke meningen vandaag?
Alleen ik zie het ook veelal op internet.

Voor alsnog zeg ik: trek het je niet persoonlijk aan, dit is wat ík zie..niet wat per se zo is ;) het is een mening, geen feit :)

ik heb gisteren net een nieuwe tel besteld en het is een iphone :( en ik had er gisteren nog wel zoveel vertrouwen in

Waar ik me wel aan kan storen zijn bepaalde kinderen die blijkbaar niet meer in staat zijn om een uurtje rustig te zijn op restaurant zonder de hele tijd met een game boy of een ander elektronisch toestel te spelen. Soms dan nog met het geluid aan. Dat zal later met mijn kinderen in ieder geval niet gebeuren.

Aan de andere kant zijn er dan ook weer meer en meer volwassenen die niet op café kunnen gaan zonder om de 10 minuten hun smartphone te checken :D. Sociaal zijn heet dat dan :p.

Vrij overdreven geschreven artikel.

Wat moet een achtjarig kind trouwens met een iPad?

iDead.

Dat verwend nest van 8-jaar moet gewoon buitenspelen, dat deed ik ook in mijn tijd. Tegenwoordig zie je al die kinderen van 6+ met iPhones of gamen op de X360/PS3. Het moet niet gekker worden. :o

lol wat een onzin artikel.

Je gaat niet dood van een elektrische schok van 220 volt, ook niet als kind. Aan 220 volt hangen is alleen dodelijk in bepaalde omstandigheden (in water staan/liggen bijv.) Je wordt ook niet door de kamer geslingerd :roflol:

Verder is het ook complete onzin om te focussen op Apple. De realiteit is dat dit bij elk merk kan gebeuren als er om één of andere reden een defect is. Het is natuurlijk heel uitzonderlijk en niet elk toestel is nu een "tikkende tijdbom" :rolleyes:
Onzin natuurlijk. 220v kan je makkelijk doden, zeker als het via je linkerarm/hand je lichaam binnenkomt. Dit is geen discussiepunt maar een feit.

Waar ik me wel aan kan storen zijn bepaalde kinderen die blijkbaar niet meer in staat zijn om een uurtje rustig te zijn op restaurant zonder de hele tijd met een game boy of een ander elektronisch toestel te spelen. Soms dan nog met het geluid aan. Dat zal later met mijn kinderen in ieder geval niet gebeuren.

Aan de andere kant zijn er dan ook weer meer en meer volwassenen die niet op café kunnen gaan zonder om de 10 minuten hun smartphone te checken :D. Sociaal zijn heet dat dan :p.

Haha mee eens inderdaad, tijd geleden ging ik gezellig lunchen met mijn moeder en mijn tante. Ik, als 20 jarige, had mijn telefoon in mijn tas. Mijn moeder en tante waren op hun iPhones bezig :roflol: sociaal ja haha :p

Onzin. ik heb ook een keer een ijzerdraadje in het stopcontact gedaan toen ik jong was. ik ben weliswaar knettergek maar leef nog steeds

De wil van God en een combinatie van natuurlijke selectie.

Onzin natuurlijk. 220v kan je makkelijk doden, zeker als het via je linkerarm/hand je lichaam binnenkomt. Dit is geen discussiepunt maar een feit.

O really pls tell me more... heb je enig idee als wat jij zegt waar is hoeveel doden er niet zouden zijn p/dag :roflol:

Bullshit, ik ben vaak genoeg geschokt door 220 volt, je kan 't vergelijken met een wespen steek, zonder de langdurige aftermath pijn. De bekende myth ''Vork in de spotcontact'' is bij langs na ook niet gevaarlijk. Al raad ik het natuurlijk niet aan te doen:o

''Het dodelijkste aan electriciteit is de intensiteit I, de stroomsterkte (de Ampèrage, gemeten in A of mA). Vandaar dat de huiselijke 220V dodelijk is, omdat er ook stroomsterkte aanwezig is. De huisstroom is trouwens beveiligd met lekstroomdetectoren: 30 mA voor de badkamer en 300 mA voor de rest van de kring. D.w.z. dat als de zekeringskast een lekstroom detecteert van 30 mA op een circuit waar water mee gemoeid kan zijn (badkamer/haardroger) dat de stroom automatisch afpringt. Dit om dodelijke ongevallen te vermijden!''

http://www.ikhebeenvraag.be/vraag/15785

(weet niet of het betrouwbaar is, ik google gewoon..)

Terug
Naar boven