AndroidHealthClinic

Meisje ontsnapt aan dood nadat iPad-lader ontplofte

Onzin natuurlijk. 220v kan je makkelijk doden, zeker als het via je linkerarm/hand je lichaam binnenkomt. Dit is geen discussiepunt maar een feit.

idd, maar dan alleen via je linkerpink. ik heb gehoord dat je duim etc. meer weerstand biedt tov die raging voltages. je tong, tenen, rechterarm kun je gerust aansluiten op 220v, veel minder gevaarlijk. tis die linke linkerpink die gevaarlijk is! feit!

not srs

idd, maar dan alleen via je linkerpink. ik heb gehoord dat je duim etc. meer weerstand biedt tov die raging voltages. je tong, tenen, rechterarm kun je gerust aansluiten op 220v, veel minder gevaarlijk. tis die linke linkerpink die gevaarlijk is! feit!

not srs
En als je je dan omdraait ?!

Waar ik me wel aan kan storen zijn bepaalde kinderen die blijkbaar niet meer in staat zijn om een uurtje rustig te zijn op restaurant zonder de hele tijd met een game boy of een ander elektronisch toestel te spelen. Soms dan nog met het geluid aan. Dat zal later met mijn kinderen in ieder geval niet gebeuren.

Aan de andere kant zijn er dan ook weer meer en meer volwassenen die niet op café kunnen gaan zonder om de 10 minuten hun smartphone te checken :D. Sociaal zijn heet dat dan :p.
Mijn zoontje zit in een restaurant gewoon een kleurplaat in te kleuren of zo. :D

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 12:04 ----------

Dat verwend nest van 8-jaar moet gewoon buitenspelen, dat deed ik ook in mijn tijd. Tegenwoordig zie je al die kinderen van 6+ met iPhones of gamen op de X360/PS3. Het moet niet gekker worden. :o
b*ch please, toen ik 3 was zat ik al spelletjes te spelen op de arcadekast in het cafe van mijn ouders (donkey kong en moon patrol waren toen nieuw) EN ik speelde buiten. Die dingen gaan prima samen.

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 12:05 ----------

Natuurlijk trek ik conclusies door ervaring in eigen omgeving, waar haal je anders zulke meningen vandaag?
Alleen ik zie het ook veelal op internet.

Voor alsnog zeg ik: trek het je niet persoonlijk aan, dit is wat ík zie..niet wat per se zo is ;) het is een mening, geen feit :)
Want dan is het waar. :rolleyes:

Je verkondigt het als een vaststaand feit en niet als een mening. Kwestie van woordkeuze dan denk ik.

Want dan is het waar. :rolleyes:

Je verkondigt het als een vaststaand feit en niet als een mening. Kwestie van woordkeuze dan denk ik.

Nee dan is het niet per se waar.
Ik verkondig het niet als een feit, maar als een mening. Hebberig, verwend ed zijn meningswoorden, geen feitelijke woorden.
Hoe jij het leest, dat is jouw keuze :)

Nee dan is het niet per se waar.
Ik verkondig het niet als een feit, maar als een mening. Hebberig, verwend ed zijn meningswoorden, geen feitelijke woorden.
Hoe jij het leest, dat is jouw keuze :)

Jij bent verwend/ik vind dat jij verwend bent...

Terug
Naar boven